Жем-шөп өндірісіндегі технологиялық машиналар мен жабдықтар

Аубакирова Алида Камбаровна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән жемді дайындау, өңдеу, тасымалдау және сақтау кезінде қолданылатын машиналар мен механизмдердің құрылысы, жұмысы және жұмыс істеу принциптерін зерттейді. Курс аясында жемшөп өндірісін механикаландыру мен автоматтандырудың заманауи технологиялары, жабдықты таңдау және есептеу ерекшеліктері, сондай-ақ аграрлық өндірістегі машина жүйелерінің тиімділігі мен сенімділігін арттыру мәселелері қарастырылады. Алынған білім мамандарға ең аз шығындармен жемшөптің жоғары өнімділігі мен сапасын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Кредиттер саны: 6

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • "Агроөнеркәсіптік кешенге арналған технологиялар, машиналар мен жабдықтар" пәнінің мақсаты дербес ғылыми-педагогикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Ауыл шаруашылығын механикаландыру технологиялары мен құралдары саласындағы практикалық зерттеу қызметі.
Міндет
  • 1) жай-күйін, жұмыс істеу заңдылықтарын және даму перспективаларын зерделеу Агроөнеркәсіптік кешенде оларды іске асырудың технологиялары мен техникалық құралдары; 2) технологияларды, техникалық жүйелер мен машиналарды бейімдеу әдіснамасын меңгеру табиғи-өндірістік жағдайларға ауыл шаруашылығы өндірісінің салаларында; 3) сынау әдістерін өз бетінше әзірлеу және пайдалану, техникалық жүйелер мен машиналардың жұмыс сапасын бақылау және басқару негіздерін жүйелеу технологиялық деңгей көрсеткіштері бойынша ауыл шаруашылығы.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • АӨК өнімдерін өндіру тиімділігінің өсуін қамтамасыз ететін механикаландырылған техникалық, технологиялық жүйелердің және оларды іске асыру құралдарының жұмыс істеу заңдылықтарын негіздеу бойынша ғылыми-практикалық міндеттерді шешу қабілеті
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қолдану мүмкіндігі теориялық ережелер, әдістемелік құралдар, заманауи жүзеге асыру кезіндегі ғылым мен практиканың жетістіктері ғылыми-педагогикалық қызметі
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Пайымдауларды қалыптастыру Ауыл шаруашылығы машиналарын әзірлеу және сипаттау, оларды аппаратурамен қамтамасыз ету және ауыл шаруашылығы машиналарының жұмысы, Технологиялық машиналар мен жабдықтарды есептеу және жаңғырту кезінде қолдану үшін ауыл шаруашылығы машиналарының ұтымды параметрлерін негіздеу, есептеу және таңдау және тиісті әлеуметтік, ғылыми және этикалық мәселелер бойынша пайымдаулары бар көзқарастарды қалыптастыру саласындағы қажетті деректерді, білім мен ақпаратты жинауға және түсіндіруге қабілетті, кешенді мәселелермен күресу және олардың білімі мен пайымдауларын пайдалануға байланысты әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті ескере отырып, Ауылшаруашылық машиналарын есептеу және қолдану мәселелері бойынша алынған ақпарат негізінде Пікірлер тұжырымдау және қорытынды жасау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1. әрекетті көрсету және түрлендіру үшін білімді шығармашылықпен қолдану; Дұрыс, сауатты, түсінікті түсіндіруге өз ойын және барабар байланыс серіктестерінен ақпаратты қабылдау. Коммуникативтік қызметті жүзеге асыру, нақты оқу және оқудан тыс жағдайларда қарым-қатынас ережелерін пайдалану; Ауызша және жазбаша түрде сөйлеу әрекетін дербес ұйымдастыру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • 1. Жаңа білім мен дағдыларды, оның ішінде қызмет саласымен тікелей байланысты емес жаңа салаларда меңгеру, әлеуметтік және кәсіби құзыреттерді дамыту үшін таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын өз бетінше қолдану қабілеті
