Қазақ (орыс) тілі

Бакиева Алия Какимовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: "Қазақ тілі" жалпы білім беру пәні бағдарламасы тіл үйренудің жаңа форматына және әлеуметтік-мәдени білімді қалыптастыруға, студенттің коммуникативтік құзыреттілігін жетілдіруге, жеке әлеуетін дамытуға бағытталған. Жоғары білім беру бағдарламасының құрылымына сәйкес бұл бағдарлама бойынша оқу ұзақтығы 300 академиялық сағатты (10 академиялық кредитті) құрайды.

Кредиттер саны: 10

Пререквизиты:

  • Қазақ (орыс) тілі
  • Қазақ (орыс) тілі. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
реферат
Қорытынды бақылау нысаны реферат
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны емтихан

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Қазақстан Республикасы жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында (бұдан әрі – ЖЖОКБҰ) тілдерді оқытудың халықаралық стандартына сай қазақ тілі пәнін оқыту, қазақ тілінің мемлекеттік тіл ретінде маңыздылығы мен құндылығын арттыру, болашақ маман иесінің қазақ тілін қоғамдық өмірдің ғылыми, әлеуметтік-мәдени, саяси салаларында қарым-қатынас құралы ретінде қолдана алу құзіреттілігін қалыптастыру.
Міндет
  • 1) студенттің қазақ тілі бойынша қалыптасқан тілдік дағдыларын дамыту, әрі қарай жетілдіру; 2) қазақ тілінің әртүрлі функционалдық стильдердегі стилистикалық мүмкіндіктерінің алуан түрлілігін, әртүрлі коммуникативтік жағдайларда тиімді қарым-қатынас жасау тәсілдерін ашу; 3) морфология, синтаксис, сөз қолдану деңгейінде қазақ тілінің нормалары туралы жалпы түсінік беру, қазіргі сөйлеу жағдайының өзіндік ерекшелігін көрсету; 4) студенттердің белсенді сөздік қорын кеңейту, және қолдану белсенділігін арттыру, қазақ лексикасының, фразеологиясының байлығын көрсету, тіл мен мәдениеттің өзара іс-қимылын көрсететін түрлі сөздіктер мен анықтамалықтармен таныстыру; 5) тілдік құбылыстар мен фактілерді олардың әртүрлі түсіндірмелерін ескере отырып тану, талдау, салыстыру, жіктеу қабілетін дамыту; қажет болған жағдайда тілдік құбылыстарға түсініктеме беру; тілдік құбылыстар мен фактілерді нормативтілік, қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкестік тұрғысынан бағалау; 6) алған білімдері мен дағдыларын өзінің сөйлеу практикасында, оның ішінде кәсіби бағдарланған қарым-қатынас саласында қолдануға үйрету; қарым-қатынастың әртүрлі салалары мен жағдайларында тілдің нормативтік және мақсатқа сай қолданылуын жетілдіру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • жеткілікті сөздік қорын, грамматикалық білім жүйесін білу негізінде қарым-қатынас пен танымның белгілі бір мәселелерін шешу үшін тілдік және сөйлеу құралдарын дұрыс таңдау мен қолдануды жүзеге асыру; 2. мәтін ақпаратын түсіндіру, әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, ресми іскерлік және кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәтіндердің стилі мен жанрлық ерекшеліктерін түсіндіру;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • тілдің нормаларына, мәдениетіне, қарым-қатынас саласының ерекшеліктеріне сәйкес жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында сөйлеу әрекетінің бағдарламаларын құру; 2. мақсатқа сәйкес лексико-грамматикалық және прагматикалық материалдарды пайдалана отырып, жалпы қабылданған нормаларға, функционалдық бағдарға сәйкес күнделікті, әлеуметтік-мәдени, ресми және іскерлік мәтіндерді құрастыру;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызды мәселелерді талқылау, өз көзқарасын білдіру, оны дәлелдермен қорғау, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалау; 2. өз ниеттері мен қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы әртүрлі жағдайларда қарым-қатынасқа қатысу, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мағыналы түрде толық, лексико-грамматикалық және прагматикалық жағдаятқа барабар деп жариялау;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Оқу-ғылыми коммуникацияның мәтіндерін түсіну. Оқу-ғылыми коммуникация: жазбаша және ауызша ғылыми сөйлеу. 2. мәтіндердің фактілік мазмұнын жеткізу, олардың концептуалды ақпаратын тұжырымдау, бүкіл мәтін туралы және оның жеке құрылымдық элементтері туралы қорытынды білімді сипаттау; 3. қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпаратты сұрау және хабарлау, қатысушылардың әрекеттері мен әрекеттерін бағалау, ақпаратты әңгімелесушіге әсер ету құралы ретінде пайдалану;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • АКТ көмегімен ақпаратты тиімді іздеу және өңдеуді жүзеге асыру
