Салық және салық салу
Сипаттама: Пән студенттерге экономиканы мемлекеттік реттеудің тиімді әдісі, қазіргі кездегі салық салу жүйесінің теориялық және әдіснамалық негіздері, республикадағы салықтар мен бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің функциялары мен түрлері туралы білімдер кешенін қалыптастыруға, салықтардың негізгі түрлерін есептеу, салық есептерін толтыру бойынша практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Қаржыға кіріспе
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Есептер шығару |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- «Салықтар және салық салу» курсының мақсаты студенттерге салық заңнамасының теориялық аспектілері туралы жан-жақты білім беру, нақты салық түрлерін практикалық есептеу дағдыларын алу, салық әсерінің әр түрлі құралдарын зерттеу болып табылады.
Міндет
- Осы мақсат негізінде «Салықтар және салық салу» пәнін оқығанда келесі міндеттер туындайды: - салық салу теориясының мәселелерін оқып білу; - салықтардың қызметтерін зерттеу; - салықтарды есептеу әдістемесін білу; -Салық салу саласындағы заманауи мәселелерді талдай білу және оларды шешу жолдарын таба білу. - Қазақстан Республикасының салық жүйесінің жұмыс істеу тәжірибесін меңгеру; - аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту, сондай-ақ алынған білімдерді бюджетке төленетін салықтарды барынша азайту үшін қолдану мүмкіндігі; - алған білімдерін іс жүзінде қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- pro1c.kz
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- «e-Salyq Azamat»
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- https://cabinet.salyk.kz/
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Семинар үлгісіндегі сабақты бағалау критерийлері:
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Практикалық тапсырманы (жұмысты)бағалау критерийлері
Оқыту әдістері
Салықтық тексерулер. Әкімшілік жауапкершілік. Тексеру нәтижелеріне шағымдану
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
| Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
|---|---|---|
| Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
| Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
|---|---|---|---|---|
| Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
| Есептер шығару | ||||
| Есептер шығару | ||||
| Есептер шығару | ||||
| Коллоквиум/тестирование | ||||
| Есептер шығару | ||||
| Есептер шығару | ||||
| Есептер шығару | ||||
| Коллоквиум | ||||
| Тестілеу | ||||
| Аралық аттестаттауды өткізу кезінде құзыреттердің құрамдас бөліктері үшін қорытынды бағаны шығару критерийлері: - білімі үшін интегралдық баға пәннің жұмыс бағдарламасында жоспарланған теориялық сауалнамалар, баяндамалар, тесттер және басқа да бақылау іс - шаралары нысанында ағымдағы және аралық бақылау нәтижелері бойынша студентке қойылады; - білігі үшін интегралдық баға ағымдағы және аралық бақылау нәтижелері бойынша студентке қойылады пәннің жұмыс бағдарламасында жоспарланған практикалық тапсырмаларды, бақылау жұмыстарын және басқа да бақылау іс-шараларын орындау нысанында; - ағымдағы және аралық бақылау нәтижелері бойынша студентке пәннің жұмыс бағдарламасында жоспарланған жеке тапсырмаларды орындау, басқа бақылау іс-шараларын қорғау нысанында иеленгені үшін интегралды баға қойылады |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
| И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
| 2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
| Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
|---|---|---|---|
| A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
| A- | 3.67 | 90-94 | |
| B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
| B | 3.0 | 80-84 | |
| B- | 2.67 | 75-79 | |
| C+ | 2.33 | 70-74 | |
| C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
| C- | 1.67 | 60-64 | |
| D+ | 1.33 | 55-59 | |
| D | 1.0 | 50-54 | |
| FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
| F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Рефераттарды бағалау критерийлері
- Жағдайлар мен ситуациялық міндеттерді шешуде студенттердің оқу нәтижелерін бағалау критерийлері:
- Құрылымдық-логикалық схеманы (блок-схеманы) бағалау критерийлері:
- Аралық кешенді бақылау жұмысында тәртіптік құзыреттіліктерді игеру деңгейін бағалау критерийлері:
- 1
- Салық міндеттемелерін есептеу кезінде теориялық білімді қолдана білу
- Тұрақты өзгерістерді ескере отырып, салық заңнамасында бағдар жасай білу және әлемдік экономикадағы динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделу
- Кәсіби ортаға оңай бейімделе білу, кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайлар мен жағдайларда икемділік пен ұтқырлықты көрсету
- Оларды кәсіпорындағы жұмыс тәжірибесінде қолдану үшін білім мен практикалық дағдыларды алу
- Академиялық адалдық ережелерін қатаң сақтау: плагиатқа, есептен шығаруға және алдаудың өзге де нысандарына орын жоқ; 2
- Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу
Негізгі әдебиет
- Салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі) Қазақстан Республикасының Кодексі (12.02.2024 ж. жағдай бойынша өзгерістер мен толықтырулармен)
- Бурамбаева А. К. Налоги и налогообложение. Учебное пособие., Астана, 2010 г.
- Сигарев М.И. Налоги и налогообложение в Казахстане. Учебное пособие., Алматы, 2008 г.
- Нурумов А.А., Бекболсынова А.С. Налоги и налогообложение. Учебник., Астана 2009г.
- Налоги и налогообложение : учебник / В.Ф. Тарасова, М.В. Владыка, Т.В. Сапрыкина, Л.Н. Семыкина ; под общ. ред. В.Ф. Тарасовой. — 3-е изд., перераб. — Москва : КНОРУС, 2018. — 494 с.
- Налоги и налогообложение. Учебник / Под ред. Майбурова И.А.. - М.: Юнити, 2019. - 480 c.
- Качур, О.В. Налоги и налогообложение (для бакалавров) / О.В. Качур. - М.: КноРус, 2018. - 480 c.
Қосымша әдебиеттер
- Ауызша сауалнаманы бағалау критерийлері (пікірталас):
- Тест тапсырмаларын бағалау критерийлері:
- Презентацияны бағалау критерийлері: