Ғимараттар мен үймереттерді тұрғызудың қазіргі заманғы әдістері
Сипаттама: Құрылыс - монтаждау жұмыстарын жүргізу әдістері мен тәсілдерінің ерекшелігі. Ерекше объектілерді, оның ішінде биік және көмілген құрылыстарды, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін, газ құбырларын, мұнай және газ қоймаларын, электр беру желілерінің тіректерін және басқа да көптеген объектілерді салу кезінде жаңа технологияларды пайдалану. Заманауи басқару әдістерін, сондай-ақ жаңа технологияларды, машиналар мен механизмдерді қолдану.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Құрылыс конструкциялары
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан ауызша |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Магистрлік диссертацияны орындау кезінде кәсіби білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру
Міндет
- Ғимараттар мен құрылыстарды салу кезеңінде қазіргі заманғы технологияларды зерделеу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Қазіргі қоғамның дамуындағы техникалық ақпараттың мәні мен мәнін түсінуді көрсету, ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын меңгеру ; коммуникативтік міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалану .
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын өз бетінше қолдану, интеллектуалдық, мәдени, адамгершілік, дене және кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру перспективаларын сезіну, өзінің артықшылықтары мен кемшіліктерін сын тұрғысынан бағалай білу қабілеті.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Кешенді инженерлік қызметтің техникалық, құқықтық, әлеуметтік, экологиялық және мәдени аспектілерін білуін көрсету, денсаулық сақтау, өндірістегі тіршілік қауіпсіздігі және еңбек қауіпсіздігі мәселелерінде хабардар болу .
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу қабілеті, орындаушылардың жекелеген топтарына, соның ішінде пәнаралық жобаларға басшылық жасау дағдыларын көрсете отырып, жеке жауапкершілік, кәсіби этика мен кәсіби қызметті жүргізу нормаларын ұстай білу .
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Кәсіби ортада және жалпы қоғамда, оның ішінде шет тілінде коммуникацияларды жүзеге асыру ; қолданыстағы техникалық құжаттаманы талдау және дербес әзірлеу: құрылыс-монтаж кешені кәсіпорындарында және салалық ғылыми ұйымдарда кешенді инженерлік қызметтің нәтижелерін нақты баяндау және қорғау.
Оқыту әдістері
Сабақ беру үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және магистранттардың өзіндік жұмысы. Дәріс курсы мультимедиялық түрде ұсынылған. Дәрістік материалды баяндау кезінде дәрістің басында және соңында уәждемелік сөйлеу қолданылады. Дәріс-презентациялар мен практикалық сабақтарда мәтіндік, аудио және бейнеақпараттар, графиктер, кестелер және т. б. қолданылады.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Өзі көтеретін крандардың көмегімен діңгектер мен мұнараларды монтаждау. | 0-100 |
Заманауи материалдардан серпімді резервуарларды орнату. | ||
Құрылымдарды екі визирлі лазерлік құралмен салыстырып тексеру. | ||
Ғимараттың жер асты бөлігін салу технологиясы - Лахта Центр (Бөлім-2). | ||
Ғимараттың жер асты бөлігін салу технологиясы - Лахта Центр. Бөлім-3. | ||
2 рейтинг | Жайлылығы жоғары аз қабатты ғимараттар салу | 0-100 |
Жеңіл ангарлар салу | ||
Жерасты және көмілген құрылыстар салу | ||
Терең шұңқырларды салудың жартылай жабық әдісі | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Дәріс сабақтары | Арнайы объектілердің нақты құрылыс жұмыстарын орындау әдістері мен тәсілдерін түсінеді | Ол жалпы құрылыс жұмыстарының әдістерін түсінеді, бірақ арнайы объектілердің нақты құрылыс жұмыстарын орындау тәсілдері жеткіліксіз | Құрылыстағы негізгі нормативтік құжаттарды жеткілікті білмейді | Арнайы объектілердің нақты құрылыс жұмыстарын орындау технологиясының негіздерін білмейді |
