Қазақ (орыс) тілі

Ережепова Сауле Каратаевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Оқу-тілдік материалдың көлемі мен мазмұны оқытудың мақсаты болашақ мамандық аясында сөйлеу әрекетінің түрлерін практикалық меңгеруіне, білім беру бағдарламалары бойынша практикаға бағытталған оқытуға бағытталған. Таңдалған мамандық бойынша лексикалық және терминологиялық минимумды меңгеру. Жеке стильдерге тән коммуникативтік құралдарды дамыту; оқу және тыңдау дағдыларын дамыту.

Кредиттер саны: 10

Пререквизиты:

  • Қазақ (орыс) тілі
  • Қазақ (орыс) тілі. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
реферат
Қорытынды бақылау нысаны реферат
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан. Ол 3 блоктан тұрады: 1 блок-шағын тест (10 мин); 2 блок-терминдерге анықтама беру (35 мин) және 3 блок - мәтінмен практикалық жұмыс (55 мин). Емтихан ұзақтығы 1 сағат 40 мин. емтихан материалы 40% теориялық материалдан 60% практикалық материалдан тұрады Егер қорытынды баға 50% - дан жоғары болса, Студент модульді тапсырды.

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Орыс тілін шет тілі-С1 деңгейі ретінде үйренушілер үшін тілді қолданудың барлық деңгейлерінің коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым – қатынас құралы ретінде орыс тілін сапалы меңгеруді практикаға бағытталған қамтамасыз ету болып табылады.
Міндет
  • Студенттердің кәсіби қызметте пайдалану үшін орыс тілінің негізгі нормаларын білімдері мен дағдыларының деңгейін жетілдіруге және тереңдетуге ықпал ету.
  • Студенттердің терминологиялық дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру және жетілдіру; арнайы таңдалған Кәсіби бағытталған мәтіндердің негізінде студенттердің орыс және ана тілдеріндегі терминдерді салыстырмалы талдау дағдылары.
  • Кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал ететін ақпарат алу мақсатында мамандық бойынша ғылыми әдебиетті пайдалану дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру.
  • Мамандық бойынша мәтіннен қажетті ақпаратты алуға, оны сипаттауға, қорытындылауға және оқу-кәсіби қарым-қатынас процесінде пайдалану мақсатында түсіндіруге үйрету.
  • Орыс әдеби тілінің нормаларын сақтай отырып, кәсіби іс-әрекетке қажетті құжаттарды құрастыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін, интенцияны (ниеттерін) білдірудің прагматикалық құрамын жеткілікті кӛлемде білу негізінде тілдік және сӛйлеу құралдарын дұрыс таңдауға және пайдалануға; мәтіннің нақты мазмұнын беруге, олардың тұжырымдамалық ақпаратын қалыптастыруға, бүкіл мәтіннің және оның жеке құрылымдық элементтерінің қорытынды бӛлімдерін сипаттауға; мәтіндегі ақпаратты түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтікмәдени, қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби салалардағы қарым-қатынас мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктерін түсінуге.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қарым-қатынас жағдайына сәйкес ақпарат сұрауға және хабарлауға, қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беруге, таным мен қарым-қатынас жағдайында әңгімелескен адамға әсер ету құралы ретінде ақпаратты пайдалануға; тілдің, мәдениеттің, қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында құзыреттілік танытуға.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік маңызы бар мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын білдіруге, оны дәлелді түрде қорғауға, әңгімелесушілердің пікірін сыни бағалауға; өзінің жеке ниеттері мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени, кәсіби бағдарлы) жүзеге асыру, оларды этикалық жағынан дұрыс, мағыналы толық, лексика-грамматикалық және прагматикалық тұрғыда жеткілікті дәрежеде жариялау мақсатында әртүрлі қарым-қатынас салаларындағы жағдаяттарға қатыса алуға қабілетті бола алады.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Кәсіби саладағы ресми-іскери, мамандық пен қызметке қатысты тілдік оралымдар (жылдық жоспар, есеп беру түрлері, ақпараттық-талдау анықтамалары, ұсыныстар, нақты мәселеге қатысты ұсыныстар); ғылымикӛпшілік мазмұндағы мақалалар мен хабарламалардың стилі.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Оқу-ғылыми коммуникация мәтіндерін ұсыну және барабар түсіндіру. Оқу-ғылыми коммуникация құру: жазбаша және ауызша ғылыми сөз сөйлеу. Оқу-ғылыми мәтінде ақпаратты ұсыну тәсілдерін дәлелдеу. Оқу-ғылыми пікірталаста сөйлеу стратегияларын қорғау.Ғылыми және кәсіби-іскерлік риториканы жүргізу негіздерін меңгеру.
