Жерге орналастыру және кадастрдағы экономикалық-математикалық модельдеу
Сипаттама: Курс жерлерді тиімді және ұтымды пайдалану мақсатында жерлерді пайдалану көрсеткіштерін талдау негізінде кадастрлық, жерге орналастыру және бағалау жұмыстарында және зерттеулердегі экономикалық-статистикалық модельдерді, математикалық статистика элементтерін, таралу заңдарын, дисперстік, корреляциялық модельдерді құруды зерттеуге бағытталған.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Математика
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Магистранттің жер кадастры, жерге орналастыру объектілеріне экономикалық-математикалық модельдерді құру және қолдану саласында негізгі білімдерін меңгеру. Математикалық модельдеу және талдау саласындағы теориялық білімдерін тереңдету. Кадастр мен жерге орналастырудың әр түрлі саласларында пайдаланылатын типтік модельдер негізін меңгеру.
Міндет
- Магистрантке кадастрда экономикалы-математикалық есептеу кезінде экономикалық-математикалық модельдерді қолдануды үйрету, жерге орналастыруда модельдерді құру және пайдалану әдістемесі туралы білім беру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Ақпаратты алу, сақтау, өңдеудің негізгі әдістерін, жолдарын білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Жер кадастры, жер ресурстарын басқару, Способность использовать имеющиеся знания для решения профессиональных проблем в области ведения земельного кадастра, управления земельными ресурсами, мониторинга и охраны земель на основе знаний правовой и нормативно-технической документации
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Ақпаратты талдау, жерге орналастыру және кадастрлық жұмыс әдістері бойынша негізделген тұжырым жасау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Жеке және команда мүшесі ретінде жауапкершілікті бөлісе отыра кешенді мәселелерді шешу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Кадастрлық және жерге орналастыру жұмыстарының аспаптарымен, жабдықтарымен, компьютерлік технологияларымен жұмыс істеу дағдылары
Оқыту әдістері
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | 0-100 | |
2 рейтинг | 0-100 | |
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
Негізгі әдебиет
- I-Liang Chern MATHEMATICAL MODELING AND ORDINARY DIFFERENTIAL EQUATIONS. Department of Mathematics National Taiwan University, 2015
- М.В. Кемаева. МАТЕМАТИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ В ЭКОНОМИКЕ: Учебно-методическое пособие. – Нижний Новгород: Нижегородский госуниверситет, 2017. − 46 с.
- Mutanov, G. M. Mathematical Methods and Models in Economics / G. M. Mutanov. — 2-е изд. — Almaty : Дарын, 2023. — 391 c. — ISBN 978-601-247-254-7. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/135042.html (дата обращения: 18.12.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
Қосымша әдебиеттер
- Абчук В.А. Экономико-математические методы: Элементарная математика и логика. Методы исследований операций. СПб.: Союз,1999.
- Гмурман Г.Е. Теория вероятностей и математическая статистика. – М.: Высшая школа, 1970
- Волков С.Н. Землеустройство. Экономико-математические методы и модели. Т.4.- М.:Колос, 2011