Жем-шөп өндірісіндегі технологиялық машиналар мен жабдықтар

Есеркегенова Бекзат Жамбылқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәннің мазмұны дамуға қатысты мәселелер шеңберін қамтиды және ауыл шаруашылығында ресурс үнемдеуші технологияларды техникалық қамтамасыз ету. Пәнді оқыту оқу процесін ұйымдастырудың келесі формаларын қарастырады: дәрістер, өзіндік жұмыс.

Кредиттер саны: 6

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 45
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • "Агроөнеркәсіптік кешенге арналған технологиялар, машиналар мен жабдықтар" пәнінің мақсаты дербес ғылыми-педагогикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Ауыл шаруашылығын механикаландыру технологиялары мен құралдары саласындағы практикалық зерттеу қызметі.
Міндет
  • 1) жай-күйін, жұмыс істеу заңдылықтарын және даму перспективаларын зерделеу Агроөнеркәсіптік кешенде оларды іске асырудың технологиялары мен техникалық құралдары; 2) технологияларды, техникалық жүйелер мен машиналарды бейімдеу әдіснамасын меңгеру табиғи-өндірістік жағдайларға ауыл шаруашылығы өндірісінің салаларында; 3) сынау әдістерін өз бетінше әзірлеу және пайдалану, техникалық жүйелер мен машиналардың жұмыс сапасын бақылау және басқару негіздерін жүйелеу технологиялық деңгей көрсеткіштері бойынша ауыл шаруашылығы.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • АӨК өнімдерін өндіру тиімділігінің өсуін қамтамасыз ететін механикаландырылған техникалық, технологиялық жүйелердің және оларды іске асыру құралдарының жұмыс істеу заңдылықтарын негіздеу бойынша ғылыми-практикалық міндеттерді шешу қабілеті
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қолдану мүмкіндігі теориялық ережелер, әдістемелік құралдар, заманауи жүзеге асыру кезіндегі ғылым мен практиканың жетістіктері ғылыми-педагогикалық қызметі
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Пайымдауларды қалыптастыру Ауыл шаруашылығы машиналарын әзірлеу және сипаттау, оларды аппаратурамен қамтамасыз ету және ауыл шаруашылығы машиналарының жұмысы, Технологиялық машиналар мен жабдықтарды есептеу және жаңғырту кезінде қолдану үшін ауыл шаруашылығы машиналарының ұтымды параметрлерін негіздеу, есептеу және таңдау және тиісті әлеуметтік, ғылыми және этикалық мәселелер бойынша пайымдаулары бар көзқарастарды қалыптастыру саласындағы қажетті деректерді, білім мен ақпаратты жинауға және түсіндіруге қабілетті, кешенді мәселелермен күресу және олардың білімі мен пайымдауларын пайдалануға байланысты әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті ескере отырып, Ауылшаруашылық машиналарын есептеу және қолдану мәселелері бойынша алынған ақпарат негізінде Пікірлер тұжырымдау және қорытынды жасау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1. әрекетті көрсету және түрлендіру үшін білімді шығармашылықпен қолдану; Дұрыс, сауатты, түсінікті түсіндіруге өз ойын және барабар байланыс серіктестерінен ақпаратты қабылдау. Коммуникативтік қызметті жүзеге асыру, нақты оқу және оқудан тыс жағдайларда қарым-қатынас ережелерін пайдалану; Ауызша және жазбаша түрде сөйлеу әрекетін дербес ұйымдастыру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • 1. Жаңа білім мен дағдыларды, оның ішінде қызмет саласымен тікелей байланысты емес жаңа салаларда меңгеру, әлеуметтік және кәсіби құзыреттерді дамыту үшін таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын өз бетінше қолдану қабілеті
Оқыту әдістері

