Қазіргі заманғы құрылымдық жүйелер және сәулеттегі аддитивті технологиялар

Иноземцева Татьяна Александровна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Білім алушы ғимараттардың заманауи конструктивті жүйелерімен және құрылыста қолданылатын аддитивті технологиялармен танысады. Бұл жүйелерді, соның ішінде сейсмикалық қауіпті аудандарда жобалаудың негізгі принциптерін зерттейді. Қосымша технология бойынша ғимараттар мен құрылыстарды салу принципі зертханалық жағдайда зерттеледі.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Сәулеттік конструкция

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Ауызша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты білім алушыларда сейсмикалық қауіпті аудандарда қабылданатын ғимараттардың заманауи конструктивті жүйелері туралы объективті білімді қалыптастыру және құрылыс саласында жаңа (аддитивті) технологияларды қолдану болып табылады
Міндет
  • Қазақстан Республикасында құрылыс саласындағы техникалық реттеудің жаңа (параметрлік) жүйесін зерделеу
  • ЕУРОКОДТАР бойынша ғимараттар мен құрылыстарды жобалау принципін зерделеу
  • Сейсмикалық қауіпті аудандарда құрылыс кезінде ғимараттарға қойылатын талаптарды зерделеу
  • Құрылыста қолданылатын заманауи технологиялармен танысу
  • Шағын архитектуралық формаларды аддитивті басып шығарудың практикалық дағдыларын алу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін пән бойынша терең білімді меңгеру.
  • Құрылыста қолданылатын заманауи конструктивтік жүйелерді білу және оларды сейсмикалық қауіпті аудандарда қолдану мүмкіндігін түсіну
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Күнделікті кәсіби қызметке және оқуды жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Қазіргі заманғы редакциялау және баспа құралдарын тарта отырып, талаптарға сәйкес ресімделген есептер, рефераттар, мақалалар түрінде жасалған жұмыстың қорытындысын бере білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Командада жұмыс істей білу, өндірістік міндеттерді шешу; өндірістік міндеттерді шешу үшін жауапкершілік алу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Материалтану саладағы жаңа жаңалықтар туралы және оларды құрылыс саласындағы аддитивті технологиялар үшін пайдалану перспективалары туралы түсініктері болу
Оқыту әдістері

Пәнді оқыту үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және студенттердің өзіндік жұмысы. Дәріс курсы мультимедиялық түрде ұсынылған. Дәрістің басында және соңында дәріс материалын ұсыну кезінде мотивациялық сөйлеу қолданылады. Дәріс-презентацияда мәтіндік, аудио және бейне ақпарат, графиктер, кестелер және т. б. қолданылады.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Теориялық курс бойынша тестілеу 0-100
Практикалық тапсырмаларды орындау (1-4)
Коллоквиум
Коллоквиум
2  рейтинг Практикалық тапсырмаларды орындау 0-100
Практикалық тапсырмаларды орындау -6
Практикалық тапсырмаларды орындау (5-10)
Ауызша сауалнама
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Емтихан Курстың теориялық мазмұны толық игерілді, бос орындарсыз игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары қалыптастырылды, оқу бағдарламасында көзделген барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы максимумға жақын балл санымен бағаланды. Курстың теориялық мазмұны толығымен игерілді, олқылықтарсыз, игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткіліксіз қалыптасқан, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалған, олардың ешқайсысының орындалу сапасы минималды балл санымен бағаланбаған, тапсырмалардың кейбір түрлері қателіктермен орындалған. Курстың теориялық мазмұны ішінара игерілген, бірақ олқылықтар маңызды емес, игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары негізінен қалыптасады, оқу бағдарламасында қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалады, кейбір орындалған тапсырмаларда қателер болуы мүмкін Курстың теориялық мазмұны игерілмеген, қажетті практикалық жұмыс дағдылары қалыптаспаған, орындалған оқу тапсырмаларында өрескел қателіктер бар, Курс материалында қосымша өзіндік жұмыс оқу тапсырмаларын орындау сапасының айтарлықтай артуына әкелмейді.
Теориялық курс бойынша тестілеу Тест сұрақтарының 90-100% дұрыс жауап. Тест сұрақтарының 70-89% дұрыс жауап. Тест сұрақтарының 50-69% дұрыс жауап. Тест сұрақтарының 50% - дан азына дұрыс жауап.