Оқыту әдістері

Коммуникативтік технология.

Құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған оқыту.

Әртүрлі форматтағы рөлдік ойындар және оқу пікірталастары.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Презентациялау. Бейнелеу. Презентацияны қорғау. 0-100
Алдыңғы сауалнама. Шағын топтарда жұмыс.
Шағын жобаларды қорғау.
Синквейн. Фишбоун. Презентацияны қорғау.
Асоциограмма жасау.
Презентациялау. Бейнелеу.
Презентация қорғау.
Аралық бақылау.
2  рейтинг Презентация қорғау. 0-100
Шағын топтарда жұмыс істеу.
Зерттеу тапсырманы қорғау.
Шағын жоба.
Шағын топтарда жұмыс істеу.
Схема қорғау. Глоссарий тексеру.
Аралық бақылау.
Қорытынды бақылау реферат, емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Шағын топтарда жұмыс істеу. Зерттелген материалдың барлық көлемін терең және толық білу мен түсінуді көрсету; қарастырылып отырған ұғымдардың, құбылыстар мен заңдылықтардың, теориялардың, қатынастардың мәнін толық түсіну; зерттелген материал негізінде толық және дұрыс жауап құра білу; Негізгі ережелерді бөліп көрсету, нақты мысалдармен, фактілермен жауапты өз бетінше қолдау; талдау жасау, қорытындыларды жалпылау дербес дәлелденген; пәнаралық және (бұрын алынған білім негізінде) және ішкі байланыстар. 70-тен 89 баллға дейін: барлық зерттелген бағдарламалық материалды білу; зерттелген теорияларға негізделген толық және дұрыс жауап; зерттелген материалды көбейту кезіндегі елеусіз қателер мен кемшіліктер, ғылыми терминдерді қолдану кезінде немесе тұжырымдар мен жалпылауда ұғымдарды анықтау, дәлсіздік; материал белгілі бір логикалық дәйектілікпен баяндалады, бірақ бір өрескел қателік жіберіледі немесе қабылданбайды екіден көп кемшіліктер бар және студент оларды талап еткенде немесе оқытушының аз ғана көмегі арқылы өздігінен түзете алады; негізінен оқу материалын үйренді; нақты мысалдармен жауапты растайды. 50-69 баллдан: жауапта тақырыптан елеулі ауытқуларға жол берілді; талдау мәселеде қарастырылған мәселелер фрагментті, толық емес; фактілер әрдайым бола бермейді пікірлерден бөлек, бірақ студент екеуінің арасындағы айырмашылықты түсінеді. 50 ұпайдан төмен (F, FX): материалдың негізгі мазмұны игерілмеген немесе ашылмаған; қорытындылар мен жалпылаудың болмауы; студенттің жауабындағы өрескел қателіктер; айтарлықтай ауытқу жауап беру процесінде тақырыптар мен зерттелетін бағдарлама; жауап беруден бас тарту.
