Тәжірибелік зерттеудіңметодикасы және ғылыми негіздері
Сипаттама: Пән ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы, ҚР-да ғылымды ұйымдастыру, өзекті ғылыми бағыттар мен тақырыптарды таңдау, зерттеу әдістері, экспериментті ұйымдастыру және жоспарлау, ғылыми жұмыстарды ресімдеу, баяндамалар мен конференцияларға дайындық мәселелерін қарастырады. Жол құрылысы саласындағы зерттеулерге ерекше көңіл бөлінеді.
Кредиттер саны: 4
Пререквизиты:
- Құрылыс конструкциялары
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 45 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | жазбаша емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Магистранттарды құрылыс саласындағы ғылыми зерттеулердің тиімді ұйымдастырылуымен таныстыру.
Міндет
- Магистранттар ғылыми зерттеулердің даму перспективалары, ғылыми-зерттеу жұмыстарының құрылымы және оларды орындау әдістемесі туралы түсінік алуы тиіс
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- білім алушы білуі керек: - ғылыми зерттеулерді орындау әдістемесі, - зерттелетін саладағы ғылымның басым бағыттары.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- білім алушының зерттелетін саладағы ғылыми жұмыстың өзекті тақырыбын таңдау дағдылары болуы тиіс .
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі құндылықтарын түсіну, олардың мағыналарын түсіну.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- топта өз жұмысын ұйымдастыра білу, зерттеу қызметі бойынша грантқа жұмыс дайындай білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- эксперименттік деректерді өңдеу және алынған нәтижелерді ұсыну тәсілдерін білу
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті дәріс, слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; - ақпараттық-коммуникациялық (қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздестіру-зерттеу (оқыту процесінде магистранттардың дербес зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | реферат | 0-100 |
мақаланы дайындау және жазу | ||
2 рейтинг | ғылыми мақаланы жариялау | 0-100 |
ғылыми конференцияда баяндама жасау | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
реферат | Тақырып белгіленді және оның өзектілігі негізделді, қарастырылып отырған тақырып бойынша әртүрлі көзқарастарға қысқаша талдау жасалды, тұжырымдар жасалды, тақырып толығымен ашылды. Барлық таңдалған әдебиеттер талданады және жұмыста қолданылады | Рефератқа және оны қорғауға қойылатын негізгі талаптар орындалды, бірақ кемшіліктер жіберілді. Материалды ұсынуда дәлсіздіктер бар; пайымдауларда логикалық дәйектілік жоқ; реферат көлемі сақталмаған; дизайндағы олқылықтар бар. | Эссе тақырыбы жартылай ғана ашылды; эссе мазмұнында нақты қателіктер жіберілді. Рефератты қорғау кезінде қорытынды жоқ. Жұмыстың мазмұны ішінара тақырыпқа сәйкес келеді; қорытындылар жұмыстың барлық бөлімдерінде жасалмайды немесе ішінара бөлім мазмұнына сәйкес келмейді | Эссе тақырыбы ашылмаған, проблеманы Елеулі түсінбеушілік анықталған, жұмыстың мазмұны мәлімделген тақырыпқа сәйкес келмейді; тұжырымдар жоқ |
ауызша емтихан | жүйелік білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, тақырыптарды қисынды және дәйекті түсіндіреді, дәлелді қорытындылар жасайды және нақтылау сұрақтарына жылдам жауап бере алады. | берік теориялық білімін, терминологияны меңгергендігін көрсетеді, өз бетінше немесе мұғалімнің түзетуімен түзетілетін болмашы қателіктер жібереді | теориялық білімі таяз екенін көрсетеді, терминологияны жеткіліксіз меңгергендігін көрсетеді, мұғалімнің түзетуі арқылы ғана түзетілетін қателер жібереді. | Пәннің негіздерін білмегендігін көрсетеді, монологтық сөйлеуді нашар меңгергенін көрсетеді, терминологияны білмейді, баяндау логикасы мен жүйелілігінің жоқтығын көрсетеді, оқытушының түзетуімен де түзете алмайтын қателіктер жібереді |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Құрылыс саласындағы ҒЗЖ ұтымды ұйымдастырудың теориялық алғышарттары
- Ғылыми әдістеме
- Ғылымды дамытудың басым бағыттары
- Ғылыми зерттеулердің бағыттары және олардың жіктелуі
- Ғылыми-техникалық зерттеу кезеңдері
- Зерттеудің алдын-ала дамуы
- Тәжірибелік деректерді өңдеу
- Зерттеу нәтижелерін рәсімдеу
- Мақалалар мен баяндамалар дайындау
- Аяқталған әзірлемелерді енгізу
- Ғылыми зерттеулерді кадрлық қамтамасыз ету
- Іскерлік хат алмасу
- Зерттеу және білім беру бағдарламалары бойынша грантқа жобаны дайындау
Негізгі әдебиет
- Ильяхов, М. Текст по полочкам: краткое пособие по деловой переписке / М. Ильяхов. — Москва : Альпина Паблишер, 2022. — 176 c. — ISBN 978-5-9614-7450-3. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/122540.html (дата обращения: 30.06.2022). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
- Основы перевода, аннотирования и реферирования научно-технического текста : учебное пособие / Е. А. Чигирин, Т. Ю. Чигирина, Я. А. Ковалевская, Е. В. Козыренко. — Воронеж : Воронежский государственный университет инженерных технологий, 2019. — 155 c. — ISBN 978-5-00032-437-0. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/95373.html (дата обращения: 05.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
- Свинцов, А. П. Методы решения научно-технических задач в строительстве : учебное пособие / А. П. Свинцов. — Москва, Вологда : Инфра-Инженерия, 2023. — 124 c. — ISBN 978-5-9729-1386-2. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/132929.html (дата обращения: 19.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
- Зайцева, Е. В. Делопроизводство и документооборот в системе государственного и муниципального управления : учебно-методическое пособие / Е. В. Зайцева, Н. В. Гончарова. — Екатеринбург : Издательство Уральского университета, 2017. — 178 c. — ISBN 978-5-7996-2233-6. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/106363.html (дата обращения: 05.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
- Скибицкий, Э. Г. Методы исследования в процессе научного творчества : монография / Э. Г. Скибицкий, Е. Т. Китова. — Новосибирск : Новосибирский государственный технический университет, 2018. — 203 c. — ISBN 978-5-7782-3656-1. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/91400.html (дата обращения: 05.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
Қосымша әдебиеттер
- Перов, Г. В. Методические рекомендации по работе с научно-технической, патентной литературой и оформлению заявок на изобретения : учебное пособие / Г. В. Перов, К. А. Смирнова, В. И. Сединин. — Новосибирск : Сибирский государственный университет телекоммуникаций и информатики, 2015. — 112 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/54787.html (дата обращения: 05.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
- Гваева, И. В. Делопроизводство : справочник / И. В. Гваева, С. В. Собалевский. — Минск : ТетраСистемс, Тетралит, 2014. — 224 c. — ISBN 978-985-7067-96-1. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/28072.html (дата обращения: 05.10.2023). — Режим доступа: для авторизир. Пользователей
- 4. IPR SMART http://www.iprbookshop.ru ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com 5. IPR SMART http://www.iprbookshop.ru 6. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com. 7. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com