Өсімдік шаруашылығындағы машиналар мен агрегаттарды өндірісте пайдалану негіздері

Есеркегенова Бекзат Жамбылқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән өсімдік шаруашылығында қолданылатын ауыл шаруашылығы машиналары мен агрегаттарын ұтымды пайдалану, техникалық қызмет көрсету және тиімді пайдалану қағидаттарын зерделеуге бағытталған. Мақсаты-агротехникалық талаптарды ескере отырып, техниканың сенімді және қауіпсіз жұмысын қамтамасыз етуге қабілетті мамандарды даярлау. Оқыту барысында техникалық қызмет көрсетуді жоспарлау, машиналардың техникалық жай-күйін анықтау, тозуды азайту және техника ресурсын арттыру бойынша дағдылар, сондай-ақ қазіргі заманғы механикалық құралдарды қолдана отырып технологиялық процестерді ұйымдастырудағы құзыреттер қалыптастырылады.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқытудың мақсаты өндірістегі практикалық мәселелерді шешу кезінде осы мамандық маманына қажетті қолданбалы сипаттағы көлік техникасын техникалық пайдаланудың арнайы мәселелері бойынша студенттердің кәсіби білімдерін кеңейту және тереңдету болып табылады
Міндет
  • - ауыл шаруашылығындағы өндірістік процестер мен энергетикалық құралдар туралы негізгі мәліметтер; -машина-трактор агрегаттарының (МТА)негізгі қасиеттері мен жұмыс көрсеткіштері; - МТА-ға қойылатын негізгі талаптар, оларды жинақтау тәсілдері; - МТА жұмысы кезіндегі пайдалану шығындарының түрлері; - механикаландырылған жұмыс технологиясы, ресурс және энергия үнемдеу технологиялары туралы жалпы ұғымдар; - топырақты өңдеу технологиясы; - жинау-көлік кешендерін қалыптастыру қағидаттары; - машиналарды техникалық және технологиялық реттеу; - өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиялары; - мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиялары; - қауіпсіздік техникасы, еңбекті және қоршаған ортаны қорғау ережелері.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Болашақ мамандықтың мәні мен әлеуметтік маңыздылығын түсіну, оған тұрақты қызығушылық таныту. Өз қызметін ұйымдастыру, кәсіби міндеттерді орындау әдістері мен тәсілдерін анықтау, олардың тиімділігі мен сапасын бағалау.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Кәсіби міндеттерді, кәсіби және жеке дамуды қою және шешу үшін қажетті ақпаратты іздеуді, талдауды және бағалауды жүзеге асыру. Кәсіби қызметті жетілдіру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Ауыл шаруашылығы машиналарын әзірлеу және сипаттау, оларды аппаратурамен қамтамасыз ету және ауыл шаруашылығы машиналарының жұмысы, Технологиялық машиналар мен жабдықтарды есептеу және жаңғырту кезінде қолдану үшін ауыл шаруашылығы машиналарының ұтымды параметрлерін негіздеу, есептеу және таңдау және тиісті әлеуметтік, ғылыми және этикалық мәселелер бойынша пайымдаулары бар көзқарастарды қалыптастыру саласындағы қажетті деректерді, білім мен ақпаратты жинауға және түсіндіруге қабілетті, кешенді мәселелермен күресу және олардың білімі мен пайымдауларын пайдалануға байланысты әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті ескере отырып, Ауылшаруашылық машиналарын есептеу және қолдану мәселелері бойынша алынған ақпарат негізінде Пікірлер тұжырымдау және қорытынды жасау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Олар ауылшаруашылық машиналарын пайдалану кезінде сүйенетін ақпаратты, идеяларды, мәселелер мен шешімдерді, қорытындыларды және оларды тұжырымдау үшін пайдаланылған білімді анық және біржақты жеткізе алады
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Аграрлық техниканың төтенше жағдайларда жұмысқа қабілеттілігін қамтамасыз ету дағдылары және аграрлық техниканың тиімділігін арттыру әдістерін зерттеу үшін докторантурада оқуға қабілеттілігі
Оқыту әдістері

1. тәжірибеге бағытталған оқытудың интерактивті әдістері мен технологиялары

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1
Негізгі әдебиет
  • 1.Левшин А. Г. Зангиев А. А. Шпилько а. в. машина-трактор паркін пайдалану: Орта кәсіптік оқу орындарына арналған оқулық Колос 2006 ж 2. Скороходов а. н. Зангиев а. а. машина-трактор паркін пайдалану практикумы: 2006 ж.Колос жоғары оқу орындарына арналған оқу құралы. 3. А. А. Зангиев, а. в. Шпилько, А. Г. Левшин машина-трактор паркін пайдалану орта кәсіптік оқу орындарына арналған оқулық - ("орта арнаулы оқу орындарының студенттеріне арналған оқулықтар мен оқу құралдары") (ГРИФ)
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Пахунова р. н.экологиялық факторларды ескере отырып, ауылшаруашылық кәсіпорындарының машина-трактор паркінің оңтайлы құрамын анықтау //Тр. ЧИМЭСХ/. Колхоздар мен совхоздардағы ауыл шаруашылығы өндірісін қарқындату. - Челябинск, 1990. 2. Савицкая г. в. АӨК-дегі шаруашылық қызметті талдау. 494 Б., "Экоперспективті" баспасы, 1999 ж. 3. Гвардев В. И. өнеркәсіптегі экономикалық қызметті талдау. 398 б., "Жоғары Мектеп" баспасы, 1998 ж. 4. Томас Р. экономикалық қызметті талдаудың сандық әдістері. 432 б., "ДИС" баспасы, 1999 ж. 5. Хазанова Л. Э. экономикадағы математикалық модельдеу. 141 б., басылым. "БеК", 1998 ж 6. "Экономика және өмір", журнал. №№22,23,24, 1998 ж 7. Электрондық ресурс: өсімдік шаруашылығындағы механикаландырылған жұмыс технологиясы. Өсімдік шаруашылығындағы механикаландырылған жұмыс технологиясы. Ресей Федерациясының Ауыл шаруашылығы министрлігі. ФГОУ СПО