Ерекше қорғалатын табиғат аймақтары
Сипаттама: Жалпыұлттық игілік объектілерін: ерекше табиғат қорғау, ғылыми, мәдени, эстетикалық, рекреациялық және сауықтыру маңызы бар табиғи кешендер мен объектілер орналасқан жер учаскелерін, су беті мен олардың үстіндегі әуе кеңістіктерін пайдалану саласындағы білімді қалыптастырады, оларды билік органдары шешімімен толық немесе ішінара шаруашылық пайдаланудан алып, қорғаудың ерекше режимі белгіленген.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Орманшылық
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Орман шаруашылығындағы өндірісті ғылыми-инновациялық дамыту мақсаты- мемлекеттік орман шаруашылығын дамыту саясатын нақтылы белгілеу, негізгі ғылыми-инновациялық бағыттарын қазіргі заман талабына сай анықтау, орман өндірісінің негізін ұзақ жылдар даму жоспары бойынша іске асыру, жекешеліндіру өдірісі мен орман өндірісінінің даму бағытын орманды пайдалануда ғылыми тұрғыда үйлестіру, индустральді-инновациялық орман секторының экономикалық жағдайын және экономикалық-техникалық дамуын, орман экономикалық өндірістің финанстық-экономикалық базасын нарықтық жағдайға сәйкестендіру, орман өндірсін және орманды басқаруды институциалды өзгерістерді уақытында іске асыру болады
Міндет
- Пәнді зерделеу міндеттеріне: ерекше табиғат қорғау, ғылыми, мәдени, эстетикалық, рекрациялық және сауықтыру маңызы бар табиғи кешендер мен объектілер орналасқан мемлекеттік орман саясатын қалыптастырудың бастапқы қағидаттарын таңдау; экономиканың орман саласын реттеудің нормативтік базасы мен қаржы-экономикалық құралдары мен тетіктерін жетілдіру жатады.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Ерекше күзет режимі белгіленген орман аймағындағы техникалық-экономикалық және индустриялық - инновациялық әлеуетті жетілдірудің мақсаттары мен міндеттері. - Заңдарды іс жүзінде қолдану орман саласының аймағында ерекше табиғат қорғау, ғылыми, мәдени, эстетикалық, рекрациялық және сауықтыру маңызы бар нормативтік базаны және қаржы-экономикалық құралдар мен экономиканың орман саласын реттеу тетіктерін жетілдіру және реттеудің технологиялық процесін осы бағдарлау үшін процестерді бағалау;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Мақсаты мен бағыныстылығына қарамастан орман ресурстарын есепке алуды сақтаудың басымдығы және біркелкілігі; - Орман саласы аймағында ерекше табиғат қорғау, ғылыми, мәдени, эстетикалық, рекрациялық және сауықтыру маңызы бар бағалау жүргізу және зерттеудің нақты міндеттері негізінде технологиялық процестердің ғылыми-шаруашылық әдістерін таңдау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Түйінді құзыреттері болып табылады: - мемлекеттік орман саясатын қалыптастырудың қор және бастапқы қағидаттарын және басқа да деректерді жинау, талдау және қорыту; - алынған жаратылыстану-ғылыми және арнайы орман өндірістерін дамытудың ұзақ мерзімді бағдарламасының негіздерін қалыптастыру негізінде;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- кәсіби қызметтегі пәндердің негізгі заңдарын жедел бейімдеу, далалық, зертханалық және эксперименттік зерттеулерді орындау кезінде заманауи ақпараттық технологияларды, Математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдану және ерекше қорғау режимі белгіленген орман секторының техникалық-экономикалық және индустриялық - инновациялық әлеуетін арттыру қабілеті;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- арнайы қорғау режимі орнатылған орман және ағаш өңдеу өнеркәсібінде іргелі және соңғы жетістіктерді пайдалану мүмкіндігі; - қорғаудың ерекше режимі белгіленген орман және ағаш өңдеу өнеркәсібінің өндірістік жағдайларында ұйымдастыру-басқару шешімдерін табу қабілеті
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиясы; - оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; - коммуникативтік технологиялар (дискуссия, пресс-конференция, оқу пікірсайыстары және басқа да белсенді формалар мен әдістер); - білім алушылар іскерлік, рөлдік, имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; - ақпараттық-коммуникациялық (соның ішінде қашықтықтан білім беру ) технологиялар.
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе
- Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың түрлері, оларды ұйымдастыру тәртібі және ерекше күзет режимін қамтамасыз ету
- Орман өсіру - теориялық негіздері және түбірімен орман қорын бағалау әдістемесі
- Ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды (ЕҚТА)орманды пайдаланғаны үшін төлемақы ставкаларын есептеудің жай-күйі мен әдістемесі туралы
- Қазақстандағы орман нарығы және оның құрылымын жетілдіру бағыттары
- Қазақстандағы орман нарығы және Қазақстанда ағаш кесу тиімділігін арттыру және орман шаруашылығын басқару жолдарының бағыттары
- Қазақстанда орман өндірісін дамытудың нормативтік-техникалық және қаржы-экономикалық тетіктерін жетілдіру
- Қазақстан Республикасының мемлекеттік орман саясаты туралы
- Қазақстан Республикасында ЕҚТА орман пайдалануды басқаруды жақсарту
- ЕҚТА орман өндірістерін кадрлық, ғылыми және инновациялық-индустриялық қамтамасыз етуді жақсарту
- Орман өндірістерінің өніміне, жұмысына және қызметіне баға белгілеуді жетілдіру және ЕҚТА нарықтық жағдайларында инновациялық-экономикалық әдістерді қолдану
- ЕҚТА биоресурстарын есептеу және экономикалық әдістері
- Бірыңғай орман саясаты-Қазақстан Республикасында ЕҚТА орман кластерін дамытудың негізі
- Қазақстанда орман өндірісін дамытудың нормативтік-техникалық және қаржы-экономикалық тетіктерін жетілдіру
- Қорғаудың ерекше режимі белгіленген орман саласын реттеудің нормативтік базасын және қаржы-экономикалық құралдары мен тетіктерін жақсарту
Негізгі әдебиет
- . Байзаков С.Б. «Научно-инновационные приоритеты лесного хозяйства Казахстана». Алматы,2010 г. 2. Байзаков С.Б. и др. «Лесные культуры в Казахстане». Алматы,КАЗНАУ 2007г. 3. Моисеев Н.А «Леса России: реформы, проблемы,решения»ж. Лесное хозяйство, 2010 4. Е.Г. Парамонов, А.А. Маленко «Основы лесоводства и лесопаркового хозяйства» Барнаул,Изд. АГАУ2007 5. Справочник лесничего Казахстана, Астана, 2010
Қосымша әдебиеттер
- 1. Александров В.Д. «Классификация растительности» . Ленинград Наука,1979 2. Второв П.П «Биогеография с основами экологии». Москва,1987 3. Байзаков С.Б., Токтасынов Ж.Н. и др. Леса и лесное хозяйство Казахстана, Алматы, 1996 4. Лесной Кодекс Республики Казахстан.- Алматы,1993.