1. Классикалық дәрістік оқыту; 2. Аудиовизуалды техникалық құралдардың көмегімен оқыту; 3. "Консультант" жүйесі; 4. Оқу кітабы арқылы оқыту; 5. Компьютерлік оқыту; 6. Аралас оқыту.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Выдается индивидуальное задание каждому студенту на рейтинг 0-100
2  рейтинг Выдается индивидуальное задание каждому студенту на рейтинг 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Приложение 3 Форма протокола формирования базовой инженерной квалификации ПРОТОКОЛ №___ формирования базовой инженерной квалификации Автослесарь базового уровня (без квалификационного разряда) (Наименование БИК) «____» 202__ г. Школа _Международная школа инженерии ______________________________ Образовательная программа (код, наименование) 6B06107 «Смарт технологии и искусственный интеллект в транспортном машиностроении» Группа Руководитель ОП ФИО, должность (полностью) № п/п ФИО обучающегося теоретический курс (освоен/не освоен) практический курс (освоен/не освоен) Решение Примечание *Решение: Выдать свидетельство при условии, если и теоретический курс, и практический курс будет «освоен», если один из курсов «не освоен», то свидетельство не выдаётся. *Примечание: заполняется пояснение при условии невыдачи свидетельства с указанием не освоенной дисциплины или вида профессиональной практики Руководитель ОП / / Подпись ФИО Владеет теоретическими знаниями, знает терминологию и основные понятия по дисциплине, умеет логично и понятно излагать лекционный материал, понимает технологические процессы и их составные части, анализирует общий объем полученных знаний для применения в индивидуальных заданиях, показывает логические и обоснованные решения при выполнении практических работ. Владеет теоретическими знаниями, знает терминологию и основные понятия по дисциплине, умеет логично и понятно излагать лекционный материал, понимает технологические процессы и их составные части, но с помощью преподавателя анализирует общий объем полученных знаний для применения в индивидуальных заданиях и показывает логические и обоснованные решения при выполнении практических работ на 70-89%. Владеет более 50% теоретическими знаниями, знает терминологию и основные понятия по дисциплине, умеет логично и понятно излагать лекционный материал, понимает технологические процессы и их основные составные части, только с помощью преподавателя может применить объем полученных знаний для выполнения индивидуальных заданий и показывает логические и обоснованные решения при выполнении практических работ на 50-69%. Владеет менее 50% теоретическими знаниями, не знает терминологию и основные понятия по дисциплине, не умеет логично и понятно излагать лекционный материал, не понимает технологические процессы и их основные составные части, без интенсивной помощи преподователя не может выполнить индивидуальные заданя и показывает менее 50 % выполнения практических работ.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • № 1 дәріс
  • Операционные технологии в животноводстве
  • Теория и методы технологического воздействия на объекты сельскохозяйственного производства
  • Структура парка машин и оснащенность технологий машинами и оборудований
  • Тенденции развития и повышение эффективности использования технических систем машин и оборудования в АПК
  • Анализ рынка и перспективы формирования парка машин и технологического оборудования для сельского хозяйства
  • Структура системы оптимальной адаптации с
  • Зональные условия формирования технологий и технического обеспечения
  • Моделирование рабочих режимов и параметров технических систем при реализации технологий в отраслях АПК
  • Планирование, организация, проведение и оценка результатов экспериментальных исследований технических систем и машин в агротехнологиях
  • Измерительноинформационные системы и оборудование для регистрации параметров и обработки результатов экспериментальных исследований
  • Управление параметрами, режимами работы и надежностью технических систем и машин в отраслях АПК
  • Методы и технологические средства диагностики, технического сервиса и ремонта машин и оборудования
  • Оценка эффективности адаптации технических систем, машин и оборудования к технологиям с
  • Операционные технологии
Негізгі әдебиет
  • 1. Селиванов, Н. И. доңғалақты тракторлардың технологиялық қасиеттері. Оқу құралы [Мәтін] / Н. И. Селиванов: Красноярск мемлекеттік аграрлық университеті.- Красноярск, 2019.-308с. 2. Селиванов, Н. И. доңғалақты тракторлардың технологиялық бейімделуі [мәтін] / Н. И. Селиванов: Красноярск мемлекеттік аграрлық университеті.- Красноярск, 2017.-216с. 3. Дегтерев, г. П. мал шаруашылығын механикаландыру технологиялары мен құралдары [мәтін] / Г. П. Дегтерев, - М.: Метрополитен жәрмеңкесі, 2010.-384с. 4. Ушанов, В. А. пайдалану және техникалық қызмет көрсету жүйесіндегі оңтайландыру әдістері машина / В. А. Ушанов; Краснояр. мемлекеттік аграр. ун - т. - Красноярск, 2014.-251с. 5. Селиванов, Н. И. с.-х. тракторлардың пайдалану қасиеттері. Оқу құралы / Н.И. Селиванов; Красноярск мемлекеттік аграрлық университеті. - Красноярск, 2010.-347с. 6. Кирсанов, в. в. мал шаруашылығын механикаландыру және технологиясы: оқулық / В. В. Кирсанов [және т.б.]; - М.: ИНФРА-М, 2013.-585с. 7. Селиванов Н. И. ауылдық жерлерде инновациялық трактор паркін қалыптастыру Красноярск өлкесі /ғылыми.- тәжірибе. ұсыныстар. - Красноярск, 2020-52с.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Селиванов, Н. И. автотракторлық қозғалтқыштарды сынау. Оқу құралы [Мәтін] / Н. И. Селиванов: Краснояр. мемлекеттік аграр. ун – т. - Красноярск, 2014-220с. 2. Ушанов В. А. машиналардың қартаюға төзімділігі / В. А. Ушанов; Краснояр. мемлекеттік аграр. ун – т. - Красноярск, 2018-344с. 3. Кузнецов, А. Ф. ауылшаруашылық жануарларын ұстаудың заманауи өндірістік технологиялары: оқу. оқу құралы / А. Ф.Кузнецов, Н. А. Михайлов, П. С. Кариев; - Санкт-Петербург.: "Бұғы", 2013.-464с. https://e.lanbook.com/book/6601