Шетел тілі

Михайлова Галина Михайловна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курстың көлемінде студент оқу, тыңдау, жазбаша және ауызша сөйлеу дағдылары мен дағдыларын шебер етеді; күнделікті және кәсіби бағдарланған байланыста белсенді қолдану үшін қажетті шет тілінің практикалық білімін дамытады.

Кредиттер саны: 10

Пререквизиты:

  • Шетел тілі
  • Шетел тілі. Мектеп курсы
  • Шетел тілі. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
реферат
Қорытынды бақылау нысаны реферат
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқытудың мақсаты: Шетелдік тілмен қүнделікті өмірде белсенді қолдану
Міндет
  • Пәнді оқытудың міндеттері: - Техникалық профилдің болашақ маманының білім гуманизацисы, студенттің тілдік білімін белгілі бір адамгершіліктік этномәдениет мінездің білім беру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • қарым-қатынастың тақырыптары мен жағдайларына сәйкес тілдік құралдарды (фонетикалық, орфографиялық, лексикалық, грамматикалық) білу;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • жазбаша және ауызша мәтіндегі оқытылатын лексикалық бірліктерді (сөздер, сөз тіркестері, сөйлеу этикетінің клишелері) және грамматикалық құрылымдарды тану;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • зерттелетін тақырып аясында өз пікірін, алған әсерлері мен қалауларын, контекстік түсінікті айта білу;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • коммуникативтік мәселелерді шешу үшін сөйлеу әрекетінің төрт негізгі түрін (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) пайдалану;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • тілдік материалды оқып-үйрену және пайдалану кезінде өзіндік жұмысты жоспарлау және ұйымдастыра білу.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - Оқыту ойындары, рөлдік ойындар, имитациялық ойындар. Пікірталас алаңы, баспасөз конференциясы, сұхбат. Интерактивті дөңгелек үстел, шағын топтарда пікірталас (3-5 адам). Өзіндік жұмыс Жобалық әдіс.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Оқылым 0-100
Тындалым
2  рейтинг Айтылым 0-100
Жазылым
Қорытынды бақылау реферат, емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Оқытушы ағымдағы бақылаудың барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде (семестр, триместр, тоқсан) білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті бағаны екі рет шығарады. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Бұл ретте білім алушының оқу жетістіктері 0-ден 100-ге дейінгі тапсырмалардың жекелеген түрлері бойынша балл жинау жолымен бағаланады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Басқару жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке нысандарды біріктіре алады. Курстың теориялық мазмұны толығымен игерілді, игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары қалыптасты, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалды, оларды орындау сапасы максимумға жақын балл санымен бағаланды. Курстың теориялық мазмұны толығымен, олқылықтарсыз игерілді, игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткіліксіз қалыптасты, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың ешқайсысының орындалу сапасы ең аз балл санымен бағаланбады, тапсырмалардың кейбір түрлері қателіктермен орындалды Курстың теориялық мазмұны ішінара игерілді, бірақ олқылықтар маңызды емес, игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары негізінен қалыптасады, оқу бағдарламасында қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалады, кейбір орындалған тапсырмаларда қателер болуы мүмкін Курстың теориялық мазмұны игерілмеген, жұмыстың қажетті практикалық дағдылары қалыптаспаған, орындалған оқу тапсырмаларында өрескел қателер бар, Курс материалы бойынша қосымша өзіндік жұмыс оқу тапсырмаларын орындау сапасын айтарлықтай арттыруға әкелмейді.
реферат рефератты рәсімдеу бойынша барлық талаптарға сәйкес келеді; презентация өте жақсы тіл деңгейінде рефератты рәсімдеу бойынша барлық талаптарға сәйкес келеді; ауызша презентациядағы кішігірім қателіктер рефератты рәсімдеу талаптарына толық сәйкес келмейді; презентация жақсы дайындалмаған рефератты рәсімдеу талаптарына толық сәйкес келмейді; презентация жоқ немесе нашар дайындалған
емтихан диапазондағы тест нәтижесі 90-100% диапазондағы тест нәтижесі 70-89% диапазондағы тест нәтижесі 50-69% диапазондағы тест нәтижесі 0-49%
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • 1 тақырып
  • 2 тақырып
  • 3 тақырып
  • 4 тақырып
  • 5 тақырып
Негізгі әдебиет
  • 1. 1. New Headway Fourth Edition, Liz and John Soars - Cambridge University Press: 2019; 2. English Grammar in Use. Murphy R. - Cambridge University Press 2019; 3. Семёнова С.Д., Бетимбаева И.Б., Степанова В.Е. English Upper-Intermediate. Методические указания к СРОП и СРО для уровневого обучения по CEFR, уровень A2 для студентов всех специальностей - Усть-Каменогорск, 2019 -141с. 4. Understanding and using English Grammar Fourth Edition, Betty Schrampfer Azar - Longman: 2014; 5. Oxford University Press, Student’s Site, New Headway Pre-Intermediate Fourth Edition https://elt.oup.com/student/headway/preintermediate
Қосымша әдебиеттер
  • 1. 6. IPR SMART http://www.iprbookshop.ru 7. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com 8. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com 9. Семёнова С.Д. Mastering English Grammar. Методические указания по английскому языку для студентов 1 и 2 курсов всех специальностей ВКГТУ – Усть-Каменогорск, 2009 -122с. 10. Англо-казахский словарь = Kazakh-English dictionary С. Г. Ахметова, Ж. Б. Турсунбаева, Ж. И. Искакова, Е. Ф. Яровая. – Алматы: Мектеп. – 2006