Тұсаукесер және қоғамдық қорғау Қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады. "Өте жақсы" бағалау талаптарын орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай беріледі; бір қателік немесе екіден көп емес кемшілік жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады. Жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. Жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Ауызша сауалнама Жауап беру кезінде ол дәйектілікті сақтайды және маңызды сұрақтарға баса назар аудара отырып, материалды нақты көрсетеді. Жауап беру кезінде ол дәйектілікті сақтайды және материалды нақты көрсетеді, бірақ ең маңызды сұрақтарға назар аудармайды Жауап беру кезінде кейде дәйектілік жоғалады және маңызды сұрақтарға назар аудармай, материалды нақты көрсетеді. Жауап дәйекті емес және материал Ең маңызды сұрақтарға назар аудармай, анық емес.
Коллоквиум Орындалған жұмыстың мәнін түсінуді көрсетеді, негізгі ұғымдардың нақты анықтамасы мен түсіндірмесін береді; жауап зерттелген материалға негізделеді; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады. Орындалған жұмыстың мәнін түсінуді көрсетеді, негізгі ұғымдарды анықтау және түсіндіру кезінде шамалы дәлсіздіктер бар; жауап зерттелген материалға негізделеді; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады. Орындалған жұмыстың мәнін түсінуді көрсетеді, бірақ негізгі ұғымдарды анықтауда және түсіндіруде дәлсіздіктер бар; жауап зерттелген материалға негізделеді; бірақ зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алмайды. Орындалған жұмыстың мәнін түсінуді көрсете алмайды, негізгі ұғымдарды дұрыс түсіндіре алмайды; зерттелген материалды білу мен түсінуді көрсете алмайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Қазақстандағы техникалық реттеудің жаңа жүйесіне көшу
  • ЕУРОКОДТАР бойынша ғимараттар мен құрылыстарды жобалау принципі
  • Көлемді блокты құрылымдық жүйелер
  • Сейсмикалық аудандардағы көлемді-блокты ғимараттарға қойылатын талаптар
  • Қабырғалық темірбетонды монолитті құрылымдық жүйелер
  • Сейсмикалық аудандардағы монолитті темірбетон ғимараттарына қойылатын талаптар
  • Профильді палубаларды монолитті едендер үшін алынбайтын қалып ретінде пайдалану
  • Жұқа қабырғалы металл конструкциялардан жасалған ғимараттардың құрылымдық жүйелері
  • Сейсмикалық аудандардағы жұқа қабырғалы металл конструкциялардан жасалған ғимараттарға қойылатын талаптар
  • Аддитивті технология бойынша ғимараттар салу принциптері
  • Аддитивті технология бойынша ғимараттар салу үшін қолданылатын материалдар
Негізгі әдебиет
  • 1. Antonova V.S., Osovskaya I.I. Additivnye tekhnologii: uchebnoe posobie / VShTE SPbGUPTD. SPb., 2017.-30 s. 2. Zlenko A.E., Popovich A.A., Mutylina I.N. Additivnye tekhnologii v mashinostroenii: uchebnoe posobie / SPbGPTU. SPb., 2013. - 210 s. 3. Additivnye tekhnologii: istoriya i sovremennye realii [Elektronnyi resurs]/ Rezhim dostupa: http://simulabs.ru/news/view/article/additivnye-tekhnologii-istorija [Elektronnyi resurs].- Data obrashcheniya: 16.09.2019. 4. Baksanova Yu.A., Maksimov P.V. Obzor metodov additivnogo formirovaniya izdelii // PNIPU. Mezhdunarodnyi nauchno-issledovatelskii zhurnal, № 9 (51), Chast 2. / E 5. Campbell T., C. Williams, O. Ivanova. Could 3D printing change the world. Technologies, Potential, andImplications of Additive Manufacturing, Atlantic Council, Washington, DC. 2011. 6. Kobryn P. A., Semiatin S. L. The laser additive manufacture of Ti-6Al-4V. JOM. 2001. T. 53. No. 9. Pp. 40-42. 7. Brennan-Craddock J. et al. The design of impact absorbing structures for additive manufacture. Journal of Physics: Conference Series. IOP Publishing, 2012. T. 382. No. 1. 8. Klammert U. et al. Cytocompatibility of brushite and monetite cell culture scaffolds made by three-dimensional powder printing. Acta Biomaterialia. 2009. T. 5. No. 2. Pp. 727-734. 9. Lim S. et al. Fabricating construction components using layered manufacturing technology. Global Innovation in Construction Conference. 2009. Pp. 512-520. 10. Horbach S. et al. Building blocks for adaptable factory systems. Robotics and Computer-Integrated Manufacturing. 2011. T. 27. No. 4. Pp. 735-740. 11. Müller E. Building Blocks as an Approach for the Planning of Adaptable Production Systems. Advanced Manufacturing and Sustainable Logistics. Springer Berlin Heidelberg, 2010. Pp. 37-45. 