Қор нарығының операциялары және қаржылық инструменттері
Сипаттама: Берілген пән өзіне келесілерді зерттеуді қосады: - қаржы нарығын, сондай-ақ, бағалы қағаздар портфелін басқару саясатын; - Қазақстан Республикасының қор нарығын; сондай-ақ, қор нарығының қаржылық құралдарының мазмұнын және маңызды даму тенденцияларын; Қазақстандағы қаржы нарығының қызмет етуі мәселелері бойынша негізгі заңнамалық және нормативтік-нұсқамалық материалдар.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Қаржыға кіріспе
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Аралық аттестаттауды өткізу кезінде құзыреттердің құрамдас бөліктері үшін қорытынды бағаны шығару критерийлері: - білімі үшін интегралдық баға пәннің жұмыс бағдарламасында жоспарланған теориялық сауалнамалар, баяндамалар, тесттер және басқа да бақылау іс - шаралары нысанында ағымдағы және аралық бақылау нәтижелері бойынша студентке қойылады; - білігі үшін интегралдық баға ағымдағы және аралық бақылау нәтижелері бойынша студентке қойылады пәннің жұмыс бағдарламасында жоспарланған практикалық тапсырмаларды, бақылау жұмыстарын және басқа да бақылау іс-шараларын орындау нысанында; - ағымдағы және аралық бақылау нәтижелері бойынша студентке пәннің жұмыс бағдарламасында жоспарланған жеке тапсырмаларды орындау, басқа бақылау іс-шараларын қорғау нысанында иеленгені үшін интегралды баға қойылады |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Қор нарығы операциялы саласында пайдалану үшін алған білімдерін, дағдылары мен икемдерін қолдана білу қабілеті, сондай-ақ қаржылық құралдар нарығы мен олардағы баға белгіленімдерін талдау жүргізу, сондай-ақ, қаржылық делдалдар қызметіне талдау жүргізу әдістеріне ие болу
Міндет
- Әртүрлі қаржылық нарық құралдарын пайдалану дағдыларына ие болу, қаржылық шешімдердің ұсынылатын нұсқаларын талдай білу және қор нарығы операцияларын анықтау үшін тиімділік және тәуекелдер критерийлерін ескерумен оларды жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлей және негіздей алу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- бағалы қағаздардың бағасын белгілеу саласындағы мақсатты қаржылық көрсеткіштерді анықтау, нарықтық тәуекелдерді болжау және өлшеу әдістеріне ие болу, валюталық, пайыздық, тауарлық және бағалы қағаздар портфеліне әсер ететін басқа да тәуекелдерді қоса отырып, қаржылық тәуекелдерді үлгілей алу
- қаржылық міндеттемелерді есептеу кезінде теориялық білімдерін қолдану
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- қор нарығы операцияларымен байланысты үгілеу үдерісінде пайдаланылатын талдамалық зерттеулерді жүргізу және болжамдарды дайындау; - талдамалық зерттеулерді жүргізу және оларды кәсіби ортада бейімдеу, әртүрлі шарттар мен жағдайларда икемді және мобильді болу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- қор нарығы операциялары саласында пайдалану үшін алған білімдерін, икемдері мен қалыптасқан дағдыларын қолдана білу қабілеті
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Қазақстан Республикасында және шетелдегі қор нарығының заманауи жағдайының мониторингін жете түсіну
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- қор нарығы саласында алған дағдыларын қаржылық құралдарен байланысты ары қарайғы зерттеулерде пайдалану