Оқыту әдістері

1. Классикалық дәрістік оқыту; 2. Аудиовизуалды техникалық құралдардың көмегімен оқыту; 3. "Консультант" жүйесі; 4. Оқу кітабы арқылы оқыту; 5. Компьютерлік оқыту; 6. Аралас оқыту.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Әрбір студентке рейтинг үшін жеке тапсырма беріледі. 0-100
2  рейтинг Әрбір студентке рейтинг үшін жеке тапсырма беріледі. 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Қосымша 3 Базалық инженерлік біліктілікті қалыптастыру хаттамасының нысаны ХАТТАМА №___ базалық инженерлік біліктілікті қалыптастыру туралы Базалық деңгейдегі автослесарь (біліктілік разряды жоқ) (БИК атауы) «____» 202__ ж. Мектеп: Халықаралық инженерия мектебі Білім беру бағдарламасы (коды, атауы): 6B06107 «Көлік машинажасауындағы смарт-технологиялар және жасанды интеллект» Тобы: _______ ОП жетекшісі: ________________________________________ (Т.А.Ә., лауазымы толық) | № | Оқушының Т.А.Ә. | Теориялық курс (меңгерген/меңгермеген) | Практикалық курс (меңгерген/меңгермеген) | Шешім | Ескертпе | |---|------------------|---------------------------------------|-----------------------------------------|-----------|-----------| *Шешім: Егер теориялық курс та, практикалық курс та «меңгерген» болса, куәлік беріледі; егер курстардың біреуі «меңгерілмеген» болса, куәлік берілмейді. *Ескертпе: Куәлік берілмеген жағдайда меңгерілмеген пән немесе кәсіби практиканың түрі көрсетіліп, түсіндірме жазылады. ОП жетекшісі _____________________ / _____________________ (Қолы) (Т.А.Ә.) Теориялық білімді меңгерген, пән бойынша терминологияны және негізгі ұғымдарды біледі, лекциялық материалды логикалық әрі түсінікті түрде жеткізе алады, технологиялық процестерді және олардың құрамдас бөліктерін түсінеді, алынған білімнің жалпы көлемін жеке тапсырмаларда қолдану үшін талдайды, практикалық жұмыстарды орындау барысында қисынды және негізделген шешімдер көрсетеді. Теориялық білімді меңгерген, пән бойынша терминологияны және негізгі ұғымдарды біледі, лекциялық материалды логикалық әрі түсінікті түрде жеткізе алады, технологиялық процестерді және олардың құрамдас бөліктерін түсінеді, бірақ жеке тапсырмаларда қолдану үшін алынған білімнің жалпы көлемін талдауды оқытушының көмегімен орындайды және практикалық жұмыстарды орындау барысында 70–89% деңгейінде қисынды және негізделген шешімдер көрсетеді. Теориялық білімнің 50%-дан астамын меңгерген, пән бойынша терминологияны және негізгі ұғымдарды біледі, лекциялық материалды логикалық әрі түсінікті түрде жеткізе алады, технологиялық процестерді және олардың негізгі құрамдас бөліктерін түсінеді, бірақ алынған білім көлемін жеке тапсырмаларды орындау үшін тек оқытушының көмегімен ғана қолдана алады және практикалық жұмыстарды орындау барысында 50–69% деңгейінде қисынды және негізделген шешімдер көрсетеді. Теориялық білімнің 50%-дан аз бөлігін меңгерген, пән бойынша терминологияны және негізгі ұғымдарды білмейді, лекциялық материалды логикалық әрі түсінікті түрде жеткізе алмайды, технологиялық процестерді және олардың негізгі құрамдас бөліктерін түсінбейді, оқытушының қарқынды көмегінсіз жеке тапсырмаларды орындай алмайды және практикалық жұмыстарды орындауда 50%-дан төмен нәтиже көрсетеді.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • № 1 дәріс
