Кенді геология
Сипаттама: Тау-кен (шахталық) геологиясы – шахталарды пайдалану және пайдалы қазбалар кен орындарын игеру процесінде геологиялық қамтамасыз ету, ал көмір шахталары мен карьерлерді геологиялық қамтамасыз ету – кеніш геологиясы. Бұл курс геология мамандықтары бойынша магистранттарға пайдалы қазбалардың кен орындарын барлау және бағалау әдістерін зерттеуге арналған қорытынды курс болып табылады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Геология ПҚК
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Бұл геологиялық процестерді, геологиялық барлау әдістерін және пайдалы қазбалар кен орындарын зерттеуге қатысты басқа да мәселелерді терең зерттеу, бұл кеніш геологына жұмыс істеп тұрған және салынып жатқан шахталарда кендерді өндіру мен өңдеуді дамыту мәселелерін тиімді шешуге мүмкіндік береді, игерілген кен орындарының перспективаларын кеңейту және Қазақстанның минералдық-шикізаттық базасын арттыруға ықпал ететін жаңа өнеркәсіптік нысандарды ашу.
Міндет
- 1) Тау-кен өндіру кәсіпорнын (С1+С2 қорлары) дамыту перспективаларын кеңейту мақсатында игеріліп жатқан кен орнын және оның жақын маңын терең геологиялық зерттеу, яғни. оның қызмет ету мерзімін ұзарту, өндірістік қуатты ұлғайту немесе қайта құру үшін күрделі салымдарды негіздеу; 2) Тау-кен байыту цехтарына жедел және перспективалық жоспарлауда, сондай-ақ шикізатты өндіру және өңдеу технологиясын басқаруда көмек көрсету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Оқу нәтижелері тиісті білім деңгейінің Дублин дескрипторлары негізінде анықталады және құзыреттіліктер арқылы көрсетіледі. Білім және түсіну: пайдалы қазбалар кен орындарында барлау, ұйымдастыру, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын, геологиялық құжаттама, бақылау және жүргізу, заманауи техникалық құралдармен, қазбаларды және тау-кен массасындағы минералды заттарды сынау және өңдеу дағдыларын игеруге мүмкіндік береді Ішектегі қорлар.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Білім мен түсінігін қолдану: Пәнді зерттеуде алған білім мен түсіністік магистранттың болжамды, болжаудың негізгі геологиялық алғышарттарын, жобалаудың негізгі геологиялық алғышарттарын анықтауға, геологиялық, іздестіру және геологиялық-барлау жұмыстарын жүргізуге мүмкіндік беруі керек. Перспективалы аудандарды, құрылымдар мен секцияларды толығымен зерттеп, геологиялық, көлбеу, геохимиялық және болжамды-металенді карталарды қамтиды, пайдалы қазбалар кен орындарын іздейді және аяқтайды, пайдалы қазбалар кен орындарын (және қорын) анықтайды, зерттелетін объектіні геологиялық және экономикалық бағалауды жүргізеді және Іздеудің тиімділігін бағалаңыз және іздеудің тиімділігін бағалау және тиімділіктің барлау жұмыстарын бағалау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Пәнді білу пайдалы қазбалар кен орындарында барлау, геологиялық құжаттама, геологиялық құжаттама, бақылау және бақылау, бақылау және бақылау, заманауи техникалық құралдармен, қазбаларды және тау-кен массасындағы пайдалы қазбалардан өткізуге, минералды бағалауға мүмкіндік береді Ішектегі қорлар
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Коммуникативті қабілеттер: - ұжымдық ынтымақтастықтың бәсекеге қабілетті идеялары мен қолданбалы және ғылыми мазмұнының инновациялық міндеттерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. командада жұмыс істеу үшін қажет.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Пәнді зерттеуде алынған білім және пайдалы қазбалар кен орындарын зерттеумен және басқа да мәселелермен және басқа да мәселелермен пайдалы қазбалар кен өндіру геологына ағынды геологқа ағынды және тұрақты шахталардағы кендерді дамыту және өңдеу проблемаларын тиімді шешуге мүмкіндік береді. Дамыған депозиттердің перспективаларын кеңейту және жаңа өндірістік объектілердің ашылуы және сол арқылы Қазақстанның минералды-шикізат базасын нығайтуға ықпал етеді. Пәнді зерттеуде алынған дағдылар жас мамандарға өндірістік зерттеулер мен өндірістегі пайдалы қазбалар кен орындарын алдын-ала зерттеу және өндірісте жұмыс істеуге көмектеседі. Пәнді зерттеудің құзыреті пайдалы қазбалар кен орындарында барлау, ұйымдастыру, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын игеруге, ұйымдастыруға және өткізуге, заманауи техникалық құралдармен, жерлерде және тау-кен массаларында минералды тестілеуге, Ішектегі пайдалы қазбалар қорын бағалау.