Оқыту әдістері
интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: жетекші (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; мотивациялық сөйлеу);
берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру;
іздестіру-зерттеу (студенттердің оқу процесіндегі өзіндік зерттеу қызметі);
практикалық тапсырмаларды орындау.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Коллоквиум | 0-100 |
Презентациямен баяндама | ||
Ауызша сұрау | ||
Тестілеу | ||
Жеке тапсырма | ||
Ауызша сұрау | ||
2 рейтинг | Презентациямен баяндама | 0-100 |
Тестілеу | ||
Жеке тапсырма | ||
Ауызша сұрау | ||
Ауызша сұрау | ||
Коллоквиум | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Семинар үлгісіндегі сабақты бағалау критерийлері: | - "өте жақсы" (А, А-; 4.0 – 3.67; 90 – 100%) семинар сұрақтарына толық және дұрыс жауап берген, материалды қисынды құрылымдаған және баяндаған студентке қойылады. Бұл жағдайда студент арнайы әдебиеттерді білуі керек. Тамаша баға алу үшін тиісті саладағы проблемалық сұрақтарды белгілеу, оларды талдау және шешім нұсқаларын ұсыну, нақтылау және қосымша сұрақтарға толық жауаптар беру қабілетін көрсету қажет; | - "жақсы" (В+, В, В-, С+; 3.33 – 2.33; 70 – 89%) материалды ұсыну логикасын сақтай отырып, семинар сұрақтарына толық дұрыс жауап берген, бірақ жауап беру кезінде принципті сипаты жоқ, жекелеген дәлсіздіктерге жол берген студентке қойылады. "Жақсы" студентке көрсетілуі мүмкін, ол нақтылау және қосымша сұрақтарға нақты және толық жауап бере алмаған жағдайда; | - "қанағаттанарлық" (С, С -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) семинар сұрақтарына жауап беру кезінде қателіктер мен дәлсіздіктер жіберген, жауап материалын логикалық түрде құра алмайтындығын және проблемалық мәселелер бойынша өз ұстанымын тұжырымдай алмайтындығын көрсеткен, толық емес білім көрсеткен студентке қойылады,. Бұл жағдайда тапсырмалардың кем дегенде біреуі бойынша қателіктер түбегейлі болмауы керек; | – "қанағаттанарлықсыз" (F; 0; 0-49%) студентке, егер ол семинар сұрақтары бойынша жауап бермесе, қойылады; барлық сұрақтарға нақты қателері бар дұрыс емес жауаптар берсе; қосымша және нақтылайтын сұрақтарға жауап бере алмаса |
Практикалық тапсырманы (жұмысты)бағалау критерийлері | " өте жақсы " (А, А-; 4.0 – 3.67; 90 – 100%) егер студент практикалық жұмыс тақырыбы бойынша оқу материалын терең білсе, жұмыста қолданылатын негізгі ұғымдардың өзара байланысын игеруді көрсетсе, барлық нақтылайтын және қосымша сұрақтарға жауап бере алса, қойылады. Студент практикалық жұмыс тақырыбы бойынша теориялық және практикалық материал туралы білімдерін көрсетеді, есептің көрсеткіштері арасындағы байланысты анықтайды, дұрыс шешім алгоритмін береді, тапсырманың шарты бойынша пәнаралық байланыстарды анықтайды. | "жақсы" (В+, В, В-, С+; 3.33 – 2.33; 70 – 89%) егер студент оқу материалын білсе, негізгі әдебиеттерді игерсе, барлық қосымша және нақтылау сұрақтарына толық жауап бере алса, қойылады. Студент практикалық жұмыс тақырыбы бойынша теориялық және практикалық материал туралы білімдерін көрсетеді, есептерді шешуде шамалы дәлсіздіктерге жол береді, тапсырманы шешу алгоритмін дұрыс таңдағанда пәнаралық