Практикалық сабақтар | Барлық тапсырмалар шешілді. Уақыт нормасы, әзірлеу, баға белгілеу мәселелерін түсінеді. Жұмыс көлемінің барлық түрлерін анықтай алады м техникалық-экономикалық көрсеткіштер | Барлық тапсырмалар шешілді. Уақыт нормасы, әзірлеу, баға белгілеу мәселелерін түсінеді. Жұмыс көлемінің барлық түрлерін анықтай алады. Техникалық-экономикалық көрсеткіштерді анықтау дағдыларын жетік меңгермеген | Барлық тапсырмалар шешілді. Уақыт нормасы, әзірлеу, баға белгілеу мәселелерін түсінеді. Жұмыс көлемінің барлық түрлерін анықтау қиынға соғады. Техникалық-экономикалық көрсеткіштерді анықтау дағдыларын жетік меңгермеген | Тапсырмалардың 50 пайыздан азы шешілді. Уақыт нормасы, әзірлеу, баға белгілеу мәселелерін түсінбейді. Жұмыс көлемінің барлық түрлерін анықтау қиынға соғады. Техникалық-экономикалық көрсеткіштерді анықтау дағдылары жоқ |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Торкрет бетон
- Жеңіл болат жұқа қабырғалы конструкциялар
- Суды төмендеткіш және водоудаление
- Қазаншұңқырлардың қоршау конструкциялары
- Жер асты және тереңдетілген құрылыстар салу
- Монолитті ростверк құрылғысының технологиясы
- Лахт-орталық Жер асты бөлігін салу
- Лахт-орталық Жер асты бөлігін салу
- Монолитті ҚҚ қаңқасы бар тұрғын және қоғамдық ғимараттарды тұрғызу технологиясы
- Монолитті ҚҚ қаңқасы бар тұрғын және қоғамдық ғимараттарды тұрғызу технологиясы
- Ғимараттың жер үсті бөлігін тұрғызу технологиясы
- Ғимараттың жер үсті бөлігін тұрғызу технологиясы
- 3D принтермен ғимараттарды тұрғызу технологиясы
- Алдын ала керілген темірбетон жабындарының құрылғысы
- Бұрандалы қадаларды орнату технологиясы
Негізгі әдебиет
- Ю. А. В. А. Казаков А. Н. Бирюков А. Г. Гольцев Прораб бәрін біледі! Құрылысшы-бөлшектеушінің жұмыс үстелі кітабы. - Санкт-Петербург.: "Бірінші баспа-полиграфиялық холдинг" ЖШҚ, 2024. — 328 б.: ил. Свинцов, А. П. Технология возведения зданий и сооружений : учебное пособие / А. П. Свинцов, Ю. В. Николенко. — Москва, Вологда : Инфра-Инженерия, 2023. — 232 c. — ISBN 978-5-9729-1365-7. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/132959.html (дата обращения: 19.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Лебедев, В. М. Технология возведения зданий и сооружений : учебное пособие / В. М. Лебедев. — Москва, Вологда : Инфра-Инженерия, 2022. — 368 c. — ISBN 978-5-9729-1017-5. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/123890.html (дата обращения: 19.09.2022). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Плешивцев А.А. Технология возведения зданий и сооружений : учебное пособие / Плешивцев А.А.. — Саратов : Ай Пи Ар Медиа, 2020. — 443 c. — ISBN 978-5-4497-0281-4. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/89247.html (дата обращения: 05.02.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Давыдова, О. В. Методы проектирования зданий и сооружений : учебное пособие для СПО / О. В. Давыдова. — Москва : Ай Пи Ар Медиа, 2023. — 45 c. — ISBN 978-5-4497-2043-6. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/127713.html (дата обращения: 14.02.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
Қосымша әдебиеттер
- Ryazanova, G. N. Osnovy tehnologii vozvedeniya zdanij i sooruzhenij : uchebnoe posobie / G. N. Ryazanova, A. Yu. Davidenko. — Samara : Samarskij gosudarstvennyj arhitekturno-stroitelnyj universitet, EBS ASV, 2016. — 230 c. — ISBN 978-5-9585-0669-9. — Tekst : elektronnyj // Cifrovoj obrazovatelnyj resurs IPR SMART : [sajt]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/58831.html (data obrasheniya: 04.08.2023). — Rezhim dostupa: dlya avtorizir. Polzovatelej
- Tehnologiya vozvedeniya zdanij i sooruzhenij : uchebno-metodicheskoe posobie / O.V. Mashkin [i dr.].. — Saratov : Vuzovskoe obrazovanie, 2018. — 133 c. — ISBN 978-5-4487-0279-2. — Tekst : elektronnyj // Cifrovoj obrazovatelnyj resurs IPR SMART : [sajt]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/76794.html (data obrasheniya: 05.02.2024). — Rezhim dostupa: dlya avtorizir. Polzovatelej