Ғимараттардың заманауи тиімді құрылғылары
Сипаттама: Келесі схема бойынша ғимараттардың әртүрлі құрылыс саласындағы қазіргі тиімді конструкциялары қарастырылады: қолдану саласы, артықшылықтары мен кемшіліктері, жобалау және пайдалану ерекшеліктері. Металл және металл емес фибрасы бар фибробетон құрылымдарына, жеңіл болат жұқа қабырғалы құрылымдарға, СИП панельдерге, пневмоконструкцияларға және аддитивті технологиялар бойынша салынып жатқан құрылыс құрылымдарына ерекше көңіл бөлінеді.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Құрылыс конструкциялары
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Ауызша емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Пәннің мақсаты құрылыс нормаларының талаптарын, ережелері мен қазіргі құрылыстың қажеттілігін қанағаттандыратын тиімді құрылыс құрылымдарын жобалау бойынша құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады.
Міндет
- Пәнді оқытудың міндеттері - тиімді құрылыс конструкцияларының түрлері туралы түсінік; - тиімді құрылыс конструкцияларының қолдану саласы, артықшылықтары мен кемшіліктері; - фибробетон құрылымдарын, жеңіл болат жұқа қабырғалы құрылымдарды, СИП панельдерді, пневмоконструкцияларды және аддитивті технологиялар бойынша тұрғызылатын құрылыс құрылымдарын жобалау және пайдалану ерекшеліктері. .
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Тиімді құрылыс құрылымдарын жобалау және есептеу принциптері мен мәселелерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Қазіргі заманғы нормаларды пайдалана отырып, тиімді құрылыс конструкцияларын жобалау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- тиімді құрылыс конструкцияларын жобалау кезінде іргелі және жаңа жетістіктерді пайдалану қабілеті
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- тиімді құрылыс конструкцияларын құру жөніндегі топта жұмыс істеу үшін қажетті коммуникациялық қабілеттілікті дамыту
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- - ғимарат үшін тиімді құрылыс конструкцияларын таңдау; - жобаланатын тиімді құрылыс құрылымдарын техникалық-экономикалық талдау әдістерін меңгеру; - тиімді құрылыс құрылымдарын жобалаудың практикалық міндеттерін шешуде есептеудің сандық әдістерін қолдану.
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - Оқыту үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және студенттердің өзіндік жұмысы. Дәріс курсы дәрістердің қысқаша курсы түрінде ұсынылған. Дәрістің басында және соңында дәріс материалын ұсыну кезінде мотивациялық сөйлеу қолданылады. Дәріс-презентацияда және практикалық сабақтарда мәтіндік, аудио ақпарат, бейне ақпарат графика, кестелер және т. б. қолданылады.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Күштік әсерлерді есептей отырып, құрама габельді жабын арқалығының орналасуы | 0-100 |
Еурокод 1992 сәйкес иілу моментінің әсерінен иілу кезінде жүк көтергіштігін есептеу | ||
Еурокод 1992 сәйкес көлденең күш әсерінен иілу кезінде көтергіштік қабілеттілігін есептеу | ||
2 рейтинг | Алдын ала кернеудің күші мен жоғалуын анықтау | 0-100 |
Жарыққа төзімділік бойынша сәулені есептеу | ||
Арқалықты қаттылық бойынша есептеу | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Оқытудың барлық процесі PDCA (ISO 9001:2015) циклі бойынша жүзеге асырылады: - жоспарлау: пәннің мақсатын, міндеттерін әзірлеу, оқу нәтижелерін тұжырымдау, ресурстарды анықтау, нәтижеге жету үшін қажетті пәнді оқу талаптарының жүйесі. - жасаңыз: жоспарланған нәрсені орындау. - тексеру: үлгерім ведомостарында көрсетілген пән бойынша оқытудың мақсатымен, міндеттерімен және нәтижелерімен салыстырғанда ағымдағы бақылау, аралық аттестаттау мониторингі. Д. атындағы ШҚТУ "ШҚТУ" 000-I-2023 "КЕАҚ оқыту нәтижелерін бағалау саясаты "КЕАҚ тармағын басшылыққа алу қажет. Серікбаева"". | жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді | ол күшті теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, логикалық және дәйекті түрде мәнін, құбылыстары мен процестерін түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді | таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді. | пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, тіпті мұғалім түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Фибробетон конструкциялары
- ЖБЖЖҚ
- SIP панельдері
- Жылу блоктары
- Пневмоконструкциялар
- 3D принтермен салынған құрылымдар
Негізгі әдебиет
- 1.Традиции и инновации в строительстве и архитектуре. Часть 1 : материалы 70-й юбилейной Всероссийской научно-технической конференции по итогам НИР 2012 года / Н. Г. Чумаченко, С. Г. Малышева, Н. С. Мухаметшина [и др.]. — Самара : Самарский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2013. — 462 c. — ISBN 978-5-9585-0529-6. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/20515.html 2. Бадьин Г. М. Справочник строителя : справочное издание / Г.М.Бадьин, В.В.Стебаков. - М. : АСВ, 2003. - 335 c. : ил. 3. Матус, Е. П. Физические основы регулирования и контроля свойств сталефибробетона : монография / Е. П. Матус. — Новосибирск : Новосибирский государственный архитектурно-строительный университет (Сибстрин), ЭБС АСВ, 2019. — 225 c. — ISBN 978-5-7795-0887-2. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/107628.html. 4. Справочник по проектированию стальных конструкций / составители А. С. Щеглов, В. И. Щеглова, И. П. Сигаев. — Москва, Вологда : Инфра-Инженерия, 2019. — 232 c. — ISBN 978-5-9729-0317-7. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/86647.html. 5. Ильин, Н. А. Теория и проектирование железобетонных конструкций : учебно-методическое пособие / Н. А. Ильин, С. С. Мордовский, Д. А. Панфилов. — Самара : Самарский государственный технический университет, ЭБС АСВ, 2018. — 86 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/90940.html
Қосымша әдебиеттер
- 6. Бай, В. Ф. Железобетонные конструкции одноэтажного промышленного здания : учебно-методическое пособие / В. Ф. Бай, В. А. Демин. — Тюмень : Тюменский индустриальный университет, 2019. — 97 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/101411.html. 7. Шерешевский И.А. Конструирование промышленных зданий и сооружений. М.: Архитектура-С, 2012.- 176с. 8. Истомин, А. Д. Расчет железобетонных конструкций по первой и второй группам предельных состояний : учебно-методическое пособие / А. Д. Истомин, В. В. Бобров, Е. В. Домарова. — Москва : МИСИ-МГСУ, ЭБС АСВ, 2023. — 64 c. — ISBN 978-5-7264-3281-6. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/134625.html