Білім алушының өзіндік жұмысы бойынша тапсырмаларды тапсыру. Зерттелген материалдың барлық көлемін терең және толық білу мен түсінуді көрсету; қарастырылып отырған ұғымдардың, құбылыстар мен заңдылықтардың, теориялардың, қатынастардың мәнін толық түсіну; зерттелген материал негізінде толық және дұрыс жауап құра білу; Негізгі ережелерді бөліп көрсету, нақты мысалдармен, фактілермен жауапты өз бетінше қолдау; талдау жасау, қорытындыларды жалпылау дербес дәлелденген; пәнаралық және (бұрын алынған білім негізінде) және ішкі байланыстар. Барлық зерттелген бағдарламалық материалды білу; зерттелген теорияларға негізделген толық және дұрыс жауап; зерттелген материалды көбейту кезіндегі елеусіз қателер мен кемшіліктер, ғылыми терминдерді қолдану кезінде немесе қорытындылар мен жалпылауда ұғымдарды анықтау, дәлсіздік; материал белгілі бір логикалық ретпен баяндалады, бірақ бір өрескел қателік немесе екіден көп емес кемшіліктер жіберіледі және студент оларды талап еткенде немесе мұғалімнің аздаған көмегі арқылы өздігінен түзете алады; негізінен оқу материалын игерген; нақты мысалдармен жауапты растайды. Жауапта тақырыптан айтарлықтай ауытқулар бар; мәселеде қарастырылған мәселені талдау фрагментті, толық емес; фактілер әрқашан пікірлерден бөлінбейді, бірақ студент олардың арасындағы айырмашылықты түсінеді. Материалдың негізгі мазмұны игерілмеген немесе ашылмаған; қорытындылар мен жалпылаудың болмауы; студенттің жауабындағы өрескел қателіктер; тақырыптан және зерттелетін бағдарламадан жауап беру процесінде айтарлықтай ауытқу; жауап беруден бас тарту.
Презентацияларды дайындау және қорғау. Логикалық мазмұн ұсынылған; қарастырылып отырған тақырыптың өзектілігі көрсетілген, негізгі категориялар дұрыс анықталған; қорытындыда егжей-тегжейлі, тәуелсіз тұжырымдар тұжырымдалған. Логикалық мазмұн ұсынылған; тақырыптың өзектілігі ашылған; зерттелген материал бойынша кішігірім қателіктер мен кемшіліктер бар; қорытындыда жалпы тұжырымдар тұжырымдалған. Логикалық мазмұн ұсынылған; тақырыптың өзектілігі толық ашылмаған; теориялық талдау сипаттамалық түрде берілген, студент қарастырылып отырған материалдарға қатысты өз ұстанымын көрсетпеген, бірқатар пайымдаулар үстірт; тұжырымдар тұжырымдалмаған. Материалдың негізгі мазмұны игерілмеген немесе ашылмаған; қорытындылар мен жалпылаудың болмауы; студенттің жауап беруден бас тартуы; материал дайын емес.
Лексикалық минимумды тапсыру. Лексикалық сөздердің мағынасын дұрыс анықтау, кішігірім қателіктерге жол берілмейді. Ең көп дегенде бір маңызды қателік және бірнеше кішігірім қателіктер жіберілді. Сөздің мағынасын анықтауда бірнеше маңызды және/немесе бір өрескел қателік жіберілді. Тапсырма орындалмады немесе көптеген өрескел қателіктермен, анықтамалармен нақты емес орындалды.
Грамматикалық минимумды тапсыру. Зерттелген материалды толық баяндайды, тілдік ұғымдардың дұрыс анықтамаларын береді; материалды түсінуді анықтайды, өз пікірін негіздей алады, білімді практикада қолдана алады, қажетті мысалдар келтіреді; материалды әдеби тілдің нормалары тұрғысынан дәйекті және дұрыс баяндайды. Білім алушы қанағаттанарлық жауап береді, бірақ өзі түзететін 1-2 қатеге және баяндалған материалдың реттілігі мен тілдік дизайнындағы 1-2 кемшілікке жол береді. Білім алушы осы тақырыптың негізгі ережелерін біледі және түсінеді, бірақ материалды толық емес баяндайды және ұғымдарды анықтауда немесе ережелерді тұжырымдауда дәлсіздіктерге жол береді; өз пайымдауларын жеткілікті терең және дәлелді негіздей алмайды және өз мысалдарын келтіре алмайды; материалды дәйексіз баяндайды және баяндалғанның тілдік дизайнында қателіктер жібереді. Білім алушы зерттелетін материалдың тиісті бөлімінің көп бөлігін білмегендігін анықтайды, олардың мағынасын бұрмалайтын анықтамалар мен ережелерді тұжырымдауда қателіктер жібереді, материалды тұрақсыз және сенімсіз түрде баяндайды.