Оқыту әдістері

проблемалық оқыту: проблемалық жағдаяттарды құру және оларды шешу үшін оқушылардың белсенді өз бетінше іс-әрекетін ұйымдастыру, нәтижесінде білім, білік, дағдыны шығармашылықпен меңгеру пайда болады, ақыл-ой қабілеттері дамиды; 2. зерттеу әдістері: зерттелетін мәселеге терең бойлау және оны шешу жолдарын іздестіру арқылы білімді өздігінен меңгеру; 3. ойын әдістерінің технологиясы (рөлдік, іскерлік және оқу ойындарының басқа түрлері): танымдық белсенділікті дамыту, практикалық іс-әрекетте қажетті белгілі бір дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг презентация 0-100
монолог
зерттеу
дөңгелек үстел
портфолио
презентация
пікірталас
презентация
2  рейтинг эссе 0-100
зерттеу
зерттеу
дебат
мақала
презентация
презентация
Қорытынды бақылау реферат, емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Белгіленген критерийлер негізінде студенттерге мұғалім әділ, ашық бағалаудың академиялық стандарттарын ұстанады. Бағалау жүйесі әрбір оқушыға өз жетістіктерін көрсетуге, қатысуға, оқуға және прогрессті ынталануға, дамуға тең мүмкіндік береді. Бағалаудың негізгі компоненттері студенттерге беріледі: тапсырмалардың негіздемесі, оқу материалының мазмұнын және оның маңыздылығын түсіндіру. Бағалау тапсырмаларының көлемі мен ауқымы оқу нәтижелеріне сәйкес келеді. Бағалау процесі деңгейлер арасындағы айырмашылықтарды анықтауға, оқу нәтижелеріне қол жеткізуіне (бағалау дескрипторына сәйкес) бағытталған. Бағалау принциптері: - бағалау жарамды болуы керек, яғни оқушының оқу нәтижелеріне қол жеткізуін анықтауға бағытталған болуы; - бағалау сенімді болуы керек, яғни дәл және қайталанатын, процедуралары бар сапаның бақылауы; - бағалау ашық болуы керек, яғни ол туралы ақпарат егжей-тегжейлі және қолжетімді болады; - бағалау инклюзивті және әділ болуы керек, яғни барлық студенттерге өз өнерін, жетістіктерін көрсетуге мүмкіндік беруді мақсат етеді; - бағалау шынайы болуы керек, яғни студенттің кәсіби қызметіне болашақта ықпал етуі қажет; - бағалау процесі студенттерге кері байланыс алу мүмкіндігін қамтамасыз етуі керек. Оқытушы бағалау критерийлерінің пәннің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келуін қамтамасыз етеді; білім берудің барлық түрлерін бағалау үшін, оқушылардың іс-әрекетін, сонымен қатар оқушылардың критерийлермен алдын ала танысуын қамтамасыз етеді, бағалау критерийлерін қолдануды қамтамасыз етеді. Бағалау процесі оқу жұмысының нәтижелерін өлшеу болып табылады, ол үшін тиісті өлшеу таразыларын пайдаланады. зерттелетін материалдың көлемін терең және толық түсінгенін көрсету; қарастырылатын ұғымдардың, құбылыстар мен заңдылықтардың, теориялардың, қатынастардың мәнін толық түсіну; оқытылатын материал негізінде толық және дұрыс жауап құра білу; негізгі ойларды бөліп көрсету, жауапты нақты мысалдармен және фактілермен өз бетінше дәлелдеу; өз бетінше дәлелді талдау жасау және қорытындыларды жалпылау; пәнаралық (бұрын алған білімдер негізінде) және пәндер арасында байланыстарды орнату қабілеті. барлық оқытылған бағдарламалық материалды толық білу; зерттелген теорияларға негізделген толық және дұрыс жауап; оқытылатын материалды қайта шығарудағы, ұғымдарға анықтама берудегі болмашы қателер мен олқылықтар, ғылыми терминдерді қолданудағы немесе қорытындылар мен жалпылаулардағы дәлсіздіктер; материал белгілі бір логикалық реттілікпен берілген, бірақ бір болмашы қатеге немесе екі кемшілікке жол берілмейді, егер сұраса немесе мұғалімнің аз да болса көмегі болса, студент өз бетінше түзете алады; оқу материалының негізін меңгерді; жауапты нақты мысалдармен дәлелдейді. жауапта тақырыптан елеулі ауытқулар бар; сұрақта қарастырылған мәселені жартылай және толық емес талдайды; фактілер әрқашан пікірлерден бөлінбейді, бірақ студент олардың арасындағы айырмашылықты түсінеді материалдың негізгі мазмұны игерілмеген және ашылмаған; қорытындылар мен жалпылаулардың болмауы; студенттің жауабында өрескел қателер; жауапты ұсыну процесінде оқытылатын тақырып пен бағдарламадан айтарлықтай ауытқу; жауап беруден бас тарту
