Автомобиль жолдарының мониторингі
Сипаттама: Автомобиль жолдарының жай - күйін мониторингтеу-бұл пайдалану және қоршаған ортаның әсері нәтижесінде олардың жай-күйінің ықтимал антропогендік өзгерістерін бақылау және бақылау, бағалау және болжау жүйесі. Пән көзбен шолып және аспаптық тексеру, алынған нәтижелерді талдау және олардың негізінде іс-шаралар әзірлеу негізінде автомобиль жолдарының көліктік-пайдалану жай-күйін арттыруды және автомобиль жолдарына жөндеу жүргізу мерзімдерін айқындауды қарайды
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Жалпы тордық автомобиль жолдары
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Магистранттың магистрлік диссертацияны орындау кезінде қолданатын кәсіби білімі мен қажетті практикалық дағдыларын қалыптастыру, теориялық ережелерді зерделеу және автомобиль жолдарын іздестіру мен жобалауда практикалық дағдыларды дамыту.
Міндет
- Автомобиль жолын одан әрі мониторингтеу мақсатында жекелеген элементтердің және тұтастай алғанда құрылыстың көліктік-пайдалану көрсеткіштерін толық зерделеу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Автомобиль жолының трасса жоспарының, бойлық бейінінің және көлденең бейінінің негізгі элементтерін, сондай-ақ көлік құрылысының жай-күйінің көліктік-пайдалану сипаттамаларын білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Көлік құрылысының жағдайын бағалаудың оңтайлы әдістері мен әдістерін таңдау және қолдану мүмкіндігі.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Техникалық-экономикалық көрсеткіштерді зерттеу бойынша білім қажеттілігін инженерлік-техникалық ұсыну.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Қарым-қатынас саласындағы коммуникативтік дағдылар мен этикетті меңгеру, осы мамандық шеңберінде бағдарлау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Қарым-қатынас саласындағы коммуникативтік дағдылар мен этикетті меңгеру, осы мамандық шеңберінде бағдарлау.
Оқыту әдістері
Іздестіру-зерттеу (оқу үдерісіндегі дербес зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | № 1 практикалық жұмыс | 0-100 |
№ 2 практикалық жұмыс | ||
№ 3 практикалық жұмыс | ||
Бақылау жұмысы - Рейтинг 1 | ||
2 рейтинг | № 4 практикалық жұмыс | 0-100 |
№ 5 практикалық жұмыс | ||
№ 6 практикалық жұмыс | ||
Бақылау жұмысы - Рейтинг 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бақылау мәселелері бойынша әңгімелесу | - жүйелік теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді; | - күшті теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді; | - таяз теориялық білімді, дәлелді қорытынды жасау және мысалдар келтіру қабілетінің жеткіліксіздігін көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді; | - пәннің теориялық негіздерін білмегендігін көрсетеді, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның логикасы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде де түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады. |
Тәжірибелік сабақтарда жұмысы | - барлық жоспарланған практикалық жұмыстарды белгіленген мерзімде және толық көлемде орындау. Барлық практикалық жұмыстарды рәсімдеу және мұғалімді қорғау. Қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындау; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. | - орындалған практикалық жұмыстарында еркін бағдарланады, орындалған жұмыстың барысын түсіндіреді, есептеулердің дәйектілігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өзі немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді; | - таяз теориялық білімді, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді; | - практикалық жұмыстар толық орындалмаған және рәсімделмеген, пәннің теориялық негіздерін білмегендігін көрсетеді, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде де түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады. |