байланыстарды толық түсінбесе. | "қанағаттанарлық" (С, С -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) егер студент жалпы практикалық жұмыс материалын игерсе, барлық нақтылау және қосымша сұрақтарға жауап бермесе, қойылады. Студент ұсынылған тапсырманы дұрыс бағалауда қиындықтарға тап болады, мұғалімнің жетекші сұрақтарын талап ететін толық емес жауап береді, мұғалімнің жетекші сұрақтарында мәселені шешу алгоритмін таңдау мүмкін боламаса. | "қанағаттанарлықсыз" (F; 0; 0 – 49%) студентке, егер ол практикалық жұмыстың негізгі оқу материалын білуде елеулі олқылықтарға ие болса, сұрақтардың мазмұнын толық ашпаса, нақтылайтын және қосымша сұрақтарға жауап бере алмаса, қойылады. Студент оқиғаны дұрыс бағаламағанда, әрекет алгоритмін дұрыс таңдамаса. Студенттің кеңейтілген жауабы берілген тақырып бойынша үйлесімді, логикалық дәйекті болуы керек, оның нақты жағдайларда анықтамаларды, ережелерді қолдану қабілетін көрсетуі керек. Бағалау көрсеткіштері: 1) жауаптың толықтығы мен дұрыстығы; 2) зерделенгенді түсіну, түсіну дәрежесі; 3) жауаптың тілдік ресімделуі. |
Ауызша сауалнаманы бағалау критерийлері (пікірталас): | - "өте жақсы" (А, А-; 4.0 – 3.67; 90 – 100%) егер студент материалды толық баяндаса (сұраққа жауап берсе), негізгі ұғымдарды дұрыс анықтаса; материалды түсінуді анықтаса, өз пікірін негіздей аласа, білімді іс жүзінде қолдана алса, тек оқулықтан ғана емес, қажетті мысалдар келтіре алатын болса, бірақ дербес құрастырылған; материалды әдеби тіл нормалары тұрғысынан дәйекті және дұрыс баяндай білсе | - "жақсы" (В+, В, В-, С+; 3.33 – 2.33; 70 – 89%) егер студент "өте жақсы" сияқты талаптарды қанағаттандыратын жауап берсе, бірақ өзі түзететін 1-2 қатеге және баяндалғанның реттілігі мен тілдік дизайнындағы 1-2 кемшілікке жол берсе қойылады | - "қанағаттанарлық" (С, С -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) егер студент осы тақырыптың негізгі ережелерін білсе және түсінсе, бірақ материалды толық көрсетпесе және ұғымдарды анықтауда немесе ережелерді тұжырымдауда дәлсіздіктерге жол берсе; жеткілікті терең және дәлелді түрде білмейді өз пайымдауларын негіздеу және өз мысалдарын келтіру; материалды дәйексіз(F; 0; 0 – 49%) баяндайды және баяндалғанның тілдік ресімдеуінде қателіктер жібереді | - егер студент тиісті сұрақтың көп бөлігін білмесе," қанағаттанарлықсыз " қойылады, анықтамалар мен ережелерді тұжырымдауда қателіктер жібереді, олардың мағынасын бұрмалайды, материалды ретсіз және сенімсіз түрде баяндайды. |
Тест тапсырмаларын бағалау критерийлері: | "өте жақсы" (А, А-; 4.0 – 3.67; 90 – 100%) – берілген тест сұрақтарының жалпы көлемінің -100 – 90 % тест сұрақтарына жауаптардың дұрыс саны бар студенттер алады; | "жақсы" (В+, В, В-, С+; 3.33 – 2.33; 70 – 89%) – берілген тест сұрақтарының жалпы көлемінің – 89-75 % тест сұрақтарына жауаптардың дұрыс саны бар студенттер алады; | "қанағаттанарлық" (С, С -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) – берілген тест сұрақтарының жалпы көлемінің - 74-50 % тест сұрақтарына жауаптардың дұрыс саны бар студенттер алады; | "қанағаттанарлықсыз" (F; 0; 0 – 49%) – берілген тест сұрақтарының жалпы көлемінің - 50% - дан азы тест сұрақтарына жауаптардың дұрыс саны бар студенттер алады. |