мәтін бойынша салыстырмалы талдау зерттелген материалдың барлық көлемін терең және толық білу мен түсінуді көрсету; қарастырылып отырған ұғымдардың, құбылыстар мен заңдылықтардың, теориялардың, қатынастардың мәнін толық түсіну; зерттелген материал негізінде толық және дұрыс жауап құра білу; Негізгі ережелерді бөліп көрсету, нақты мысалдармен, фактілермен жауапты өз бетінше қолдау; талдау жасау, қорытындыларды жалпылау дербес дәлелденген; пәнаралық және (бұрын алынған білім негізінде) және ішкі байланыстар. барлық оқытылған бағдарламалық материалды толық білу; зерттелген теорияларға негізделген толық және дұрыс жауап; оқытылатын материалды қайта шығарудағы, ұғымдарға анықтама берудегі болмашы қателер мен олқылықтар, ғылыми терминдерді қолданудағы немесе қорытындылар мен жалпылаулардағы дәлсіздіктер; материал белгілі бір логикалық реттілікпен берілген, бірақ бір болмашы қатеге немесе екі кемшілікке жол берілмейді, егер сұраса немесе мұғалімнің аз да болса көмегі болса, студент өз бетінше түзете алады; оқу материалының негізін меңгерді; жауапты нақты мысалдармен дәлелдейді. жауапта тақырыптан елеулі ауытқулар бар; сұрақта қарастырылған мәселені жартылай және толық емес талдайды; фактілер әрқашан пікірлерден бөлінбейді, бірақ студент олардың арасындағы айырмашылықты түсінеді материалдың негізгі мазмұны игерілмеген және ашылмаған; қорытындылар мен жалпылаулардың болмауы; студенттің жауабында өрескел қателер; жауапты ұсыну процесінде оқытылатын тақырып пен бағдарламадан айтарлықтай ауытқу; жауап беруден бас тарту
мәлімет жинау білім алушы жүйелі теориялық білімді көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін қисынды және дәйекті түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді білім алушы берік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін қисынды және дәйекті түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетулерін тез түзететін маңызды емес қателіктер жібереді білім алушы теориялық білімді таяз көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар қалыптасқан дағдыларды, дәлелді қорытынды жасай алмауды және мысалдар келтіре алмауды көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді білім алушы пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, логика мен презентация дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде де түзете алмайтын қателіктер жібереді, жауап беруден бас тартады
жазба жұмыстары қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта дұрыс және барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді мұқият орындайды; дұрыс талдауды орындайды қателер. Жауап беру кезінде сұрақтарды дұрыс түсінеді сұрақтың мәнін, негізгі ұғымдардың нақты анықтамасы мен түсіндірмесін береді; сүйемелдеу жауап Жаңа мысалдармен, білімді жаңа жағдайда қолдана алады; мүмкін байланыс орната алады. "5" бағалау талаптарын орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауап берудің негізгі талаптарын қанағаттандырады, бірақ қолданусыз берілген байланысты пайдаланбай, жаңа жағдайдағы білім бұрын зерттелген игерілген материалмен және материалмен басқа пәндерді оқу кезінде; бір қателік жіберілді немесе екіден көп емес білім алушының кемшіліктері болуы мүмкін өзіңіз немесе кішкене көмекпен түзетіңіз жұмысты аяқтаған жоқ толық, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кемінде 50%, бұл алуға мүмкіндік береді дұрыс нәтижелер мен қорытындылар; барысында жұмыс жүргізу рұқсат етілді қателер. Жауап беру кезінде сұрақтарға білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта Жеке бар ассимиляциядағы проблемалар курс сұрақтары, жоқ кедергі бағдарламалық жасақтаманы одан әрі игеру материал; рұқсат етілген бір дөрекіден артық емес қателер мен екі кемшіліктер. жұмысты аяқтаған жоқ толық немесе көлем орындалған бөлік жұмыс мүмкіндік бермейді дұрыс жасаңыз қорытындылар. Сұрақтарға жауап беру кезінде негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді бағдарламаның талаптарына сәйкес; көбірек рұқсат етілді қателер мен кемшіліктер, не үшін қажет бағалау 3 немесе мүмкін емес екеуіне де жауап беріңіз қойылған сұрақтар.