Дәріс сабақтары | - дәріс материалын зерделеу кезінде жүйелі теориялық білімді жақсы көрсетеді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді | - дәріс сабақтарында ол күшті теориялық білімді көрсетеді және бақылау сауалнамасында логикалық және дәйекті түрде мәнін, құбылыстары мен процестерін түсіндіреді, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өзі немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді; | бақылау сауалнамасы барысында таяз теориялық білімнің әлсіздігін, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді; | - пәннің теориялық негіздерін білмегендігін көрсетеді, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде де түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады. |
Емтихандық блок | - емтиханда жүйелі теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді және емтихан билетінің барлық үш сұрағына тамаша жауап береді. | - емтиханда ол мықты теориялық білімді көрсетеді, емтихан билетінің ұсынылған сұрақтарының мәнін қисынды және дәйекті түрде түсіндіреді, мысалдар келтіреді, тақырыптарды еркін меңгергендігін көрсетеді; | - емтиханда таяз теориялық білім, дәлелді қорытынды жасау және мысалдар келтіру қабілетінің жеткіліксіздігі, бірақ көлемнің кемінде 50% - ы көрсетіледі; | - тақырыптың теориялық негіздерін білмегендігін көрсетеді, тақырыпты нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, логика мен презентация дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, қателіктер жібереді. |
Курстық жоба | - курстық жоба қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, толық көлемде орындалады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. | - курстық жоба "5" бағасына қойылатын талаптарға сәйкес орындалды, бірақ 2-3 кемшілік жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай берілген; | - курстық жоба толық орындалмады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - правиль құрады, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. | - курстық жоба толық орындалмады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Жолдардың көлік-пайдалану сипаттамалары
- Жол жағдайындағы маусымдық өзгерістер және олардың оқиғалардың пайда болуына әсері
- Жолдарды жобалауға арналған нормаларда қозғалыс қауіпсіздігі талаптарын есепке алу
- Жол элементтерінің қозғалыс қауіпсіздігіне әсері
- Жол элементтерінің өзара үйлесуі және қозғалыс қауіпсіздігі
- Жолдардың қауіпті учаскелерін бағалау әдістері
- Жолдардың қауіпті учаскелерін бағалау әдістері
- Жолдардың қауіпті учаскелерін апаттылық коэффициенттерінің графиктерін құру арқылы бағалау
- Жолдағы өткізу қабілеттілігін, жүктеу деңгейін және қозғалыс ыңғайлылығын бағалау
- Қозғалыс қауіпсіздігін бағалау үшін жолдарды зерттеу
- Жолдардағы қауіпті жерлерді жою жолдары
- Қозғалыс қауіпсіздігін арттырудағы ұйымдастырушылық іс-шаралардың рөлі
Негізгі әдебиет
- 1. Федотов Г.А., Поспелов П.И. Изыскание и проектирование автомобильных дорог. – М:, «Академия» 2018 г.- 465 с. 2. Горшков Н.Г. Изыскание и проектирование автомобильных дорог промышленного транспорта. –Белгород:, 2017 г. – 135 с. 3. СНиП РК 3.03-09-2006 Строительные нормы и правила. Автомобильные дороги, Астана 2007. 4. Методические рекомендации по проектированию жестких дорожных одежд . М.: Информавтодор, 2004. – 69 с. 5. СНиП РК 2.04-01-2001 «Строительная климатология» 6. СТ РК 1397 Требования к составу и оформлению проектной и рабочей документации. 7. Смирнова Т.Н. Общие требования к содержанию и оформлению учебно-методической литературы и других текстовых документов. У-Ка, ВКГТУ, 2002. 8. Б.Б. Каримов, Е.К. Салимбаев. Автомобильные дороги. Содружества Независимых Государств. М.: Интранедорнаука, 2006-264с
Қосымша әдебиеттер
- 9. Проектирование автомобильных дорог: Справочник инженера дорожника. Под ред. Г.А. Федотова. М.: Транспорт, 1989, 437с.; М.: Транспорт. 1977 г. 10.Митин Н.А. Таблицы для разбивки кривых на автомобильных дорогах. М.: Транспорт 1971 г., 470с. 11. В.В Сильянов Транспортно-эксплуатационные качества автомобильных дорог. М.: Транспорт, 1984, 286с. 12. Бабков В.Ф. Автомобильные дороги: М.: Транспорт 1983 13. Бабков В.Ф., Андреев О.В. «Проектирование автомобильных дорог» том 1,2. М.: Транспорт, 1987 14. Автомобильные дороги (примеры проектирования). Учебное пособие для вузов. Под ред. В.С.Порожнякова.М.: Транспорт, 1983; 15. IPR SMART http://www.iprbookshop.ru; 16. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com.; 17. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com;