Аралық бақылау. Қатесіз және кемшіліксіз орындалған жұмыс үшін қойылады, тапсырмалар 100% орындалуы тиіс. Онда бір өрескел қатеден және бір кемшіліктен, үш кемшіліктен аспайтын жұмыс үшін қойылады. Тапсырмалардың 70-тен 89% - на дейін орындалуы керек. Егер білім алушы барлық жұмыстың кем дегенде 50% дұрыс орындаған болса немесе бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес, бір өрескел және бір өрескел қатеден артық емес, үш өрескел қатеден, бір өрескел қатеден және үш кемшіліктен артық емес, төрт-бес кемшілік болған жағдайда қойылады. Егер қателер мен кемшіліктер саны 3 бағалау нормасынан асып кетсе немесе барлық жұмыстың 50% - дан азы дұрыс орындалса қойылады.
Жазбаша емтихан. Жазбаша жұмыстың мазмұны талаптарға толық сәйкес келеді; нақты қателіктер жоқ; мазмұны дәйекті түрде баяндалады; жұмыс сөздіктің байлығымен, сөз қолданудың дәлдігімен ерекшеленеді. Жалпы, жұмыста мазмұнында 1 кемшілік және 1 — 2 сөйлеу кемістігі бар. Рұқсат етіледі: -1 орфографиялық немесе -1 тыныс белгілері немесе -1 грамматикалық қате. Жұмыстың мазмұны негізінен тақырыпқа сәйкес келеді (тақырыптан шамалы ауытқулар бар); мазмұны негізінен сенімді, бірақ нақты нақты дәлсіздіктер бар; ойды ұсынуда дәйектіліктің шамалы бұзылыстары бар. Жалпы, жұмыста 2-ден көп емес мазмұндағы кемшіліктерге және 3 — тен 4-ке дейін Сөйлеу кемшіліктеріне жол беріледі. Рұқсат етіледі: 2 емле және 2 пунктуациялық қателер, немесе -1 орфографиялық және 3 пунктуациялық қателер, немесе -4 орфографиялық қателер болмаған кезде пунктуациялық қателер, сондай-ақ 2 грамматикалық қателер. Жұмыста мәселеден айтарлықтай ауытқулар бар; жұмыс ең бастысы сенімді, бірақ ол бар; жеке нақты дәлсіздіктер; дұрыс емес сөз бар. Жалпы, жұмыста 4-тен аспайтын мазмұндағы кемшіліктерге және 5 сөйлеу кемшіліктеріне жол беріледі. Рұқсат етіледі: 4 орфографиялық және 4 пунктуациялық қателер, немесе 3 орфографиялық қателер және 5 пунктуациялық қателер немесе орфографиялық қателер болмаған кезде 7 пунктуациялық қателер. Пәннің негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, қателіктер жібереді.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Тіл және оның негізгі функциялары
  • Мәтін байланыстың негізгі бірлігі ретінде
  • Сөйлеудің функционалды-семантикалық түрлері: сипаттау, баяндау, пайымдау
  • Тілдің функционалды стильдері
  • Көркемдік стиль
  • Ауызекі сөйлеу стилі
  • Публицистикалық стиль
  • Ресми-іскерлік стиль
  • Ішкі пайдалануға арналған қызметтік құжаттамалар
  • Ғылыми стиль
  • Мәтін сөз коммуникацияның негізгі бірлігі ретінде
  • Ғылыми баяндау ақпарат көзі ретінде
  • Ғылыми ақпараттың түрлері
  • Ғылыми мәтінді құрылымдық-мағыналық талдау
  • Монологтық және диалогтық сөйлеу
Негізгі әдебиет
  • Никитина С. А. Орыс тілі 11 сынып 2 бөлімде 2 бөлім. 2020.