презентация білім алушы жүйелі теориялық білімді көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін қисынды және дәйекті түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетед білім алушы берік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін қисынды және дәйекті түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетулерін тез түзететін маңызды емес қателіктер жібереді білім алушы теориялық білімді таяз көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар қалыптасқан дағдыларды, дәлелді қорытынды жасай алмауды және мысалдар келтіре алмауды көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді пәннің теориялық негіздерін, қалыптаспаған дағдыларды білмегендігін көрсетеді құбылыстарды талдау және процестерді білмейді дәлелді тұжырымдар жасау және мысалдар келтіру әлсіз меншікті көрсетеді монологиялық сөйлеу, терминологияны білмейді, көрсетеді логиканың болмауы және реттілік презентациялар, жасайды қателер жоқ тіпті түзете алады оқытушы түзету кезінде сабаққа жауап беруден бас тартады
эссе Жұмыс қойылатын талаптарға жауап береді, сондай-ақ ғылыми жағынан жаңашылдығымен ерекшеленеді. Эссе тақырыбы толық ашылған, авторлық ұстаным айқын көрсетілген, логикалық және негізделген қорытындылар. Эссе ұсынылған негізгі және қосымша әдебиеттер негізінде жазылған. Жоғары деңгейде жұмысты рәсімдеу орындалды. Талаптары "өте жақсы" бағалау сияқты. Сонымен қатар, білім алушыларға оқу пәні бағдарламасында ұсынылған әдебиеттер пайдаланылмаған. Жалпы, эссе тақырыбы ашылды; тұжырымдар тұжырымдалған, бірақ жеткілікті негізделмеген; қажетті негізгі және қосымша әдебиеттер пайдаланылды; автордың ұстанымы жеткіліксіз. тақырып ашылады пайдалану негізінде бірнеше негізгі және қосымша көзі; әлсіз меншікті көрсетіледі позиция, тұжырымдар бар, бірақ олар жоқ негізделген; материал сәйкес келмейтін, тиісті дәлелсіз баяндалған. Дизайн бойынша кемшіліктер бар эссе тақырыбы ашылмаған; материал жоқ жеке бағалау және жоқ; силлабус әдебиеті бойынша сілтемелер көрсетілмеген. Жұмысты ресімдеу бойынша кемшіліктері бар
мақала жүйелік теориялық білімді көрсетеді, меңгерген терминологиямен, логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді құбылыстардың мәні және процестер, жасайды дәлелді қорытындылар мен жалпылау, мысалдар келтіреді, нақтылау сұрақтарына жылдам жауап бере алады. теориялық білімі бар, терминологиямен, логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді мәні, құбылыстары және процестер, жасайды дәлелді қорытындылар мен жалпылау, мысалдар келтіреді, көрсетеді маңызды емес қателіктер жібереді, түзетеді дербес немесе шамалы оқытушының түзетулері теориялық білімі таяз. нашар қалыптасқан талдау дағдылары құбылыстар мен процестер, шеберліктің жеткіліксіздігі дәлелді тұжырымдар жасау және мысалдар келтіру монологтың жеткілікті еркін владстігін көрсетеді сөйлеу, терминология, логика және бірізділікпен презентациялар, жасайды қателерді оқытушымен бірге ғана түзете алады. пәннің теориялық негіздерін, қалыптаспаған дағдыларды білмегендігін көрсетеді құбылыстарды талдау және процестерді білмейді дәлелді тұжырымдар жасау және мысалдар келтіру әлсіз меншікті көрсетеді монологиялық сөйлеу, терминологияны білмейді, көрсетеді логиканың болмауы және реттілік презентациялар, жасайды қателер жоқ тіпті түзете алады оқытушы түзету кезінде сабаққа жауап беруден бас тартады
