Сумен жабдықтау және суды бұру саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы

Еремеева Юлия Николаевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән кәсіби білімді зерделеуге, кеңейтуге және шоғырландыруға ықпал етеді. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша ғылыми зерттеулердің әдістемесі саласында базалық білімді қалыптастырады. Сумен жабдықтау және суларды бұру саласындағы деректерді зерттеу, талдау және өңдеудің ғылыми әдістерімен таныстырады.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Математика

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Сумен жабдықтау және су бұру жүйелері үшін ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында білімді қалыптастыру.
Міндет
  • зертханалық және өндірістік эксперименттер ұйымдастыруды біледі;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • ғылыми зерттеулерді, алынған нәтижелерді өңдеуді және интерпретациялауды, ғылыми баяндамаларды, патенттер мен мақалаларды беру ережелерін дұрыс қолдануды және жүргізуді қолданады;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу қағидаларына, зерттеудің негізгі әдістеріне, эксперименталды жоспарлау теориясының негізіне, алынған нәтижелерді өңдеу тәсілдеріне және зерттеу есептерінің дизайнын алуға;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • ҒЗЖ нәтижелерін және жарияланым түрлерін жариялау әдістемесін пайдалана білу, ҒЗТКЖ нәтижелерін іске асыру әдістерін зерттеу: өнертабыстар мен инновациялық жобаларды патенттеу, тестілеу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • ғылыми эксперименттерді жоспарлау, дұрыс ұйымдастыру және жүргізу, олардың нәтижелерін өңдеу және талдау әдістерін меңгеру, ғылыми есептерді, патенттер мен мақалаларды жобалау мүмкіндігіне ие болу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • теориялық және практикалық дағдыларды ғылыми және эксперименталдық зерттеу әдістері.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - іздестіру-зерттеу (оқыту процесінде магистранттардың дербес зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Реферат 0-100
баяндама дайындау
2  рейтинг баяндама 0-100
мақаланы жариялау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
бақылау мәселелері бойынша әңгімелесу жүйелік білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, тақырыптарды қисынды және дәйекті түсіндіреді, дәлелді қорытындылар жасайды және нақтылау сұрақтарына жылдам жауап бере алады. берік теориялық білімін, терминологияны меңгергендігін көрсетеді, өз бетінше немесе мұғалімнің түзетуімен түзетілетін болмашы қателіктер жібереді теориялық білімі таяз екенін көрсетеді, терминологияны жеткіліксіз меңгергендігін көрсетеді, мұғалімнің түзетуі арқылы ғана түзетілетін қателер жібереді. Пәннің негіздерін білмегендігін көрсетеді, монологтық сөйлеуді нашар меңгергенін көрсетеді, терминологияны білмейді, баяндау логикасы мен жүйелілігінің жоқтығын көрсетеді, оқытушының түзетуімен де түзете алмайтын қателіктер жібереді
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Теоретические предпосылки рациональной организации НИР в области строительства систем ВК
  • Научная методология
  • Приоритетные направления развития науки
  • Направления научных исследований и их классификация
  • Этапы научно-технического исследования
  • Предварительная разработка исследования
  • Обработка экспериментальных данных
  • Оформление результатов исследования
  • Подготовка статей и докладов
  • Внедрение законченных разработок
  • Кадровое обеспечение научных исследований
  • Деловая переписка
  • Подготовка проекта на грант по исследовательской и образовательной программам
  • Обработка экспериментальных данных
Негізгі әдебиет
  • Зайцева, Е. В. Делопроизводство и документооборот в системе государственного и муниципального управления : учебно-методическое пособие / Е. В. Зайцева, Н. В. Гончарова. — Екатеринбург : Издательство Уральского университета, 2017. — 178 c. — ISBN 978-5-7996-2233-6. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/106363.html (дата обращения: 05.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Гваева, И. В. Делопроизводство : справочник / И. В. Гваева, С. В. Собалевский. — Минск : ТетраСистемс, Тетралит, 2014. — 224 c. — ISBN 978-985-7067-96-1. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/28072.html (дата обращения: 05.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Ильяхов, М. Текст по полочкам: краткое пособие по деловой переписке / М. Ильяхов. — Москва : Альпина Паблишер, 2022. — 176 c. — ISBN 978-5-9614-7450-3. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/122540.html (дата обращения: 30.06.2022). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Корзун, Н. Л. Сбор, обработка и анализ научно-технической информации : учебное пособие для практических занятий магистрантов специальности 270800 «Строительство», магистерской программы «Прогнозирование характеристик систем жизнеобеспечения» (ТВм) / Н. Л. Корзун. — Саратов : Вузовское образование, 2014. — 55 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/20412.html (дата обращения: 05.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Основы перевода, аннотирования и реферирования научно-технического текста : учебное пособие / Е. А. Чигирин, Т. Ю. Чигирина, Я. А. Ковалевская, Е. В. Козыренко. — Воронеж : Воронежский государственный университет инженерных технологий, 2019. — 155 c. — ISBN 978-5-00032-437-0. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/95373.html (дата обращения: 05.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
Қосымша әдебиеттер
  • Перов, Г. В. Методические рекомендации по работе с научно-технической, патентной литературой и оформлению заявок на изобретения : учебное пособие / Г. В. Перов, К. А. Смирнова, В. И. Сединин. — Новосибирск : Сибирский государственный университет телекоммуникаций и информатики, 2015. — 112 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/54787.html (дата обращения: 05.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Свинцов, А. П. Методы решения научно-технических задач в строительстве : учебное пособие / А. П. Свинцов. — Москва, Вологда : Инфра-Инженерия, 2023. — 124 c. — ISBN 978-5-9729-1386-2. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/132929.html (дата обращения: 19.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Скибицкий, Э. Г. Методы исследования в процессе научного творчества : монография / Э. Г. Скибицкий, Е. Т. Китова. — Новосибирск : Новосибирский государственный технический университет, 2018. — 203 c. — ISBN 978-5-7782-3656-1. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/91400.html (дата обращения: 05.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • IPR SMART http://www.iprbookshop.ru ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com