Оқыту әдістері
Негізгі білім беру технологиялары - бұл теориялық негіздер және пайдалы қазбалар кен орындарының қорын есептеу әдістері. классификация саласындағы депозиттерді, мерзімдерді және анықтамаларды бағалаудың компьютерлік әдістеріне байланысты; Қорықтардың жіктелу ережелері мен тәртібі. Барлау туралы мәліметтер базасын және акцияларды есептеу үшін бастапқы мәліметтерді дұрыс дайындау қажет. Әр түрлі әдістермен резервтерді санау.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Дәрістер | 0-100 |
Семинарлар | ||
сертификаттау | ||
2 рейтинг | Дәрістер | 0-100 |
Семинарлар | ||
сертификаттау | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Негізгі ақпарат
- Операциялық интеллект
- Жерасты геологиялық картографиясының негізгі міндеттері
- Қолданыстағы тау-кен кәсіпорындарында
- Пайдалы компонентті шығарудың сапасы мен толықтығын нақтылау, бақылау және технологиялық және техникалық және экономикалық есептеулер үшін мәліметтер алу үшін тестілеу
- Химиялық, минералогиялық және технологиялық үлгілерді зерттеу
- Кен денелерін геометрияландыру
- Рудалардың табиғи түрлерінің, кендердің табиғи түрлерінің, кен тіректері мен кен орнының ішіндегі байытылған учаскелерінің зерттеуі (ұрылған кен орындарының тотығу аймақтары, полиметалл кен орындары және т
- Негізгі ақпарат
- Акцияларды игерудің геологиялық және экономикалық критерийлері
- Пайдалы қазбалар органының күшін анықтау
- Минералдар қорларын есептеу
- Сақтандыру әдістері
- Акциялар қорларының дәлдігі
- Депозиттерге геологиялық және өндірістік бағалау
Негізгі әдебиет
- 1. Электронное учебное издание УМКД по дисциплине «Рудничная геология» (программа для ЭВМ, задачник по лабораторным работам. (ИС 010003). Авторское свидетельство о государственной регистрации прав на объект авторского права. № 2300 от 10 октября 2017г. 2. Электронное учебное издание УМКД по дисциплине «Поиски и разведка месторождений полезных ископаемых» (программа для ЭВМ, задачник по лабораторным работам. ИС 009029). Авторское свидетельство о государственной регистрации прав на объект авторского права. 3. Черненко З.И. Рудничная геология. Курс лекций. ВКГТУ, 2015.-125с 4. Thomas, Charles Е. Process Technology Equipment & Systems : учебник / C. E. Thomas. -4th ed. - [s. l.] : Cengage Learning, 2015. - 526 p.
Қосымша әдебиеттер
- 5. Черненко З.И. Рудничная геология. ВКГТУ, 2015.-125с. 6. Черненко З.И. Рудничная геология и современные методы подсчета запасов месторождений полезных ископаемых. ВКГТУ, 2013.-135с. 7. Коробейников А.Ф. Прогнозирование и поиски месторождений полезных ископаемых. ТПУ, Томск, 2009.-253с. 8. Черненко З.И., Поиски и разведка месторождений полезных ископаемых. Курс лекций, часть I, ВКГТУ, 2006.-65с. 9. Черненко З.И., Поиски и разведка месторождений полезных ископаемых. Курс лекций, часть II, ВКГТУ, 2006.-95с.