Сәулеттік жобалау - 2

Иноземцева Татьяна Александровна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Тұжырымдамалық архитектуралық жобалау әдістерін зерттеу. "Архитектуралық жобалау-1" пәні шеңберінде жүргізілген материалдар, оларды жүйелеу және талдау негізінде магистранттар магистрлік зерттеу тақырыбы бойынша объектілердің тұжырымдамалық архитектуралық-жоспарлау модельдерінің нұсқаларын әзірлейді.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Сәулеттік жобалау - 1
  • Диплом алдындағы жоба

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 60
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Графикалық Клаузура түріндегі шығармашылық емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Магистрлік диссертация тақырыбы бойынша зерттеу негізінде тұжырымдамалық архитектуралық жобалау саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру
Міндет
  • "Архитектуралық жобалау -2" пәнінің материалдарын пайдалана отырып, магистрлік зерттеу тақырыбы бойынша объектіге кешенді жобалау алдындағы талдау жүргізу
  • Магистрлік зерттеу тақырыбы бойынша объектінің әлеуметтік, функционалдық, қала құрылысы, көлемдік-жоспарлау, типологиялық модельдерінің нұсқаларын қарастыру
  • Зерттелген модельдер мен тұжырымдамалар негізінде магистрлік зерттеу тақырыбына сәйкес объектінің сәулет / қала құрылысы жобасын әзірлеу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Инновациялық (тұжырымдамалық) жобалау, пәнаралық қоршаған ортаны жобалау мәселелерін меңгеру;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Сәулет/қала құрылысы/пәндік-кеңістіктік орта объектілерін талдау және бағалау жүйелері мен әдістерін меңгеру;
  • Жобаға дейінгі кешенді талдау жүргізу және тұжырымдамалық жаңа жобалық идеяларды негіздеу
  • Жобалау алдындағы зерттеу негізінде вариантты жобалау әдістемесін меңгеру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Ғылыми зерттеулер мен жобалық әзірлемелердің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалау, оларға сараптама жүргізу. тиісті шолулар мен шолулар жасаңыз
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Қазіргі әлеуметтік-мәдени шешімдерге жауап беретін архитектуралық шешімдердің дәлелді негіздемелерін табыңыз. көркемдік-эстетикалық, экономикалық, экологиялық, инженерлік-техникалық, функционалдық талаптар.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Ақпаратты өз бетінше жинау қабілеті, мүдделі мәселе бойынша ақпаратты талдау және кеңейтілген іздеу, тұжырымдамалық жобалық шешім қабылдау үшін алынған деректерді өңдеу
Оқыту әдістері

Ақты жағдайларды талдау әдісін қолдана отырып практикалық сабақ;

Сыни ойлауды дамыту технологиясы - "миға шабуыл", ситуациялық мәселелерді шешу, демонстрациялық әдіс

Жобалық оқыту технологиясы-берілген жағдайлары бар әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру

Проблемалық оқыту технологиясы-Оқу процесінде магистранттарды өз бетінше зерттеу

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Мәселені тұжырымдау 0-100
Әсер ету факторлары
Әлеуметтік-функционалдық модель
Бейнеге арналған Клаузура
2  рейтинг Композициялық жоспарлау моделі 0-100
Жоба элементтерін әзірлеу
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық жұмыстар Тапсырмаға сәйкес 90-нан 100% -ға дейінгі көлемде жұмысты мерзімінде орындау; - кешенді талдауды ескере отырып, барлық тапсырмалар сауатты орындалған; - жұмысты орындау кезінде білім алушы теориялық материалдың, нормативтік талаптардың ауқымды білімін, проблеманы тұжырымдай білуін, пәнаралық байланыстарды талдау және қорытындылай білуін көрсетеді; әртүрлі деңгейдегі тұжырымдамалық модельдер құруға және оларға баға беруге; - жұмысты жоғары немесе жақсы деңгейде безендіру эстетикасы; - жұмыста магистрант зерттелген және бұрын зерттелген материалдардың арасындағы байланысты көрсетеді. Тапсырмаға сәйкес 70-89% көлемінде жұмысты мерзімінде орындау. Барлық тапсырмалар кешенді талдауды ескере отырып, сауатты орындалды. Білім алушы өз бетінше немесе оқытушының аз ғана көмегімен түзете алатын 2-3 кемшілікке жол берілген. Жұмыс орындау кезінде білім алушы теориялық материалды жақсы білетінін көрсетеді, нормативтік талаптарға бағдарланады, пәнаралық байланыстарды жіктеу, жинақтау және құру; Жұмыс барысында магистрант зерттелген және бұрын зерттелген материалдың арасындағы байланысты көрсетеді. Бұрын алған дағдылары шығармашылықпен пайдаланылады Жұмыс толық орындалмаған, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кемінде 50% -ы орындалған, бұл кешенді талдау негізінде белгілі бір нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателер жіберілді. Білім алушы тапсырманың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ пәнаралық байланыстарды жіктеу және жинақтау, құру қабілетінде жекелеген проблемалар бар. Жұмысты орындау кезінде білім алушы теориялық материал мен нормативтік талаптардың қанағаттанарлық білімін көрсетеді.Бұрын алынған дағдылар шығармашылық тұрғыдан нашар пайдаланылады. Completed work volume of less than 50% does not allow to achieve the correct results. The student does not possess theoretical and practical basis, cannot classify, generalise, build interdisciplinary links. Previously acquired skills are not used creatively.
Курстық жұмыс Тапсырманың құрамы магистрлік зерттеу тақырыбына сәйкес кемінде 91% көлемінде орындалған; жобаның элементтері тұжырымдалған проблемаға және диссертация құрылымына сәйкес, теориялық және нормативтік базаны ескере отырып, факторлық талдау және жобалау моделі («Сәулеттік жобалау-1» пәні шеңберінде әзірленген) негізінде сауатты әзірленген. Объектінің магистрлік зерттеу тақырыбы бойынша сәулет (қала құрылысы) тұжырымдамасы зерттеуге кешенді тәсілді көрсетеді. Магистрант қала құрылысы жағдайын құрылымдық және егжей-тегжейлі талдауды жүзеге асырады, тұжырымдамалардың ықтимал нұсқаларын ұсынады, баламалы шешімдердің бірін түпкілікті таңдауды нақты және дәлелді негіздейді; жобалық модельдің авторлық ниеті бірегейлігімен ерекшеленеді және кәсіби құралдар мен тәсілдермен толық айқындалған; жұмысты ресімдеу жоғары деңгейде орындалды. Тапсырманың құрамы магистрлік зерттеу тақырыбына сәйкес 80-90% -ға орындалды; жобаның элементтері тұжырымдалған проблемаға және диссертация құрылымына сәйкес теориялық және нормативтік базаны ескере отырып, факторлық талдау және жобалау моделі («Сәулеттік жобалау-1» пәні шеңберінде әзірленген) негізінде сауатты әзірленген. Объектінің магистрлік зерттеу тақырыбы бойынша сәулет (қала құрылысы) тұжырымдамасы зерттеуге кешенді тәсілді көрсетеді; магистрант зерттеу объектісін құрылымдық талдауды жүзеге асырады; әзірленген жобалық тұжырымдаманы дәлелді негіздейді; тұжырымдаманың авторлық ниеті кәсіби құралдар мен тәсілдермен анықталған; жұмыстың ресімделуі жақсы деңгейде орындалды. Тапсырманың құрамы магистрлік зерттеу тақырыбы бойынша 60-75% -ға орындалды; жобаның элементтері диссертация құрылымының проблемасына толық жауап бермейді, әлсіз теориялық базада әзірленген, факторлық