Психология

Баталова Жанна Владимировна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық қасиеттері. Жеке іс-әрекет және оның қалыптасуы. Адамның мінез-құлқын басқарудағы эмоциялардың орны. Қарым-қатынас тұлғааралық қарым-қатынастың негізі болып табылады. Әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері тұлғааралық таным және тұлға аралық қатынастар. Шағын топтардың психологиясы және топаралық өзара әрекеттесу. Үлкеннің әлеуметтік-психологиялық сипаттамасы әлеуметтік топтар мен бұқаралық психикалық құбылыстар. Әлеуметтік-психологиялық команданы басқару процесінің ерекшеліктері. Көшбасшылық және көшбасшылық. Психологиялық қақтығыстардың ерекшеліктері және оларды ұжымда шешу жолдары.

Кредиттер саны: 2

Пререквизиты:

  • Адам. Қоғам. Құқық. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 15
Қорытынды бақылау нысаны диф.сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Жалпы психология курсының білімін оқып, меңгеру негізінде студенттердің психологиялық ой-өрісін дамыту, семинар және практикалық сабақтар процесінде психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
Міндет
  • Жалпы, әлеуметтік, дамытушылық және тәрбиелік психологияның маңызды теориялық тұжырымдамаларына, эмпирикалық зерттеулеріне және негізгі ережелеріне тұтас көзқарас беру; - психологиялық-педагогикалық ойлауын дамыту; - өз бетінше қолдануға курстың қолданбалы бағытын нығайту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Психиканың қызмет ету принциптерінің негізгі ұғымдарын біледі; - психологиялық макроқұрылым және «адам», «тұлға» категорияларының құрамдас бөліктері; - психология теорияларын тәжірибеде қолданудың әртүрлі аспектілері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Өмірдің өзекті мәселелері бойынша арнайы зерттеулер жүргізеді; - өзін-өзі өзгерту және өзін-өзі дамыту бойынша жұмысты жоспарлауды біледі; - психология мен мамандықтың қиылысында ғылыми жобаларды құрастырады.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Студенттердің ғылыми ойлауындағы біртұтас сурет ретінде қазіргі психология туралы психологиялық түсініктер мен идеялардың негізгі жүйелерін қалыптастырады.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Психологиялық-педагогикалық аспектідегі коммуникативтік құзыреттілік.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - өзін-өзі тануға және өзін-өзі өзгертуге ұмтылысын жүзеге асыру, психология білімін тарта отырып, адам бойында туындайтын психологиялық концепциялар мен шынайы өмірлік мәселелерді талдау және осы негізде оларды сәтті шешу дағдыларын дамыту; - проблемаларды өз бетінше талдау және тұжырымдау, осы мәселені шешу үшін жұмысты жоспарлау; мәселені шешуге қажетті іс-әрекет әдістерін өз бетінше таңдау, жұмыс нәтижелерін есеп түрінде рәсімдеу, оларды көпшілік алдында көрсету және қорғау; – Кәсіби іс-әрекеттегі ақыл-ой әрекетінің негізгі үлгілерін жылдам бейімдеу қабілеті; – психологияның іргелі және соңғы жетістіктерін пайдалана білу; – өндірістік жағдайларда адам факторын ескере отырып, ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді таба білу.
Оқыту әдістері

Интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін пайдалана отырып: жетекші (бағытталған) талқылау немесе әңгімелесу; модерация; слайдтар немесе оқу фильмдерін көрсету; миға шабуыл; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайларды дамыту сценарийлерін құру; - ізденушілік және зерттеушілік (оқу процесінде студенттердің өз бетінше зерттеушілік әрекеті); - тәрбие мәселелерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 1-7 семинарға ауызша жауап 0-100
1-7 СОӨЖ орындау
2  рейтинг 8-15 семинарға ауызша жауап 0-100
8-15 СӨОЖ орындау
Қорытынды бақылау диф.сынақ 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
- жоспарлау: пәннің мақсатын, міндеттерін әзірлеу, оқыту нәтижелерін тұжырымдау, нәтижелерге қол жеткізу үшін қажетті тәртіпті зерделеу бойынша ресурстарды, талаптар жүйесін айқындау. - жасаңыз: жоспарланған нәрсені орындау. - проверяй: мониторинг текущего контроля, промежуточной аттестации в сравнении с целью, задачами и результатами обучения по дисциплине, отраженными в ведомостях успеваемости. "Өте жақсы"(90-100) бағдарламалық жасақтаманы, оның ішінде дәрісті, материалды терең және мықтап меңгерген студентке қойылады, дәйекті, анық және өздігінен, жетекші сұрақтарсыз жауап береді. Егер сұрақ практикалық тұрғыдан маңызды болса, студент оған өз профилінің маманы тұрғысынан жауап беруі керек. "Жақсы" (70-89) бағдарламалауды, оның ішінде дәрісті, материалды жақсы білетін, семинар сұрағына сауатты және мәні бойынша жауап беретін және бұл ретте елеулі дәлсіздіктерге жол бермейтін студентке қойылады. Іс жүзінде маңызды мәселелерді қамтуға да қатысты "Қанағаттанарлық" (50-69) студентке қойылады, ол негізгі материалды біледі, бірақ оның егжей-тегжейін білмейді, дәлсіздіктерге жол береді, дұрыс тұжырым жасамайды, материалды дәйектілігі бұзылған, мұғалімнің көмегімен немесе түзетулерімен маңызды сұрақтарға жауап береді. "Қанағаттанарлықсыз" (0-49) жасақтаманың, оның ішінде дәріс материалының көп бөлігін білмейтін студентке қойылады. Өз мамандығы тұрғысынан іс жүзінде маңызды мәселелерді шешуде елеулі қателіктер жібереді. "Қанағаттанарлықсыз" баға курстың негізгі бөлімдерінің бірін білмеген жағдайда, тіпті семинардың қалған сұрақтарына жауаптар оң бағалануы мүмкін болған жағдайда да қойылады.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тақырып 1
  • Тақырып 2
  • Тақырып 3
  • Тақырып 4
  • Тақырып 5
  • Тақырып 6
  • Тақырып 7
  • Тақырып 8
  • Тақырып 9
  • Тақырып 10
  • Тақырып 11
  • Тақырып 12
  • Тақырып 13
  • Тақырып 14
  • Тақырып 15
Негізгі әдебиет
  • 1. Анцупов А. Я., Шипилов А. И. "Конфликтология". - М.: Юрайт, 2017. 2. Арбузова Е. Н., Анисимов А. и., Шатрова О. В. "Қарым-қатынас психологиясы бойынша Практикум", 2018. 3. Баттеруорт Дж., Харрис М. Даму психологиясының принциптері. - М., 2018. 4. Виноградова С. М. "Бұқаралық коммуникация психологиясы": оқулық / С. М. Виноградова, г. С. Мельник.- М.: Юрайт, 2018. 5. Гарнер А., А. Пиз "сөйлесу тілі". Баспагер: "Эксмо-Пресс", 2017. 6. Маклаков А. Г. Жалпы психология: жоғары оқу орындарына арналған оқулық. - Санкт-Петербург.: Питер, 2018. 7. Нартова-Бочавер с. к. Даму психологиясына кіріспе.- М.: Флинта, 2018.- 216 б. 8. Немов Р.С. Психология.- Кітап. 2.- М., 2019. 9. Руденко А.М. "Схемалар мен кестелердегі психология": оқу құралы. – М.: Феникс, 2018. 10. Сапогова Е. е. Адамның психикалық дамуы. - М.: Аспект-Баспасөз, 2017. 11. Kenny A.«New History of Western Philosophy». Volume 1-4. –Oxford University Press, 2018 - 2010. ((Кенни Эй. "Жаңа хистори Батыс философтар". Волум 1-4-Оксфорд университетінің баспасөзі, 2010-2018)
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Выготский л. с. Даму психологиясы мәдени құбылыс ретінде. – М.: МПСИ, 2018. 2. Пряжников н. с. Кәсіби және жеке өзін-өзі анықтау. – М.: МПСИ, 2017. 3. Мамандық таңдауды психологиялық сүйемелдеу / ред.Л. М. Митина. - М.: МПСИ: Флинта, 2018 4. Фельдштейн д. и. онтогенездегі тұлғаның даму психологиясы. - М., 5. Хамфриз П. "Оксфорд ғылым философиясының анықтамалығы". - Оксфорд университетінің баспасы, 2018.