  • Сурова Д. С. Ғылыми сөйлеу стилі: оқу құралы / Д. С. Сурова; Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, Д. Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік техникалық университеті . - Өскемен: ШҚМТУ, 2019. - 130 б.
  • Сурова Д. С. Орыс тілінің практикалық курсы: оқу.- әдіс. жәрдемақы / Д. с. Сурова; ҚР БҒМ, ШҚМТУ. Д. Серікбаева. - Өскемен: РИО, 2016. - 119 б.
  • Әбілқайырова, Р. Т. Орыс тілі: оқу құралы / Р. Т. Әбілқаева.- Алматы: Альманах, 2016.- 267 Б.
  • Никитина С. А. Орыс тілі 11 сынып 2 бөлімде. 1 бөлім. 2020.
  • Сабитова З. К. Орыс тілі 10 сынып: қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы 10 сыныпқа арналған оқулық. 2019.
  • Корнев, В. А. Сөйлеу аспектісіндегі Орыс тілі: шетелдік оқушыларға арналған оқулық / В. А. Корнев, л. с. Кателина, О.М. Дедова. - Мәскеу: Ай Пи Ар Медиа, 2021. — 412 c. — ISBN 978-5-4497-1324-7. - Мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. - URL: https://www.iprbookshop.ru/110123.html (өтініш берген күні: 22.04.2024). - Кіру режимі: рұқсат етілген пайдаланушылар үшін. - DOI: https://doi.org/10.23682/110123
  • Ядрихинская, Е.А. Орыс грамматикасы бойынша жаттығулар жинағы: Оқу құралы / Е. А. Ядрихинская. — Воронеж: Воронеж мемлекеттік Инженерлік технологиялар университеті, 2023. — 96 c. — ISBN 978-5-00032-618-3. - Мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. — URL:https://www.iprbookshop.ru/132745.html (өтініш берген күні: 22.04.2024). - Кіру режимі: рұқсат етілген пайдаланушылар үшін
Қосымша әдебиеттер
  • Орыс тілі мен әдебиеті. 2 бөлімде [мәтін]: орыс тілінде оқытпайтын жалпы білім беретін мектептің 11 сыныбына арналған оқулық. - Алматы: Атамұра, 2020.
  • Орыс тілі мен әдебиеті. 11 сынып [Мәтін]: 11 сынып үшін оқулық. орыс тілінде оқытпайтын жалпы білім беретін мектеп / құраст . В.А. Жанпейс. - Алматы: Атамұра, 2020. - 288 б. - ISBN 978-601-331-716-8: 1675 т
  • Мизанбеков С. К. Кәсіби орыс тілі: оқу. 5В070200-Атоматизация және басқару мамандығының студенттеріне арналған нұсқаулық. 2018.
  • IPR SMART http://www.iprbookshop.ru
  • ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com.
  • EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com
  • Белоус, Б.С.Тыңдау қызықты (тыңдалым): оқу құралы / Б. С. Белоус. — Санкт-Петербург: РГПУ баспасы. А. И. Герцен, 2023. — 161 c. — ISBN 978-5-8064-3377-1. - Мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. - URL: https://www.iprbookshop.ru/137236.html (өтініш берген күні: 22.04.2024). - Кіру режимі: рұқсат етілген пайдаланушылар үшін
  • Пахомова, С.И. Экономика факультетінің шетелдік студенттеріне арналған грамматика бойынша бақылау жұмыстары мен тексеру тапсырмаларының жинағы. 2 бөлікте. I бөлім: Оқу құралы / С. и.Пахомова, м. Н. Пашкова, А. ю. Тираспольская; редакциялаған С. и. Пахомова, А. ю. Тираспольская. - Мәскеу: Ай Пи Ар Медиа, 2023. — 63 c. - ISBN 978-5-4497-1783-2 (i Б.), 978-5-4497-1782-5. - Мәтін: электрондық / / сандық білім беру ресурсы IPR SMART: [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/125766.html