топтық жоба білім алушы жүйелі теориялық білімді көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін қисынды және дәйекті түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетед білім алушы берік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін қисынды және дәйекті түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетулерін тез түзететін маңызды емес қателіктер жібереді білім алушы теориялық білімді таяз көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар қалыптасқан дағдыларды, дәлелді қорытынды жасай алмауды және мысалдар келтіре алмауды көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді білім алушы пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, логика мен презентация дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде де түзете алмайтын қателіктер жібереді, жауап беруден бас тартады
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Отбасы - шағын мемлекет
  • Ұлттық танымдағы қара шаңырақ туралы түсінік
  • Жас отбасының келіспеушілігі: себептері мен алдын алу
  • Сұранысқа ие мамандықтар
  • Бәсекеге қабілеттілік
  • Жұмыссыздық және жастар
  • Жаңа әлемдегі жастар келбеті
  • Жастардың байлық туралы көзақарасы
  • Білімді жастар – болашақтың тірегі
  • Білім адам өмірін жақсартуы керек
  • Әлемге түркілік көзқарас
  • Қазіргі қазақ киноиндустриясы деңгейі
  • Ақпараттық мәдениет
  • Цифрлық технология – заман талабы
  • Smart оқыту - білім берудің жаңа парадигмасы
Негізгі әдебиет
  • 1. Абдуова Б.С., Асанова Ұ.О. Қазақ тілі: Орыс тілді топтарға арналған оқу құралы.- Астана, 2017. -282 б. 2. Бакиева Ә.К. Қазақ тілі.-оқу құралы.-Өскемен:Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ, 2022.-126 б. 3. Балабеков А.К., Бозбаева-Хунг А.Т., Досмамбетова Г.Қ., Салыхова Б.О., Хазимова Ә.Ж.. Қазақ тілі: ортадан жоғары деңгейге арналған оқулық. Ұлттық тестілеу орталығы. – Астана: 2017 4. Бозбаева-Хунг А.Т., Балабеков А.К., Досмамбетова Г.Қ., Салыхова Б.О., Хазимова Ә.Ж. Қазақ тілі: орта деңгейге арналған оқулық. Ұлттық тестілеу орталығы. – Астана: 2017. 5. Жаздықпаева Р.П. Практикалық қазақ тілі: техникалық жоғары оқу орындарының барлық мамандықтарына арналған оқу құралы.- 2016. 6. Күзекова З.С., Байтелиева Ж.Д. Қазақ тілі: ортадан жоғары деңгейге арналған оқулық. – Астана, 2017. 7. Күзекова, З.С. Қазақ тілінің функционалды практикалық грамматикасы: оқу құралы.- Астана: Фолиант, 2017.- 180 б. 8. Қазақ тілі (тіл үйренушілердің В1 және В2 деңгейлеріне арналған): орыс тілді топтарға арналған оқу құралы./ Қ.С. Құлманов, Б.С. Абдуова, т.б. - Астана: - 2016.- 298 б. 9. Қарабаева Х.Ә. Қазақ тілі: оқу құралы. – Алматы: Қазақ университеті, 2016. 10. Құлманов Қ.С., Абдуова Б.С. Қазақ тілі (тіл үйренушілердің В1 және В2 деңгейлеріне арналған): орыс тілді топтарға арналған оқу құралы - Астана:ЕҰУ. - 2017.- 298 б. 11.Салқынбай А., Егізбаева Н., Жұмағұлова А., Иманқұлова С., Рысбай Б. Қазақ тілі: оқу құралы. – Алматы: Қазақ университеті, 2016.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Ақанова Д.Х., Алдашева А.М., Ахметжанова З.Қ., Қадашева Қ., Сүлейменова Э.Д. Ресми-іскери қазақ тілі. Оқулық кешені. Бірінші деңгей. Екінші деңгей. Үшінші деңгей. – Алматы, «Арман -ПВ», 2015ж. 2. Бизақов С. Синонимдер сөздігі – Алматы: «Арыс» баспасы, 2017.- 640 б. 3. Қазақ тілі және ұлттық құндылықтар. Кешенді оқу құралы. 1,2,3,4 кітап. – Алматы: Еверо, 2018. 4. Қазақ тілі: үш деңгейлік оқу құралы/ З.Ш.Ерназарова, Е.Е.Тілешов және т.б. - Астана: Арман-Медиа, 2017.- 294 б.