Замануи компьютерлік бағдарламалар
Сипаттама: AutoCAD Civil 3D немесе AutoCAD үшін GeoniCS зерттеу, ол BIM технологиясына негізделген құрылыс және сәулет шешімі болып табылады. Көлік және инфрақұрылым саласындағы жоғары сапалы жобалардың дамуын жеделдетуге мүмкіндік береді. Олар жобалау жұмыстарының толық циклін автоматтандырады - геодезиялық іздестірулерден бастап объектінің құрылысына дейін.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Сәулеттік графикадағы техникалық құрылғылар III
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 45 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Тапсырма түріндегі шығармашылық емтихан: компьютерлік әдіспен тік жоспарлау жоспарын құру |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Оқу процесінде және болашақ кәсіби қызметінде сәулет мәселелерін шешуде қолдану үшін АЖЖ теориялық және практикалық негіздерін толықтыру.
Міндет
- Сәулет мәселелерін шешу үшін бағдарламаларды іс жүзінде қолданыңыз.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Бас жоспар мәселелерін шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді анықтаңыз: Жұмыс құжаттарының жиынтығын алу үшін жобалау технологияларын таңдау; Бас жоспар кезеңінің жұмыс сызбаларының жиынтығының құрамын білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- - аумақты талдау мен негіздеуді орындау. бас жоспарға бөлінген; - анықтамалық әдебиеттерді пайдалану; - бас жоспар кезеңінің жұмыс сызбаларының жиынтығының құрамын сақтау; - макет сызбасын орындау; - рельефті ұйымдастыру жоспарын шешу (тік жоспарлау); - жер массаларының жоспарын құру (жер массаларының картограммасы); - инженерлік желілердің бас жоспарын салу; - аумақты абаттандыру жоспарын орындауға; - жобаға түсіндірме хат жасау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- - оқу процесінде қажетті ақпаратты табу, жинақтау және бағалау; - материалды дұрыс көрсету, тексеру, өңдеу, жариялау;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- - аудиторияға және тақырып бойынша сарапшыларға ақпаратты, идеяларды, проблемаларды және шешімдерді ұсыну;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- - алған білімдері мен дағдыларын оқу іс-әрекетінің қазіргі деңгейінде, сондай-ақ кәсіптік қызметте өз бетінше қолдану;
Оқыту әдістері
Ақпараттық-коммуникациялық (қашықтықтан оқытуды қоса) технологиялар.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Аумақтық талдау | 0-100 |
орналасу жоспары | ||
жер бедерін ұйымдастыру жоспары (қалалық аумақты тік жоспарлау) | ||
Жер массаларының жоспары (жер массаларының картограммасы) | ||
2 рейтинг | Инженерлік желілердің бас жоспары | 0-100 |
Көгалдандыру жоспары | ||
Бас жоспардың жобасы кезеңіне түсіндірме жазба | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Зертханалық сабақтардың тақырыптары
- Бас жоспармен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық өнімдер
- Бас жоспардың жұмыс сызбаларының жиынтығының құрамы
- Жобаны әзірлеуге арналған бастапқы деректер
- Пайдаланушы интерфейсі
- Геодезиялық түсірістерді өңдеу
- құрылымдық сызықтар
- Беткейлер
- Рельеф
- Жалпы жоспар
- Жалпы жоспар
- Жалпы жоспар
- Жалпы жоспар
- Жалпы жоспар
- Жалпы жоспар
- Шығару сызбаларын қалыптастыру
Негізгі әдебиет
- Руководство пользователя AutoCAD Civil 3D, справка, 2020 / AutoCAD Civil 3D User Guide 2020 Help.
- AutoCAD Civil 3D 2020 Практическое пособие, 2020 / AutoCAD Civil 3D 2020 Practical Guide 2020
- Пелевина И.А., Самоучитель AutoCAD Civil 3D. – СПб.:БХВ-Петербург, 2020.-512 с.:ил. / Pelevina I.A., AutoCAD Civil 3D Tutorial. - St. Petersburg: BHV-Petersburg, 2020.-512 p.: ill.
Қосымша әдебиеттер
- www.autodesk.com – официальный сайт Autodesk, учебные версии, обучающие материалы; /official website of Autodesk, training versions, training materials;
- www.autodesk.ru – официальный сайт на русском языке;
- http://geonika.net/ - официальный сайт GeoniCS, учебные материалы, видео уроки; / official website of GeoniCS, training materials, video tutorials;