12. Gibson I., Rosen D, Stucker B. Additive manufacturing technologies. New York: Springer, 2010. T.238. 13. Johnston, W. D. Design and Construction of Concrete Formwork. E. G. Nawy (ed.), Concrete Construction Engineering Handbook. CRC Press, 2008. 7-1–7-49. 14. Lloret E. et al. Complex concrete structures: Merging existing casting techniques with digital fabrication. Computer-Aided Design. 2015. No.60. Pp. 40-49. 15. Khoshnevis B. et al. Mega-scale fabrication by contour crafting. International Journal of Industrial and Systems Engineering. 2006. T.1. No.3. Pp.301-320. 16. N. Ramachandran, A. Gale. Space colonization. Aerospace America. 2008. T. 46, No.12, C. 77. 17. Pegna, J. Construction automation: Are we solving the wrong problem. RPI/RDRC Technical Report 92010. 1992 18. Pegna J. Exploratory investigation of solid freeform construction. Automation in construction. 1997. T. 5. No. 5. Pp. 427-437. 19. Khoshnevis B., Dutton R. Innovative rapid prototyping process makes large sized, smooth surfaced complex shapes in a wide variety of materials. Materials Technology. 1998. T.13. No.2. Pp.53-56. 20. Khoshnevis B. Automated construction by contour crafting—related robotics and information technologies. Automation in construction. 2004. T. 13. No. 1. Pp. 5-19. 21. Hwang D., Khoshnevis B. Concrete wall fabrication by contour crafting. 21st International Symposium on Automation and Robotics in Construction (ISARC 2004), Jeju, South Korea. 2004. 22. Perkins I., Skitmore M. Three-dimensional printing in the construction industry: A review. International Journal of Construction Management. 2015. T.15. No.1. Pp. 1-9. 23. Gardiner J. Exploring the emerging design territory of construction 3D printing-project led architectural research. 2011. 382c. 24. Tay Y. W. et a26l. Processing and Properties of Construction Materials for 3D Printing. Materials Science Forum. – 2016. – T. 861. Pp. 177-181. 25.Lim S. et al. Development of a viable concrete printing process. 28th International Symposium on Automation and Robotics in Construction. 2011. Pp. 665-670. 26. Buswell R. A. et al. Design, data and process issues for mega-scale rapid manufacturing machines used for construction. Automation in Co
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Горшкова Т.А., Куландин П.М. Возможности современной печати на 3D принтерах // В сборнике: Социальные и технические сервисы: проблемы и пути развития Сборник статей по материалам II Всероссийской научно-практической конференции. Нижегородский государственный педагогический университет им. К. Минина. 2015. С. 148-150. 2. Байгалиев Б.Е., Акимов А.В., Зарипов И.Р., Кошелев Д.В. Использование метода 3D прототипирования для производства жилых помещений // Международный научно-исследовательский журнал. 2015. № 5-2 (36). С. 11-12. 3. Акимова Т.Н. Минеральные вяжущие вещества: учебное пособие/ Т.Н. Акимова. - М.: Изд-во Моск. Автомобильно-дорожного ин-та, 2007. – 98 с 4. Барабанщиков Ю.Г. Вяжущие вещества и бетоны: учебное пособие/ Ю.Г. Барабанщи-ков. - СПб.: Изд-во Политехн. ун-та, 2006. – 150 с. 5. Лотов В.А. Методические указания к лабораторному практикуму и самостоятельной ра-боте по курсу «Технология цемента». – Томск: Изд. ТПУ, 2006. – 32 с. 6. Ш.М.Рахимбаев, Н.Н. Оноприенко Минеральные вяжущие вещества: лабораторный практикум:М61 учебное пособие /– Белгород: Изд-во БГТУ, 2010. – 92 с. 7. Микульский В.Г. и др. Строительные материалы (материаловедение и технология), уч. Пос. – М.: ИАСВ, 2004. 8. Сулименко Л.М. Технология минеральных вяжущих материалов на их основе. – М.: Высш.шк., 2005. – 334 с. 9. Шмитько Е.И., Крылова А.В, Шаталова В.В. Химия цемента и вяжущих веществ. – М.: Проспект Науки, 2006. – 208 с. 10. Баженов Ю. М. Б 16 Технология бетона: Учеб. пособие для технол. спец, стро-ит. ву-зов. 2-е изд., перераб. - М.: Высш. шк., 1987.- 415 с.: ил. 11. Салимбаева З.Н., Хайруллина А.А. Современные строительные материалы для аддитивных технологий. Методические указания к практическим и лабораторным занятиям, СРО, СРОП для магистрантов строительных и других специальностей всех форм обучения, изучающих курс «Современные строительные материалы для аддитивных технологий» строительных и других специальностей всех форм обучения / ВКГТУ. – Усть-Каменогорск, 2017. - 26 с.