  • Жануар шаруашылығындағы операциялық технологиялар
  • Ауыл шаруашылығы өндірісі объектілеріне технологиялық әсер ету теориясы мен әдістері
  • Машина паркінің құрылымы және технологиялардың машиналар мен жабдықтармен қамтамасыз етілуі
  • АӨК-те машиналар мен жабдықтардың техникалық жүйелерін дамыту тенденциялары және олардың тиімділігін арттыру
  • Ауыл шаруашылығына арналған машиналар мен технологиялық жабдықтар паркын қалыптастырудың нарығын талдау және перспективалары
  • АӨК-тің табиғи-өндірістік жағдайларына ауыл шаруашылығы тракторлары мен машиналарын оңтайлы бейімдеу жүйесінің құрылымы
  • Технологияларды және техникалық қамтамасыз етуді қалыптастырудың аймақтық жағдайлары
  • АӨК салаларында технологияларды іске асыру кезінде техникалық жүйелердің жұмыс режимдері мен параметрлерін модельдеу
  • Агротехнологиялардағы техникалық жүйелер мен машиналарға жүргізілетін эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, ұйымдастыру, жүргізу және бағалау
  • Эксперименттік зерттеулердің параметрлерін тіркеуге және нәтижелерін өңдеуге арналған өлшеу-ақпараттық жүйелер мен жабдықтар
  • АӨК салаларында техникалық жүйелер мен машиналардың параметрлерін, жұмыс режимдерін және сенімділігін басқару
  • Машиналар мен жабдықтарды диагностикалау, техникалық сервис және жөндеу әдістері мен технологиялық құралдары
  • Ауыл шаруашылығы өндірісі технологияларына техникалық жүйелерді, машиналар мен жабдықтарды бейімдеудің тиімділігін бағалау
  • Операциялық технологиялар
Негізгі әдебиет
  • 1. Селиванов, Н. И. доңғалақты тракторлардың технологиялық қасиеттері. Оқу құралы [Мәтін] / Н. И. Селиванов: Красноярск мемлекеттік аграрлық университеті.- Красноярск, 2019.-308с. 2. Селиванов, Н. И. доңғалақты тракторлардың технологиялық бейімделуі [мәтін] / Н. И. Селиванов: Красноярск мемлекеттік аграрлық университеті.- Красноярск, 2017.-216с. 3. Дегтерев, г. П. мал шаруашылығын механикаландыру технологиялары мен құралдары [мәтін] / Г. П. Дегтерев, - М.: Метрополитен жәрмеңкесі, 2010.-384с. 4. Ушанов, В. А. пайдалану және техникалық қызмет көрсету жүйесіндегі оңтайландыру әдістері машина / В. А. Ушанов; Краснояр. мемлекеттік аграр. ун - т. - Красноярск, 2014.-251с. 5. Селиванов, Н. И. с.-х. тракторлардың пайдалану қасиеттері. Оқу құралы / Н.И. Селиванов; Красноярск мемлекеттік аграрлық университеті. - Красноярск, 2010.-347с. 6. Кирсанов, в. в. мал шаруашылығын механикаландыру және технологиясы: оқулық / В. В. Кирсанов [және т.б.]; - М.: ИНФРА-М, 2013.-585с. 7. Селиванов Н. И. ауылдық жерлерде инновациялық трактор паркін қалыптастыру Красноярск өлкесі /ғылыми.- тәжірибе. ұсыныстар. - Красноярск, 2020-52с.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Селиванов, Н. И. автотракторлық қозғалтқыштарды сынау. Оқу құралы [Мәтін] / Н. И. Селиванов: Краснояр. мемлекеттік аграр. ун – т. - Красноярск, 2014-220с. 2. Ушанов В. А. машиналардың қартаюға төзімділігі / В. А. Ушанов; Краснояр. мемлекеттік аграр. ун – т. - Красноярск, 2018-344с. 3. Кузнецов, А. Ф. ауылшаруашылық жануарларын ұстаудың заманауи өндірістік технологиялары: оқу. оқу құралы / А. Ф.Кузнецов, Н. А. Михайлов, П. С. Кариев; - Санкт-Петербург.: "Бұғы", 2013.-464с. https://e.lanbook.com/book/6601