BIM-технологияларды пайдалана отырып, құрылыс объектілерін заманауи жобалау

Каменских Лариса Валентиновна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Кәсіби мәселелерді шешу үшін кешенді ақпаратты (BIM технологиясы) сандық модельдеу, өңдеу және интерпретациялау әдістерін практикалық қолдану. Жасанды интеллектпен Интеграция. Өнеркәсіптік және азаматтық құрылыс бағыты бойынша жаңа құзыреттерге ие болу.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Құрылыс конструкциялары

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны компьютерлік аудиториядағы емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Ақпараттық модельді құру әдістерін зерттеу және оны жобалау құжаттамасын жасау үшін пайдалану
Міндет
  • Ақпараттық модель құру және оны жобалауда қолдану үшін компьютерлік бағдарламалық кешендерді игеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Құрылыс құрылыстарын архитектуралық және конструктивті модельдеудің негізгі әдістерін түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Сандық модельді құру және басқару үшін заманауи бағдарламалық жасақтама кешендеріне ие болу.Ақпаратты пайдалануды практикалық игеру статикалық есептеуге арналған модельдер.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Құрылыс объектісінің өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде ақпараттық модельді қолдану принциптері
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жергілікті желіде BIM жобасында бірлесіп жұмыс істеу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Ғимараттың ақпараттық моделін құру принциптері, Revit бағдарламалық құралының семействосымен жұмыс істеу ерекшеліктері.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті дәріс, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар;-іздестіру - зерттеу (оқу процесінде студенттердің дербес зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Жеке тапсырмасы бойынша ғимараттың ақпараттық моделін құру 0-100
Жобада саңылаулар семействоларын құру, типтік өлшемдерді тағайындау, семействодағы тіркемелермен жұмыс
2  рейтинг Визуализация және анимация бағдарламаларымен жұмыс. Жарықтандыруды қосу 0-100
Реферат
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
практикалық сабақтарда жұмыс істеу жұмыс бағдарламамен жұмыс істеудің негізгі тұстарын түсінумен толық көлемде орындалды. Материалды талдайды және мұғалімнің көмегінсіз қателерді түзете алады Жұмысты орындау талаптары орындалды, бірақ екі-үш қателік жіберілді. Оларды өз бетінше немесе мұғалімнің көмегімен түзете алады. Жұмыс толық көлемде орындалмады, қателіктер жіберілді, бұл негізгі ойлардың толық түсінілмегендігін көрсетеді, студент кемшіліктерді өз бетінше түзете алмайды Жұмыс 50 пайыздан аз орындалды немесе орындалмады. Материалдың игерілмегендігін көрсететін өрескел қателіктер жіберілді
емтихан жұмысы жұмыстың барлық талаптары орындалды: Ақпараттық модель Жасалды, Revit-те тұрақты дизайн дағдыларын көрсетеді ақпараттық модельді жобалауға қойылатын негізгі талаптар орындалады, бірақ кемшіліктер мен дәлсіздіктер бар. жұмыс толық көлемде орындалмады, білім алушы өз бетінше түзете алмайтын нақты қателіктер жіберілді таяз білімді көрсетеді, бағдарламалық өніммен нашар қалыптасқан дағдыларды көрсетеді
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Ақпараттық модельдеу тарихы
  • Объектілерді параметрлік модельдеу
  • Жоьалаудағы энергияны үнемдейтін және ресурстарды үнемдейтін технологиялар
  • Ғимараттың өмірлік циклін ақпараттық қолдау
  • Revit бағдарламалық құралы туралы негізгі мәліметтер
  • Құрылым кітапханаларымен жұмыс
  • Ақпараттық модель элементтерін құру
  • Организация коллективной работы над проектом
  • Ақпараттық модель диспетчерінде конструкторлық құжаттаманы құру
  • Көрнекілік
  • Жарықтандыру
  • Скрипттармен жұмыс
Негізгі әдебиет
  • Талапов, В. В. Основы BIM. Введение в информационное моделирование зданий / В. В. Талапов. — 2-е изд. — Саратов : Профобразование, 2022. — 392 c. — ISBN 978-5-4488-1579-9. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/125394.html (дата обращения: 11.07.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Шеина, С. Г. Разработка рабочего проекта строительного объекта с использованием технологий информационного моделирования (BIM) : учебное пособие / С. Г. Шеина, Л. В. Гиря, Е. Н. Миненко. — Ростов-на-Дону : Донской государственный технический университет, 2020. — 132 c. — ISBN 978-5-7890-1807-1. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/118092.html (дата обращения: 14.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей. - DOI: https://doi.org/10.23682/118092
  • Дмитренко, Е. А. BIM проектирование монолитного каркасного здания в среде ПК Autodesk Revit и Лира САПР (на примере общественного здания) : учебно-методическое пособие для студентов направления подготовки 08.04.01 «Строительство» / Е. А. Дмитренко, А. В. Недорезов, С. Н. Машталер. — Макеевка : Донбасская национальная академия строительства и архитектуры, ЭБС АСВ, 2021. — 121 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/120019.html (дата обращения: 14.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Губанов, С. Г. BIM-технологии. Основы моделирования : методические указания / С. Г. Губанов. — Москва : Издательский Дом МИСиС, 2022. — 152 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/129725.html (дата обращения: 21.04.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Енютина, Е. Д. Основы информационного моделирования в программе Autodesk Revit : учебное пособие / Е. Д. Енютина, Д. В. Бакшутова. — Самара : Самарский государственный технический университет, ЭБС АСВ, 2020. — 144 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/105041.html (дата обращения: 14.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей. - DOI: https://doi.org/10.23682/105041
Қосымша әдебиеттер
  • Дмитренко, Е. А. BIM проектирование монолитного каркасного здания в среде ПК Autodesk Revit и Лира САПР (на примере общественного здания) : учебно-методическое пособие для студентов направления подготовки 08.04.01 «Строительство» / Е. А. Дмитренко, А. В. Недорезов, С. Н. Машталер. — Макеевка : Донбасская национальная академия строительства и архитектуры, ЭБС АСВ, 2021. — 121 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/120019.html (дата обращения: 14.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
  • Практическое руководство по проектированию каркасных зданий в программном комплексе «Autodesk Revit» : учебно-методическое пособие для СПО / составители Ж. Н. Войтова, Т. П. Малютина. — Саратов : Профобразование, 2022. — 59 c. — ISBN 978-5-4488-1470-9. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/125740.html (дата обращения: 23.11.2022). — Режим доступа: для авторизир. пользователей. - DOI: https://doi.org/10.23682/125740
  • Пупавцев, Р. Н. Высотные здания. История: опыт проектирования и строительства. Классификация и типология : учебное пособие / Р. Н. Пупавцев, Н. В. Семенова, Н. П. Султанова. — Воронеж : Воронежский государственный технический университет, ЭБС АСВ, 2019. — 152 c. — ISBN 978-5-7731-0734-7. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/93254.html (дата обращения: 18.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей