Академиялық хат
Сипаттама: Пән білім алушылардың өз саласындағы ғылыми жобалар мен бағдарламаларды жүзеге асыру кезінде өз ойларын білдіру және дәлелдеу үшін жеткілікті сенімді ғылыми мәтін (мақалалар, диссертациялар, шолулар, монографиялар, аннотациялар) арқылы дағдыларын одан әрі дамытуға ықпал етеді, қызмет және нәтижелерді жазбаша түрде Қазақстан Республикасының және халықаралық академиялық қоғамдастықтың заңнамалық нормаларына сәйкес қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде қамтамасыз етеді.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Шет тілі (кәсіби)
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 75 |
СӨЖ | 30 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Курстың мақсаты кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және коммуникативті дағдыларды кеңейту аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттер;білім алушылардың лингвистикалық және прагматикалық дағдыларын қалыптастыру ойлау, тілдің мәнерлі бірліктерін талдау және сауатты мақсаттар мен шарттарға байланысты қажетті бірлікті таңдау байланыс.
Міндет
- академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен таныстыру (аннотациялар, реферат, аналитикалық шолу, сондай-ақ ғылыми іс-шаралар (конференциялар)); аналитикалық мәтінді өңдеу; мәтіндерді кәсіби талдауға үйрету тақырыптар.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- зерттеудің заманауи әдістері мен ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып тиісті кәсіптік салада ғылыми зерттеу қызметін дербес жүзеге асыру қабілеті
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- ғылым кандидаты ғылыми дәрежесін алуға арналған диссертация мазмұнына қойылатын белгіленген талаптарды қанағаттандыратын ғылыми зерттеу жұмысын өз бетінше жүргізу және ғылыми нәтижелер алу қабілеті
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Негізгі дәлелдер мен қарсы дәлелдерді бөліп көрсете отырып, ғылыми мәтіндер мен зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндігі. Ақпарат көздерінің сапасы мен дұрыстығын талдай білу,негізгі дәлелдер мен қарсы дәлелдерді бөліп көрсете отырып, ғылыми мәтіндер мен зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалауды, сондай-ақ ақпарат көздерінің сапасы мен дұрыстығын талдауды үйренеді.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- кәсіби салада академиялық письмо жаза алу, қолдана алу, түсіне алу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Академиялық стандарттарға сәйкес ғылыми мәтінді құрылымдай білу. Кіріспе жазу, әдебиетке шолу, негізгі бөлім және ғылыми жұмыстың қорытындысы техникасын меңгеру.қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді шешуде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды қалыптастыру қабілеті
Оқыту әдістері
Дәріс-семинар-бағалау жүйесі 2. Зерттеушілік әдісі 3. Ақпараттық-байланыс технологиялары
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Практикалық жұмыстарды орындау | 0-100 |
2 рейтинг | Практикалық жұмыстарды орындау | 0-100 |
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Академиялық жазудың негізгі жанрлары (реферат, шолу, аналитикалық шолу, ғылыми хабарлама)
- Ғылыми мәліметтер базасы туралы түсінік
- Ғылыми мәліметтер базасы: ережелер іздеу сұрауын жасау, іздеу кілт сөздер,
- Отандық және шетелдік мәліметтер базасы (elibrary, jstor, muse, ABB, VGBIL, Library каталогтары of Congress)
- Академиялық қоғамдастықтың құрылымы: ғылыми орталықтар, баспалар, журналдар
- Библиографиялық құрастыру ережелері сипаттама
- Реферат қысқаша сипаттама ретінде баспа немесе қолжазба туындысының мазмұны
- Аннотацияның негізгі мақсаттары мен міндеттері
- Реферат ғылыми ақпарат саласының ерекше жанры ретінде
- Рефераттаудың негізгі мақсаттары мен міндеттері
- Аналитикалық шолудың ерекшеліктері
- Негізгі мақсаттары мен міндеттері Пікірлер
- Ғылыми оқиға туралы хабарлама (конференциялар, дөңгелек үстел, пікірталастар)
- Редакциялық редакциялау ерекшеліктері ғылыми басылым
Негізгі әдебиет
- ра: 1. Болсуновская Л.М. Аннотирование и реферирование научно-популярных и научных текстов на английском языке [Текст] : учебное пособие / Л. М. Болсуновская, В. Н. Демченко, И. В. Шендерова ; М-во образования и науки РФ, Гос. образовательное учреждение высш. проф. образования «Нац. исслед. Томский политехнический ун-т» - Томск Изд-во Томского политехнического ун-та, 2010. 2. Славина Г., Аннотирование и реферирование. Учебное пособие по английскому языку/ Г. Славина, З. Харьковский, Е. Антонова - Москва : Флинта Наука, 2009
Қосымша әдебиеттер
- 3. Шимановская Л.А. Аннотирование и реферирование научно-популярной литературы на английском языке : учебнометодическое пособие / Л. А. Шимановская ; Федеральное агентство по образованию, Гос. образовательное учреждение высш. проф. образования «Казанский гос. технологический ун-т» - Казань : КГТУ, 2010.