Ғылыми зерттеулердің әдістері

Муздыбаев Мурат Сеитович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән зерттеу әдістерін және олардың философиялық принциптермен байланысын зерттейді. Пән көлік техникасын жобалау, өндіру және пайдаланудағы ғылыми зерттеу әдістерін зерттейді. Студенттер статистикалық және ақпараттық материалдарды талдау және синтездеу әдістерін оқиды, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау, математикалық және физикалық модельдерді құру дағдыларын, сонымен қатар эксперименттік зерттеулерді орындау дағдыларын меңгереді.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Ғылыми зерттеулердің методологиясы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 75
СӨЖ 30
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты - заманауи құралдарды пайдалану, әсіресе әр түрлі салалардағы процесстік тәсілді қолдану негізінде ғылыми зерттеу әдістемесіндегі ғылыми және кәсіптік білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Міндет
  • Курстың мақсаттары: Ғылыми зерттеулер үшін білімді кеңейту үшін шет тілін кәсіби деңгейде еркін меңгеру; - Зерттеу және талдау нәтижелерін ғылыми мақалалар, есептер, аналитикалық жазбалар түрінде қорытындылау
  • - ғылыми зерттеу әдіснамасының сипаттамасы; - көпөлшемді масштабтаумен қатар әртүрлі өлшеу әдістері мен масштабтау әдістерін әзірлеу; - деректерді өңдеу және талдау; - деректерді жинаудың әртүрлі әдістерін салыстырмалы зерттеу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • магистранттардың инновациялық жобаларды басқарудың және зияткерлік меншікті қорғаудың ағымдағы жағдайы және одан әрі дамуы туралы білімі
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • білім мен түсінікті қолдану, сондай-ақ олардың зерттеу саласына қатысты кеңірек (пәнаралық) контексттер шеңберінде жаңа және бейтаныс контексттердегі мәселелерді шешу мүмкіндігі
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Білімді интеграциялау және күрделі мәселелермен күресу, сондай-ақ олардың білімі мен пайымдауларын пайдаланумен байланысты әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті ескере отырып, көлікті дамытудың заманауи аспектілері негізінде пайымдауларды тұжырымдау қабілеті
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Инновациялық жобаларды басқаруға және зияткерлік меншікті қорғауға қатысты тұжырымдар мен оларды тұжырымдау және негіздеу үшін пайдаланылған білім туралы айту
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Инновациялық жобаларды басқару және зияткерлік меншікті қорғау саласында оқуды өз бетінше жалғастыруға мүмкіндік беретін қабілеттерге ие болу
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану жоспарлануда: ғылыми зерттеулер саласында білікті мамандарды даярлауда инновациялық технологиялар мен талдамалық әдістер

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Презентация 0-100
Глоссарий
2  рейтинг Деректерді өңдеу және талдау 0-100
Зерттеу есебін жазу механикасы
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Ғылыми зерттеу тұжырымдамасы және әдістемесі
  • Ғылыми зерттеулердің түрлері
  • Ғылыми зерттеу принциптері
  • Ғылыми-техникалық міндеттерді қою
  • Ғылыми зерттеулердің әдісі мен әдіснамасы ұғымы
  • Ғылыми зерттеу объектісі мен пәні
  • Ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері
  • Зерттеудің өзектілігі мен ғылыми жаңалығы
  • Жұмыс гипотезасын қалыптастыру
  • Теориялық зерттеудің әдістері мен ерекшеліктері
  • Теориялық зерттеудің құрылымы мен модельдері
  • Эксперименттік зерттеулердің әдістері мен ерекшеліктері
  • Экспериментті жоспарлау
  • Эксперименттік зерттеулерді метрологиялық қамтамасыз ету
  • Эксперименттік зерттеулер нәтижелерінің сенімділігі
Негізгі әдебиет
  • 1. C.R. Kothary. Research Methodology. Method and Techniques. Published by New Age International (P) Ltd., Publishers, 2004. – 414 p. Dawson, Catherine, 2002, Practical Research Methods, New Delhi, UBS Publishers’Distributors Allan, AJ, Randy, LJ, 2005, Writing the Winning Thesis or Dissertation. A Step-by-Step Guide, Corwin Press, California Cohen, L, Manion, L, Morrison, K & Morrison, RB, 2007, Research Methods in Education, Routledge
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Walliman, N. S. & Walliman N. (2011) “Research methods: the basics” Taylor and Francis