толық емес талдау; магистрлік зерттеу тақырыбы бойынша әзірленген сәулет (қала құрылысы) объектісінің тұжырымдамасы зерттеуге кешенді тәсілді толық көлемде көрсетпейді; тұжырымдаманың авторлық ниеті қарапайым құралдар мен тәсілдермен анықталған; жұмысты ресімдеу жеткілікті (қанағаттанарлық) деңгейде орындалған. Тапсырма құрамы 60% -дан кем орындалды не сәйкес келмейді тақырыбы; авторлық ниет (идея) анықталмаған және тапсырманың құрамы кемінде 50% орындалған не магистрлік зерттеу тақырыбына сәйкес келмеген; диссертация құрылымы жоқ; жобаның элементтері мен тұжырымдамасы зерттеу тақырыбын ашпаса немесе жоқ болса; жұмысты ресімдеу қанағаттанарлықсыз деңгейде орындалды.
Емтихан графикалық клаузура түрінде өткізіледі Жұмыс тапсырмаға сәйкес орындалды. Тапсырманың тақырыбы терең және толық көлемде ашылған. Клаузураның элементтері сауатты, кешенді зерттеу негізінде орындалған, композициялық қисынды және дәйекті орналасқан. Магистрант жүйелік теориялық білімін көрсетеді, терминологияны еркін меңгереді, дәлелді қорытындылар мен қорытындылар жасайды, себеп-салдарлық байланыстарды орнатады. Мәнерлі сәулеттік шешім зерттеу нысанасының сәулеттік тұжырымдамасын бейнелейді. Графикалық тәсілдердің стилистикалық бірлігі толық сақталған. Жұмысты жоғары деңгейде безендіру эстетикасы. Тапсырмаларды пысықтау дәрежесі 90-нан 100% -ға дейін. Жұмыс тапсырмаға сәйкес орындалды. Тапсырманың тақырыбы толық көлемде ашылған. Клаузураның элементтері сауатты, кешенді зерттеу негізінде орындалған, композициялық қисынды және дәйекті орналасқан. Магистрант жүйелік теориялық білімін көрсетеді, терминологияда, баяндау логикасында дәлсіздіктерге жол береді; тапсырма орындалды, бірақ таңдалған шешімнің толық дәлелі жоқ, тұжырымдаманың теориялық негіздемесі жеткіліксіз, барлық себептер анықталмаған, толық талдау жасалмаған; ұсынылатын шешім үшін нақты дәлел жоқ. Графикалық тәсілдердің стилистикалық бірлігі толық сақталған. Жұмысты жоғары немесе жақсы деңгейде безендіру эстетикасы. Тапсырмаларды пысықтау дәрежесі 70-тен 89% -ға дейін. Тапсырманың тақырыбы толық көлемде ашылмаған. Клаузура элементтері талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын және магистранттың терең емес теориялық білімін көрсетеді. Жобалау моделіне әсер ететін факторларды сипаттайды, бірақ оларды еркін қолдануда қиындықтар туғызады, терминологияда қателер жібереді. Тұжырымдар әлсіз, өз көзқарасы негізделмеген, тұжырымдамалық шешімді түпкілікті таңдаудың нақты дәлелі жоқ. Тапсырма орындалды, бірақ көптеген кемшіліктері бар. Тапсырмаларды пысықтау дәрежесі 50-ден 69% -ға дейін. Жұмыс тапсырмаға сәйкес орындалмаған немесе клаузура элементтері талдаудың қалыптаспаған дағдыларын және магистранттың теориялық білімінің жоқтығын көрсетеді. Білім алушы жобалық модельге әсер ететін факторларды сипаттай алмайды, терминологияны білмейді. Жобалық тұжырымдама жоқ. Тапсырма орындалмады немесе кемінде 50% орындалды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Кіріспе әңгіме
  • Жобалық зерттеудің жеке тақырыптарын таныстыру және қорғау
  • Зерттеудің өзектілігі
  • Нұсқаларды таңдау критерийлері және жобалау аумағын негіздеу
  • Таңдалған жобалау аймағының тарихи-мәдени және қала құрылысы талдауы,
  • Жобаланатын объектінің оңтайландырылған қала құрылысы шешімін қалыптастыру
  • Магистрлік зерттеу тақырыбына сәйкес жобалау объектісінің тұжырымдамалық моделін жасау: функционалды, энергия тиімді
  • Магистрлік зерттеу тақырыбының бағытына байланысты жоба элементтерін әзірлеу
  • Жобаланатын объектінің оңтайландырылған көлемдік-жоспарлау шешімін қалыптастыру
  • Жобаны қорғау
Негізгі әдебиет
  • 1. Козлов М.В Теория градостроительства: Учебное пособие. (2-е изд. доп.). Алматы: ТОО "Medet Group", 2021.-182 с.
  • 1. KAZGOR. Проекты. – Алматы: Издательство «Basbaqan, 2019 – 368 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Кузин Ф.А. Магистерская диссертация. Практическое пособие для студентов - магистрантов.- М.: Ось, 1998.-276 с.
  • Бархин Б.Г. Методика архитектурного проектирования: Учеб.-метод. пособие.-3-е изд., переработ. и доп. - М.:Стройиздат, 1993. - 438 с.: ил.