Сумен жабдықтау және суды бұру жүйелері мен ғимараттарын жаңғырту
Сипаттама: Пән сумен жабдықтау және суларды бұру жүйелері мен ғимараттарын қайта құру саласындағы базалық білімді қалыптастырады. Оларды пайдаланудың тиімділігін, сенімділігін және үнемділігін арттыру мақсатында осы жүйелерді қайта жаңартуды орындау принциптерімен, әдістерімен және тәсілдерімен таныстырады. Ғимараттарды тексеру есептеулерінің негізгі ережелерін қарастырады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Сумен қамту және суды бұру жүйелері мен ғимараттарының гидродинамикасы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Магистранттарға сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін жаңғырту және оңтайландыру мәселелерін үйрету; суды тазарту тиімділігін арттыру, күрделі құрылыс жүргізбестен қолданыстағы тазарту ғимараттары кешенінің өткізу қабілетін арттыру.
Міндет
- Сумен жабдықтау және су бұру жүйелері мен ғимараттарының жұмысын қарқындату бағыттарын игеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Пайдалану кезінде қарқындату мақсатында сумен жабдықтау, су бұру жүйелері мен схемаларын және оларды жаңғырту және оңтайландыру жолдарын білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Магистрант елдің қоғамдық өмірінің заманауи процестері мен проблемаларын, оның кәсіби қызметінің орны мен рөлін, экономикалық процестердің проблемалары мен даму тенденцияларын бағалай білуі керек; кәсіби мәселелерде өз көзқарасын дәлелді түрде қорғай білуі керек; ұжымдық кәсіби қызмет, адамдармен ұйымдастырушылық және тәрбие жұмысы дағдыларына ие болуы керек.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Магистрант елдің қоғамдық өмірінің заманауи процестері мен проблемаларын, оның кәсіби қызметінің орны мен рөлін, экономикалық процестердің проблемалары мен даму тенденцияларын бағалай білуі керек; кәсіби мәселелерде өз көзқарасын дәлелді түрде қорғай білуі керек; ұжымдық кәсіби қызмет, адамдармен ұйымдастырушылық және тәрбие жұмысы дағдыларына ие болуы керек.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Магистрант елдің қоғамдық өмірінің заманауи процестері мен проблемаларын, оның кәсіби қызметінің орны мен рөлін, экономикалық процестердің проблемалары мен даму тенденцияларын бағалай білуі керек; кәсіби мәселелерде өз көзқарасын дәлелді түрде қорғай білуі керек; ұжымдық кәсіби қызмет, адамдармен ұйымдастырушылық және тәрбие жұмысы дағдыларына ие болуы керек.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Магистрант ғылымның дамуы және өзгермелі әлеуметтік практика жағдайында жинақталған тәжірибені қайта бағалауға, өз мүмкіндіктерін талдауға қабілетті болуы тиіс; сумен жабдықтау және су бұру саласындағы заманауи ақпараттық білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңа білім ала білуі тиіс.
Оқыту әдістері
Технологиялар: талқылау, топта жұмыс істеу; тәжірибе алмасу; тәжірибелік сабақтар; СӨЖ; ақпараттық дәріс; білім алушылардың берілген материал бойынша баяндамалары бар сөз сөйлеуі; проблемалық пікірталас; нәтижелерді ұсынумен және талқылаумен кіші топтарда тапсырмаларды ұжымдық орындау.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Практические с 1 по 4 | 0-100 |
Выполнение индивидуального задания | ||
Рубежный контроль 1 | ||
2 рейтинг | Практические занятия с 5 по 8 | 0-100 |
Выполнение индивидуального задания | ||
Рубежный контроль 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Введение
- Мероприятия по улучшению работы существующих водоочистных станций при использовании поверхностных и подземных водоисточников
- Оптимизация водопроводных сетей, водозаборных сооружений, канализационных сетей, насосных станций водоснабжения и водоотведения
- Пути повышения эффективности реагентного хозяйства при станциях водоподготовки
- Технические и технологические задачи водоподготовки и очистки сточных вод
- Повышение эффективности работы отстойников
- Увеличение эффективности работы осветлителей со взвешенным осадком
- Повышение эффективности работы сооружений по осветлению воды фильтрованием
- Реконструкция очистных сооружений систем водоотведения
Негізгі әдебиет
- 1. СНиП РК 4.01-02-2009 Водоснабжение. Наружные сети и сооружения. 2. СНиП РК 2.04.03-2007 Канализация. Наружные сети и сооружения. 3. П.И.Назаренко, В.С.Школьник, Г.И.Ивлева Водные ресурсы и проблемы их использования в промышленных и хозяйственно-питьевых целях.