Презентацияны бағалау критерийлері: | - "өте жақсы" (90-100%) студентке қойылады, егер: презентация өзіндік жұмыс тақырыбына сәйкес келсе; тақырып слайдымен безендірілген (тақырып, мақсаттар, жоспар және т. б.); тұжырымдалған тақырып нақты баяндалған және құрылымдалған; тақырыпқа сәйкес келетін графикалық кескіндер (фотосуреттер, суреттер және т. б.) қолданылған; стиль, түсі, схемасы сақталған, анимация, дыбыс қолданылса; жұмыс белгіленген мерзімде рәсімделсе және ұсынылса. | - "жақсы" (В+, В, В-, С+; 3.33 – 2.33; 70 – 89%) егер: презентация өзіндік жұмыс тақырыбына сәйкес келсе; титулдық тақырыбы бар слайд (тақырып, мақсаттар, жоспар және т. б.); тұжырымдалған тақырып нақты баяндалған және құрылымдалған болса; тақырыпқа сәйкес графикалық кескіндер (фотосуреттер, суреттер және т.б пайдаланылса), жұмыс белгіленген мерзімде рәсімделсе және ұсынылса, сондай жағдайда студентке қойылады, | – "қанағаттанарлықсыз" (F; 0; 0-49%) егер жұмыс орындалмаса немесе мәселе бойынша материал болмаса, студентке қойылады | – барлық басқа жағдайларда жұмыс "қанағаттанарлық" (С, С -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) деп бағаланады |
Баяндамаларды бағалау критерийлері: | "өте жақсы" (А, А-; 4.0 – 3.67; 90 – 100%) егер баяндаманың мазмұны атауында мәлімделген тақырыпқа сәйкес келсе; баяндама жазудың жалпы талаптарына және баяндаманы ресімдеудің техникалық талаптарына сәйкес ресімделсе; баяндаманың нақты құрамы мен құрылымы болса; баяндама мәтінінде материалды ұсынуда логикалық бұзушылықтар болмаса, студентке қойылады; пайдаланылған әдебиеттердің тізімі және баяндама мәтініндегі пайдаланылған әдебиеттерге сілтемелер дұрыс ресімделген және толық көлемде ұсынылған; баяндама дербес зерттеу болып табылады, табылған материалға сапалы талдау ұсынылған. | "жақсы" (В+, В, В -, С+; 3.33 – 2.33; 70 – 89%) егер баяндаманың мазмұны атауында мәлімделген тақырыпқа сәйкес келсе, студентке қойылады; баяндама баяндама жазудың жалпы талаптарына сәйкес ресімделеді, бірақ техникалық ресімдеуде қателер бар; баяндаманың нақты құрамы мен құрылымы бар; баяндама мәтінінде материалды ұсынуда логикалық бұзушылықтар жоқ; а толық көлемде пайдаланылған әдебиеттер тізімін ұсынады, бірақ рәсімдеуде қателер бар; баяндама тәуелсіз зерттеу болып табылады, табылған материалға сапалы талдау ұсынылады. | "қанағаттанарлық" (С, С -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) , егер баяндаманың мазмұны атауында мәлімделген тақырыпқа сәйкес келсе; жалпы баяндама баяндама жазудың жалпы талаптарына сәйкес ресімделген, бірақ техникалық ресімдеуде қателер бар; тұтастай алғанда баяндаманың нақты құрамы мен құрылымы бар, бірақ баяндама мәтінінде материалды ұсынуда логикалық бұзушылықтар бар; толық көлемде пайдаланылған әдебиеттер тізімін ұсынады, бірақ рәсімдеуде қателіктер бар; дұрыс ресімделмеген немесе толық көлемде емес, баяндама мәтінінде пайдаланылған әдебиеттерге сілтемелер ұсынылған; жалпы баяндама тәуелсіз зерттеу болып табылады, табылған материалды талдау ұсынылған. | "қанағаттанарлықсыз" (F; 0; 0 – 49%) , егер баяндаманың мазмұны тақырыпта мәлімделген тақырыпқа сәйкес келсе; баяндамада баяндаманы жазудың жалпы талаптарының бұзылуы