Су ресурстарын ластанудан қорғаудың теориялық негіздері
Сипаттама: Бұл пән су ресурстарын ластанудан қорғау, су ресурстарын кешенді пайдалану, су шаруашылығы құрылыстары мен жүйелерін пайдалану, ауыл шаруашылық сумен жабдықтау және суландыру, өзендер мен су қоймаларын қалпына келтіру, су шаруашылығы жүйелерін басқару, Қазақстанның су ресурстары, табиғи судың сапасын жақсарту және сарқынды суларды тазалау мәселелерін қарастырады.
Кредиттер саны: 6
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | 15 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- «Су ресурстарын ластанудан сақтаудың теориялық негіздері» пәні қолданбалы техникалық ғылым болып табылады, ол өндірістік қауіптіліктер мен кәсіптік зияндылықтарды айқындайды және зерделейді және өндірістік жарақаттанушылықты және жұмыскерлердің кәсіптік ауыруын, апаттар мен өрттерді жою мақсатымен оларды болдырмау немесе әлсірету әдістерін әзірлейді.
Міндет
- «Су ресурстарын ластанудан сақтаудың теориялық негіздері» пәнінде мекендеу ортасының қазіргі жағдайы және жағымсыз факторлары; адамның мекендек ортасымен өзара әрекеттесуінің қауіпсіздігін қамтамасызету принциптері; физиология негіздері және қызметтің ұтымды жағдайлары; адамға жарақаттандырушы, зиянды және зақымдандырушы факторлардың әсер етуінің анатомия-физиоллогиялық зардаптары, оларды сәйкестендіру принциптері; қауіпсіздікті, экологиялықты және тұрақтылықты арттыру құралдары мен әдістері қарастырылады.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Республикасы Конституциясының негізгі ережелерін және су ресурстарын ластанудан сақтаудың теориялық негіздері облысындағы нормативтік актілерді және экологиялық мәселелерін білу керек; табиғи, техногенді сипаттағы төтенше жағдайларды және өндірістік жарақаттанушылықты ескерту бойынша нақты инженерлік міндеттерді шеше білу, қауіпті және зиянды факторлардан қорғау тәсілдрі мен құралдарын қолдануды иелену;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- оқу және арнайы әдебиетпен жұмыс жасау, тіршілік қауіпсіздігін қорғау бойынша есептердің қойылымы және шешу, қорғаудың жеке құралдарын қолдануды меңгере білу; өндірісте мүмкін болатын қауіптілктер мен зияндылықтарды алдын ала көре білу және дер кезінде ескерте білу;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- қауіпсіздік, қоршаған ортаны қорғау және тіршілік қауіпсіздігін қорғау облысындағы білімді тиімді пайдалану, әлеуметтік-гуманитарлық, табиғи, жалпы кәсіптік және арнайы ғылымдар, ойлау мәдениеті және өзінің кәсіптік қызметінің нәтижелерін баяндау облысында бағдарлану дағдыларын иелену керек;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- зиянды және нормативтік-құқықтық база, техникалық және жобалық құжаттаманы, эксперименттік-зерттеу жұмыстарын және су ресурстарын ластанудан сақтаудың теориялық негіздеріне қатысты барлық аспектілерде бақылауды, әзірлеу мен құрастыруды ұйымдастыру және жүргізу мәселелерінде құзыретті болу керек
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- қауіпсіздік, қоршаған ортаны қорғау және тіршілік қауіпсіздігін қорғау облысындағы білімді тиімді пайдалану, әлеуметтік-гуманитарлық, табиғи, жалпы кәсіптік және арнайы ғылымдар, ойлау мәдениеті және өзінің кәсіптік қызметінің нәтижелерін баяндау облысында бағдарлану дағдыларын иелену керек;
Негізгі әдебиет
- Основная 1 Ивчатов А.Л., Малов В.И. Химия воды и микробиология. –М.: ИНФРА- М, 2006. –218с. 2 Алексеев Л.С. Контроль качества воды: Учебник. –3-е изд., перераб. и доп. –М.: ИНФРА-М, 2004. –154с. 3 СНиП РК 4.01-02-2001 Водоснабжение. Наружные сети и сооружения. - Комитет по делам строительства Министерства индустрии и торговли Республики Казахстан, Астана, 2002. 4 Водоподготовка: Справочник. / Под ред. д.т.н., действительного члена Академии промышленной экологии С.Е.Беликова. М.: Аква-Терм, 2007. – 240с. 5 Золотов Ю.А., Иванов В.М., Амелин В.Г. Химические тест-методы анализа. –М.: Едиториал УРСС, 2002. –304с.