Модельдеу және компютерлік графика

Иноземцева Татьяна Александровна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Graphisoft ArchiCAD бағдарламасының кірістірілген модулі игерілуде, ол жобалау сатысында оның энергетикалық моделі негізінде виртуалды ғимараттың архитектуралық дизайнының энергетикалық бағасын жасауға мүмкіндік береді.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Сәулеттік графикадағы техникалық құрылғылар III

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 45
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Тапсырма түріндегі шығармашылық емтихан: BIM және BEM үлгілерін құру және ғимараттың энергия тиімділігін бағалау

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Қолдану үшін BIM және BEM теориялық және практикалық негіздерін толықтырыңыз оқу процесінде сәулет мәселелерін шешу және болашақ кәсіби әрекеттер.
Міндет
  • - жобалау кезеңінде жобаның энергетикалық бағасына арналған 3D-модельдеуді меңгеру; - кірістірілген VIP-Core динамикалық модельдеу механизмі арқылы энергия тиімділігін бағалауды үйрену; - енгізу параметрлерін өзгерту арқылы жобалау кезеңінде жобалардың энергетикалық бағасын түсіндіруді меңгеру; - тақырыптар бойынша сарапшыларға жобаларды энергетикалық бағалау бойынша идеяларды, проблемаларды және шешімдерді ұсынуды үйрену.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Жобалау кезеңінде жобалардың энергетикалық бағасын анықтау және түсіндіру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - BIM ғимаратының ақпараттық моделін құру; - БЭМ ғимаратының энергетикалық моделін құру; - ғимараттың функционалдық мақсатына назар аудара отырып, құрылымдардың, саңылаулардың, қоршаған ортаның қасиеттерінің параметрлерін енгізу; - қолайлы энергия көздерін таңдау; - әртүрлі форматтағы энергия тиімділігі туралы есеп алу; - жобалау кезеңінде құрылыс жобасының энергия тиімділігін бағалау; - игерілген дағдыларды оқу қызметінің қазіргі деңгейінде, магистрлік жұмыста, сонымен қатар кәсіби қызметте қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Аудиторияға және тақырып бойынша сарапшыларға жобалардың энергетикалық бағасы бойынша ақпаратты, идеяларды, проблемаларды және шешімдерді ұсыныңыз.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Аудиторияға және тақырып бойынша сарапшыларға ақпаратты, идеяларды, проблемаларды және шешімдерді ұсыныңыз.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Алынған дағдыларды білім беру қызметінің қазіргі деңгейінде, сонымен қатар кәсіби қызметте қолдану;
Оқыту әдістері

Ақпараттық-коммуникациялық (қашықтықтан оқытуды қоса) технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Құрылыстың ақпараттық моделін (BIM) әзірлеу. 0-100
Ғимараттың энергетикалық моделін құру (BEM)
Создание энергетической моlели здания (BEM).
Үй-жайлардың функционалдық мақсаты.
2  рейтинг Құрылыстың инженерлік жүйелері мен энергия көздерін таңдау. 0-100
Энергетикалық модельдеуді бастау.
Энергия тиімділігін бағалау: VIP-Core динамикалық модельдеу механизмі. Энергия тиімділігі туралы есеп.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Зертханалық сабақтардың тақырыптары
  • Ғимараттың энергиясын бағалау технологиясы
  • Ғимарат моделін құру
  • Ғимарат моделін құру
  • Автоматты үлгі талдауы
  • Ғимараттың энергетикалық моделінің көрнекілігі
  • Қосымша параметрлерді енгізу
  • Қосымша параметрлерді енгізу
  • Қосымша параметрлерді енгізу
  • Қосымша параметрлерді енгізу
  • Құрылыс жүйелері және энергия
  • Энергия көздерінің сипаттамасы
  • Энергия құны
  • Энергетикалық модельдеуді бастау
  • Энергия тиімділігін бағалау: VIP-Core динамикалық модельдеу қозғалтқышы
  • Энергия тиімділігі туралы есеп
Негізгі әдебиет
  • Help_ArchiCAD 25, chapter Virtual building, subsection Energy assessment.
  • www.graphisoft.com – official website of ArchiCAD, training versions, training materials;
Қосымша әдебиеттер
  • www.archicad.ru – official website with educational materials in Russian;
  • Malova N.A., ArchiСad in examples. - St. Petersburg: BHV-Petersburg, 2020.-570 p.: ill.