Автомобиль өнеркәсібіндегі инновациялық технологиялар
Сипаттама: Пән автомобиль өнеркәсібіндегі «Индустрия 4.0» инновациялық технологияларды зерттейді. Физикалық еңбекті ішінара жеңілдетуге арналған «коботтар» (Collaborative Robots) технологиялары, бөлшектерді өндіру және тораптарды жинақтау процестерін толық роботтандыру технологиялары, автомобиль өнеркәсібіндегі «Заттардың интернеті» технологиялары қарастырылады. Студенттер автомобиль өнеркәсібіндегі тиімділікті арттыру резервтерін талдайды, өндірістік процестерді басқару және оңтайландыру дағдыларын меңгереді
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Көлік техникасының агрегаттары мен түйіндерінің заманауи құрылымдары
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 75 |
СӨЖ | 30 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Автомобиль өнеркәсібінде киберфизикалық жүйелерді енгізу, роботтандыру және жасанды интеллект құралдарын,"Индустрия 4.0" шеңберінде өндірістегі барлық процестерді автоматтандыру құралдарын пайдалану туралы түсінік беру
Міндет
- Автомобиль өнеркәсібіндегі "Индустрия 4.0" инновациялық технологияларын зерделеу
- Бөлшектерді дайындау және тораптарды құрастыру процестерін толық роботтандыру технологияларын меңгеру
- Автомобиль өнеркәсібіндегі тиімділікті арттыру резервтерін талдай білу
- Өндірістік процестерді басқару және оңтайландыру дағдыларын игеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- "Индустрия 4.0" инновациялық технологияларының негізгі құралдары туралы білім: үлкен деректер, Заттар интернеті, виртуалды және Толықтырылған шындық, 3D басып шығару, кванттық есептеу, блокчейн және роботтандыру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- автомобильдерді, бөлшектерді және тораптарды құрастыру процестерін іске асыру үшін білімді қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- автомобиль өнеркәсібіндегі тиімділікті арттыру резервтерін талдаңыз
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- техникалық, экономикалық және басқарушылық шешімдер қабылдай білу; өз білімін нақты өмірде қолдану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- өндірістік процестерді басқару және оңтайландыру дағдыларын меңгереді
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мыналарды пайдалану көзделеді білім беру технологиялары: - Дайындықтағы инновациялық технологиялар мен аналитикалық әдістер автомобиль өнеркәсібі саласындағы білікті мамандар
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Задание 1 | 0-100 |
Задание 2 | ||
Тестирование | ||
2 рейтинг | Задание 3 | 0-100 |
Задание 4 | ||
Тестирование | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Индустрия 4
- Промышленные платформы IoT - интернет вещей
- Большие данные и аналитика
- Облачные вычисления
- Аддитивное производство
- Дополненная реальность
- Цифровое клонирование
- Машинное обучение
- Умный завод
- Предиктивное техническое обслуживание
Негізгі әдебиет
- 1. Баймухамедов, М. Ф. Mechatronics / М. Ф. Баймухамедов . - Алматы : Бастау , 2019 - . Volume. 2 Мехатроника : textbook / Қ. Қ. Джаманбалин, М. К. Акгул ; Мин-во образования и науки РК. - Алматы : Бастау , 2019. - 256 p. - Библиогр.: 132 р. . - ISBN 978-601-7275-98-3 : 6272 2. Логический подход к искусственному интеллекту: От классич. логики к логическому программир. / пер. с фр. П. П. Пермяков ; ред. Г. П. Гаврилов. - М. : Мир, 1990. - 432 с 3. Искусственный интеллект. В 3-х книгах. - М. : Радио и связь. Кн.2 : Модели и методы : справочное издание / Ред. Д.А. Поспелов. - М. : Радио и связь, 1990. - 304 с.
Қосымша әдебиеттер
- 4. Акмаев, К. Х. Роботизация разборочных работ при ремонте машин. Вопросы нормирования [Текст] : учебное пособие / К.Х. Акмаев, Л.Е. Буздыганова, В.А. Тимошкин; Под ред. Л.В. Дехтеринского ; МАДИ. - М. : [б. и.], 1986. - 105 с.