Кадастр мен жерге орналастырудағы серіктік технологиялар
Сипаттама: Курс жерге орналастыруда және кадастрда жер серіктік технологияларды қолданудың қазіргі заманғы трендтерін тереңдетіп оқытуға, спутниктік өлшеулерді орындау әдістемелерін, технологияларын талдау, координаттарды түрлендіру және жұмыс дәлдігін арттыру, сонымен қатар практикалық қызметте осы технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Геодезия
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- геодезиялық, жерге орналастыру және кадастрлық есептерді шешу үшін жер серіктік технолоогияларды пайдаланудың теориясы мен іс-тәжірибесі саласында қызметті жүзеге асыру үшін білім мен қабілет беру
Міндет
- жер серіктік технологияларды қолдану арқылы жұмыстардың негізгі түсініктері мен әдістерін теориялық және іс-тәжірибелік игеру; жер серіктік технологиялардың, аспан және жер геоорталықтандырылған координаталар жүйесінің, GPS и ГЛОНАСС құрылымын, жер серіктік аппаратуранының құрылу тарихын білу, GPS-навигаторларды қолдана отырып геоорталықтандырылған координаталарды анықтауды орындай білу, координаталарды бір жүйеден екінші жүйеге қайтадан өзгерту, GPS-өлшеулерді өңдеу бойынша есептеулер.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- техника мен технология саласында шешім қабылдаудың базалық дағдыларын пайдалану мен қолдануға дайындығы
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- геоақпараттық жүйеде, аэрокосмостық және геодезиялық, мониторингте телекоммуникациялық және жаһандық жер серіктік позициялаулар жүйесін қолдануға дайындығы
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- ғылыми зерттеулер негізінде аймақтарды қашықтықтан зондылаумен байланысты жұмыстарды және топографиялық-геодезиялық жұмыстарды ұйымдастыру мен өткізу бойынша нормативтік-техникалық құжаттарды өзірлеуге дайындық
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- әзірленген техникалық шешімдер мен жобаларды енгізу арқылы басшылық етуге қабілет
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- геодезия, геодинамика және қашықтықтан зондылау саласындағы құбылыстар мен үдерістерді моделдеу және зерттеуге, модельдер мен үдерістерде байланыстарды математикалық талғап-талдап түсіндіруіне, қолданылатын модельдердің шекараларын анықтауға әзірлік
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Практикалық сабақ | 0-100 |
Практикалық сабақ | ||
Реферат, презентация | ||
Бақылау жұмысы | ||
Практикалық сабақ | ||
2 рейтинг | Практикалық сабақ | 0-100 |
Практикалық сабақ | ||
Практикалық сабақ | ||
Реферат, презентация | ||
Бақылау жұмысы | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Спутниктік технологиялардың даму тарихы және олардың геодезиядағы рөлі
- Координаттар мен уақыт жүйелері
- Мемлекеттік геодезиялық желілерді құрудың жаңа әдістері
- Спутниктік технологияларды пайдалану кезінде қолданылатын координаттар жүйесі
- Спутниктік координаттарды анықтау әдістері: абсолютті әдіс, дифференциалды әдіс, салыстырмалы позициялау
- Спутниктік аппаратура
- Спутниктік бақылау параметрлерінің модельдері
- Спутниктік геодезиялық желілердің түрлері
- GPS өлшемдерін өңдеу
- Спутниктік аппаратураны пайдалана отырып дала жұмыстарын жүргізу технологиясы
- Қазақстан Республикасында базалық станцияларды дамыту
- Геодезиялық, жерге орналастыру, кадастрлық жұмыстарды орындау кезінде спутниктік өлшемдерді пайдаланудың өзекті мәселелері
Негізгі әдебиет
- Madry Scott. Global navigation satellite systems and their applications. 2015
- Клюшин Е.Б., Гайрабеков И.Г., Маркелова Е.Ю., Шлапак В.В. Спутниковые методы измерений в геодезии. Часть 3. Учебное пособие. – М.: Изд-во МИИГАиК, 2015
- Mohinder S. Grewal, Angus P. Andrews, Chris G. Bartone. Global Navigation Satellite Systems, Inertial Navigation, and Integration, 3rd Edition, March 2013
- Спутниковые системы и технологии позиционирования: электронное учебно-методическое пособие / С. П. Стрелков, К. Г. Кондрашин, Е. А. Константинова, З. В. Никифорова. – Астрахань: Астраханский государственный архитектурно-строительный университет, 2020
Қосымша әдебиеттер
- К.М. Серапинас. Глобальные системы позиционирования. - М.: 2002.
- К.М. Антонович. Использование спутниковых радионавигационных систем в геодезии. Т.1-2.М.:ФГУП «Картгеоцентр», 2006