байқалса; техникалық ресімдеуде қателіктер болса; жалпы баяндаманың нақты құрамы мен құрылымы бар, бірақ баяндама мәтінінде материалды ұсынуда логикалық бұзушылықтар бар; толық көлемде пайдаланылған әдебиеттердің тізімін ұсынады, бірақ дизайндағы қателер бар; дұрыс ресімделмеген немесе толық көлемде емес, баяндама мәтінінде пайдаланылған әдебиеттерге сілтемелер ұсынылған; тұтастай алғанда, баяндама жеткілікті тәуелсіз зерттеу болып табылады, табылған материалды талдау ұсынылған. |
Рефераттарды бағалау критерийлері | "Өте жақсы" рефераттарды бағалау критерийлері (А, А-; 4.0 – 3.67; 90 – 100%) егер студентке оқу материалын пайдаланудың толықтығы, презентация логикасы (схемалардың болуы, ұғымдар арасындағы семантикалық байланыстардың саны), көрнекілігі (суреттердің, символдардың болуы және т. б.; орындалу дәлдігі, рефераттың оқылуы, сауаттылық көрсетілсе қойылады (терминологиялық және орфографиялық). | "жақсы" (В+, В, В -, С+; 3.33 – 2.33; 70 – 89%) егер оқу материалын пайдалану толық көрсетілмесе, студентке қойылады, жеткілікті қисынды емес (схемалардың болуы, ұғымдар арасындағы семантикалық байланыстардың саны), көрнекілік (суреттердің, символдардың және т. б. болуы; орындалу дәлдігі, рефераттың оқылуы, сауаттылық (терминологиялық және орфографиялық), байланысты сөйлемдердің болмауы. | "қанағаттанарлық" (С, С -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) студентке, егер оқу материалын пайдалану толық көрсетілмесе, жеткілікті қисынды көрсетілмесе (схемалардың болуы, ұғымдар арасындағы семантикалық байланыстардың саны), көрнекілік (суреттердің, символдардың болуы және т. б.; орындалу дәлдігі, рефераттың оқылуы, сауаттылық (терминологиялық және орфографиялық), құрастыру кезінде қойылады. | "қанағаттанарлықсыз" (F; 0; 0 – 49%) студентке, егер оқу материалын пайдалану толық көрсетілмесе, схемалар, ұғымдар арасындағы семантикалық байланыстар саны болмаса, көрнекілік болмаса (суреттердің, рәміздердің және т.б.) болуы; орындалу дәлдігі, рефераттың оқылуы, терминологиялық және орфографиялық қателіктер жіберілсе, құрастыру кезінде дербестік болмаса қойылады. |
Жағдайлар мен ситуациялық міндеттерді шешуде студенттердің оқу нәтижелерін бағалау критерийлері: | "өте жақсы" (А, А-; 4.0 – 3.67; 90 – 100%) егер жауап берудің сындарлы нұсқасы ұсынылса және оның сапалы негіздемесі келтірілсе, студентке қойылады. Ұсынылған нұсқа белгілі бір мақсаттарға жетуге ықпал етеді. Негіздеме жағдайды талдауды, оның пайда болуының ықтимал себептерін баяндауды, мақсаттар мен міндеттерді қоюды; оқиғаға қатысушылардың ықтимал реакцияларын сипаттауды, әсер ету нәтижелерін болжауды қамтиды. | "жақсы" (В+, В, В -, С+; 3.33 – 2.33; 70 – 89%) егер ұсынылған жауап нұсқасы оң нәтижеге қол жеткізуге бағытталған болса, студентке қойылады. Ұсынылған шешімде проблемалық жағдайдың шарттары ескеріледі. Алайда, ұсынылған сипаттамада жеткілікті негіздеме жоқ. | "қанағаттанарлық" (С, С -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) студентке, егер бейтарап типтегі жағдайды шешудің нұсқасы берілсе, бұл мүмкін, бірақ сындарлы емес жауап беру нұсқасы. Жағдай нашарлай бермейді, бірақ ол да жақсармайды. Жауаптың негіздемесі жоқ немесе келтірілген негіздеме маңызды емес. | "қанағаттанарлықсыз" (F; 0; 0 – 49%) егер жауап нұсқасы болмаса, студентке қойылады |
