Ғимараттардың конструктивті жүйелерін компьютер бағдарламаларымен есептеу

Махиев Бекболат Еспулович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Ғимараттар мен құрылыстардың кеңістіктік жұмысын ескеретін ЛИРА, SCAD Office бағдарламаларын қолдана отырып, құрылыс құрылымдарын есептеу әдістерін зерттеу.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Құрылыс конструкциялары

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Компьютерлік сыныпта.

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Білім алушылардың қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып, ғимараттар мен құрылыстардың көтергіш конструкцияларын қазіргі заманғы автоматтандырылған жобалау саласында теориялық және практикалық білім алуы.
Міндет
  • қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып, ғимараттар мен құрылыстардың көтергіш конструкцияларын жобалаудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын игеру;
  • статикалық және беріктік есептеуді жүргізу үшін ғимараттар мен құрылыстардың тіреу конструкцияларының есептік схемаларын жасау дағдыларын әзірлеу;
  • білім алушылардың статикалық есептеулерді жүргізу, сондай-ақ қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып, ғимараттар мен құрылыстардың көтергіш конструкцияларының беріктігіне, қаттылығына және орнықтылығына есептеулерді қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Ғимараттар мен құрылыстардың көтергіш конструкцияларын автоматтандырылған жобалау үшін неғұрлым кең таралған есептеу кешендерінің мүмкіндіктері мен шектеулерін білу және түсіну; конструкциялар мен құрылыстар элементтерін беріктікке, қаттылыққа және орнықтылыққа есептеудің қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларында салынған негізгі әдістер мен қағидаттар.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып, ғимараттар мен құрылыстардың көтергіш конструкцияларын автоматтандырылған статикалық және беріктік есептеуді жүргізу міндеттерін тұжырымдау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Білім беру процесінде және кәсіби қызметте қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану мүмкіндіктері.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жобалау жұмыстарына байланысты өндірістік жағдайларда ұйымдастыру-басқару және инженерлік шешімдерді табу қабілеті.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Білім беру процесінде және кәсіби қызметте іргелі және жаңа ғылыми және техникалық жетістіктерді пайдалану қабілеті.
Оқыту әдістері

Интерактивті дәріс, слайдтар немесе оқу фильмдерін көрсету;

Ақпараттық-коммуникациялық (қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныпта сабақтар);

іздестіру-зерттеу (студенттердің оқу процесіндегі дербес зерттеу қызметі);

Оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Инженерлік желілік болмауын ескере отырып, жабу плитасының иілуін есептеу. 0-100
Жабындының темір-бетон плитасының иілуін физикалық желілік еместігін ескере отырып есептеу.
2  рейтинг Монтаж модулі. Тұрғызудың кейінгі кезеңін ескере отырып, статикалық және динамикалық жүктемелерге есептеу. 0-100
Бағаналар астындағы бұрғылау іргетасын модельдеу.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Работа на практических занятиях Работа выполнена в полном объеме с пониманием базовых моментов работы с программой,Анализирует материал и может исправить ошибки без помощи преподавателя Соблюдены требования к выполнению работы, но допущены две-три ошибки. Самостоятельно может исправить их или с помощью преподавателя. Работа выполнена не в полном объеме, допущены ошибки, которые указывают на то, что основные моменты не полностью понятны, исправить самостоятельно недочеты студент не может Работа выполнена менее, чем на 50 процентов или не выполнена. Допущены грубые ошибки, указывающие на то, что материал не освоен
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Серпінді әсерлерді есептеу үшін деректерді дайындау
  • Желдің пульсациясы, меншікті ауытқудың ескерілетін түрлерінің саны
  • Сейсмикалық әсерге құрылыстарды есептеу
  • Кеңістіктік конструкцияның орнықтылығын талдау
  • Іргетастарға тапсырмалар дайындау және тірек тораптарын есептеу
  • Бағдарламаны пайдалану серпімді негіздің коэффициенттерін ескере отырып, конструкцияны есептеу үшін KROSS
  • «Басты және баламалы кернеулер» постпроцессорын пайдалана отырып, конструкцияның беріктік параметрлерін талдау
Негізгі әдебиет
  • SCAD Office. Вычислительный комплекс SCAD/ Карпиловский В.С., Криксунов Э.З., Маляренко А.А., Перельмутер А.В., Перельмутер М.А. — М.: Издательство СКАД СОФТ, 2011. – 656 с.
  • SCAD Office. Реализация СНиП в проектирующих программах/ Карпиловский В.С., Криксунов Э.З., Маляренко А.А., Микитаренко М.А., Перельмутер А.В., Перельмутер М.А., Федоровский В.Г., Юрченко В.В. — М.: Издательство СКАД СОФТ, 2014. – 480 с.
  • Металлические конструкции. Расчёт элементов и соединений с использованием программного комплекса SCAD Office. Учебное пособие/ Семенов А.А., Габитов А.И., Порываев И.А., Сафиуллин М.Н., Юрченко В.В. — М.: Издательство СКАД СОФТ, Издательство АСВ, 2012. - 338с.
  • Вычислительный комплекс SCAD в учебном процессе. Статический расчет: Учебное пособие/ Семенов А.А., Габитов А.И., Маляренко А.А., Порываев И.А., Сафиуллин М.Н. — М.: Издательство АСВ, Издательство СКАД СОФТ, 2013.-238 с.
  • Сайт программы SCAD Office: [Электрон. ресурс]. – Режим доступа: www.scadsoft.ru.
Қосымша әдебиеттер
  • Константинов И.А., Лалин В.В., Лалина И.И. Строительная механика. Применение программы SCAD для решения задач теории упругости: учебное пособие. СПб: изд-во политехнического университета, 2005.
  • Городецкий А.С., Евзеров И.Д. Компьютерные модели конструкций. – Киев. 2005.
  • Периодические издания («САПР и графика», «Сейсмостойкое строительство. Безопасность сооружений», «Строительная механика и расчет сооружений»).