Физика мен инженерияның заманауи мәселелері
Сипаттама: Пән физика мен техниканың қазіргі жағдайын зерттейді, соңғы жетістіктермен, бар даму мәселелерімен және оларды шешу жолдарымен таныстырады. Оқу пәнінің негізгі мақсаты – іргелі және қолданбалы зерттеулер саласында табысты жұмыс істеуге қабілетті, сонымен қатар жаңа технологиялар мен инновацияларды әзірлеуге қатысатын жоғары білікті мамандарды дайындау. Курс білім алушыларға қазіргі физика мен техниканың адам білім жүйесіндегі орны туралы дұрыс көзқарас береді, сонымен қатар ғылымның одан әрі дамуының мүмкін жолдарын көрсетеді. Әртүрлі мақсаттағы көп функционалды материалдарды әзірлеу, зерттеу, түрлендіру және пайдалану, материалдарды, бөлшектер мен бұйымдар дайындамасын алу процестері, сондай-ақ техника мен технологияның әртүрлі салаларында олардың сапасын басқару саласындағы мәселелер жан-жақты талқыланады. Курс нанотехнология, материалдар инженериясы, атом саласы және биомедициналық инженерия сияқты салалардағы қазіргі инженерлік және ғылыми мәселелерді қарастырады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Заманауи физиканың таңдамалы бөлімдері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 75 |
СӨЖ | 30 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Заманауи материалдарды алу әдістерімен, сондай-ақ қатты күйдегі түрлендірудің негізгі механизмдерімен танысу, олардың білімі алдын-ала берілген қасиеттері бар материалдарды алуға мүмкіндік береді. Кристалдық материалдардың құрылымын және қасиеттерін оларды алу және кейіннен өңдеу процесінде қалыптастырудың негізгі физикалық заңдылықтарын зерттеу. Оқу жоспары аясында дербес ғылыми зерттеулер мен зертханалық практикумды орындау үшін қажет қатты денелердегі фазалық өзгерістерді зерттеу.
Міндет
- Физиканың қазіргі жағдайын зерттеу; соңғы жетістіктермен, дамудың қазіргі проблемаларымен және оларды шешу жолдарымен танысу.Жаңа материалдар мен технологияларды талдау. Инженерияның өзекті мәселелерімен байланысты мәселелерді әзірлеу және шешу. Зерттеу және эксперименттік талдау әдістерін үйрету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- зерттеудің заманауи әдістері мен ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып тиісті кәсіптік салада ғылыми зерттеу қызметін дербес жүзеге асыру қабілеті
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- ғылым кандидаты ғылыми дәрежесін алуға арналған диссертация мазмұнына қойылатын белгіленген талаптарды қанағаттандыратын ғылыми зерттеу жұмысын өз бетінше жүргізу және ғылыми нәтижелер алу қабілеті
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Білім алушылар физика мен инженерияның әртүрлі салаларындағы соңғы жаңалықтардың маңыздылығы мен болашағы туралы негізделген пайымдаулар жасай алады. Студенттер ғылым мен технологияның дамуына әсерін бағалай отырып, қазіргі тенденциялар мен зерттеу бағыттарын талдай алады.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- кәсіби салада іргелі физикалық идеяларды қолдану
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді шешуде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды қалыптастыру қабілеті
Оқыту әдістері
Дәріс-семинар-бағалау жүйесі 2. Зерттеушілік әдісі 3. Ақпараттық-байланыс технологиялары
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Зертханалық жұмыстар орындау | 0-100 |
2 рейтинг | Зертханалық жұмыстар орындау | 0-100 |
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
Негізгі әдебиет
- 1. Петров, Ю.В. Основы физики конденсированного состояния: [учебное пособие] / Ю. В. Петров.? Долгопрудный: Интеллект, 2013.213 с. 2. Еремин, М.В. Микроскопические модели в конденсированных средах / М.В.Еремин // - Казань, Казанский университет. - 2011. -111 с. http://kpfu.ru/docs/F1043614157/Eremin_Posobie_2011.doc . Отредактирован в 2014 году: http://www.twirpx.com/file/1473991/ 3. Кочелаев Б.И. Квантовая теория: конспект лекций / Б. И. Кочелаев; Казан. федер. ун-т, Ин-т физики, Каф теорет. физики.-[2-е изд., перераб., доп. и испр.].-Казань: [Казанский университет], 2013.-222 с. Holman, J. P. Experimental Methods for Engineers [Текст] : научное издание / J. P. Holman. - 8th ed. - Нью-Йорк : [s. n.], 2012. - 739 p. – Арцимович, Лев Андреевич Что каждый физик должен знать о плазме / Лев Андреевич Арцимович. - М. : Атомиздат, 1976. - 112 с. : ил. - Библиогр.в конце кн. - Б. ц. Богданов, К. Ю. Физик в гостях у биолога : научно-популярная литература / К.Ю. Богданов. - М. : Наука, 1986. - 142 с. : ил. - (Б-ка "Квант" ; вып. 49). - Б. ц. http://www.lib.ektu.kz/cgi/irbis64r_15/cgiirbis_64.exe?LNG=&C21COM=F&I21DBN=BOOCU&P21DBN=POLN
Қосымша әдебиеттер
- 1.Абрикосов, А.А. Основы теории металлов. [Электронный ресурс] - Электрон. дан. - М. : Физматлит, 2010. - 600 с.- Режим доступа: https://e.lanbook.com/reader/book/2093/ 2. Еремин, М.В. Микроскопические модели в конденсированных средах [Электронный ресурс] // Учебное пособие. - Казань: Казанский (Приволжский) федеральный университет, 2011. - 113с. http://www.lib.ektu.kz/cgi/irbis64r_15/cgiirbis_64.exe?LNG=&C21COM=F&I21DBN=BOOCU&P21DBN=POLN