Құрылымдық-логикалық схеманы (блок-схеманы) бағалау критерийлері: | жұмыс "өте жақсы" (А, А -, 4.0-3.67, 90-100%) орындалды схеманың мазмұны берілген тақырыпқа толық сәйкес келсе; | жұмыс " жақсы " (В+, В, В -, С+; 3.33 – 2.33; 70-89%) схемадағы материалдың мазмұны берілген тақырыпқа сәйкес келеді, бірақ кемшіліктер мен кішігірім қателіктер бар; | жұмыс "қанағаттанарлық " (C, C -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) білім алушы жұмысты дұрыс орындамағанда; | схема блоктарының мазмұны кейбір аспектілер бойынша сұрақтарды ашпаса берілген тақырып басқаша, студент "қанағаттанарлықсыз"баға алады(F, 0, 0-49%). |
Аралық кешенді бақылау жұмысында тәртіптік құзыреттіліктерді игеру деңгейін бағалау критерийлері: | - "өте жақсы" (А, А-; 4.0 – 3.67; 90 – 100%) – Студент тест тапсырмасын толығымен орындады, үйренген оқу материалы аясында тамаша білім мен дағдыларды көрсетті, бақылау жұмысы ұқыпты және қойылған талаптарға сәйкес рәсімделді. | - "жақсы" (В+, В, В -, С+; 3.33 – 2.33; 70-89%) – Студент тест тапсырмасын толығымен орындады, жақсы білім мен дағдыларды көрсетті, бірақ ұсынылған шешімнің оңтайлылығын негіздей алмады, тест жұмысын жобалауда кемшіліктер бар. | - "қанағаттанарлық" (C, C -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) – Студент тест тапсырмасын толығымен орындады, бірақ елеулі дәлсіздіктерге жол берді, нәтижелерді дұрыс түсіндіре алмады, бақылау жұмысының сапасы жеткіліксіз. | – "қанағаттанарлықсыз" (F; 0; 0 – 49%) - Студент тест тапсырмасын толық орындамады |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Қазақстан Республикасында қор нарығының қалыптасуы
- Қор нарығының теориялық негіздері
- Құнды қағаздардың негізгі түрлері және олардың қор нарығындағы айналымы
- Құнды қағаздардың негізгі түрлері және олардың қор нарығындағы айналымы
- Тауарлы-бөлуші және туынды құнды қағаздар
- Мемлекеттік құнды қағаздар
- Қор нарығының инфрақұрылымы
- Қор биржасының жұмысын ұйымдастыру
- Құнды қағаздар нарығын реттеу
- Құнды қағаздар қоржыны
- Қоржынды инвестициялау кезіндегі талдаудың мәні
Негізгі әдебиет
- Анализ финансовых рынков и торговля финансовыми активами. - М.: Питер, 2014. - 240 c.
- Михайлов, Д.М. Мировой финансовый рынок. Тенденции развития и инструменты / Д.М. Михайлов. - М.: Экзамен, 2017. - 768 c.
- Рот, А. Основы государственного регулирования финансового рынка / А. Рот, Р. Бернард, Я. Миркин. - М.: Юстицинформ, 2016. - 512 c.
- Финансовые рынки и финансово‑кредитные институты : учебник / В. А. Татьянников, Т. Д. Одино‑ кова, А. И. Серебренникова ; под общ. ред. В. А. Татьянникова ; М‑во науки и высшего образова‑ ния РФ. — Екатеринбург : Изд‑во Урал. ун‑та, 2023. — 436 с.
Қосымша әдебиеттер
- Закон Республики Казахстан от 2 июля 2003 года № 461-II О рынке ценных бумаг (с изменениями и дополнениями по состоянию на 12.09.2023 г.)
- Кенжегузин М.Б., Дадонов В.Ю. и др. Рынок ценных бумаг Казахстана: проблемы формирования и развития, Алматы, 2013г.
- Искаков У.М., Бохаев Д.Т., Рузиева Э.А. Финансовые рынки и посредники: учебник (переработанное издание). – Алматы: Экономика, 2012. – 344 с