Маркетинг негіздері

Гранецкий Владимир Николаевич

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән білім алушыларда жалпы маркетинг жүйесі туралы түсінік қалыптастыруы тиіс, оның ішінде: нарықтағы жұмыс тәртібі; нарықты барлау; қоршаған ортаны талдау, тауарларды сегментациялау және жайғастыру, Стратегиялық жоспарлау, тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыру, нарықтағы жұмыс әдістері және маркетинг жоспары.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Экономикалық теория

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Қортыныды бақылау- жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • мәні, басқа пәндермен байланысы туралы толық және нақты теориялық білім беру және оны тәжірибеде қолдана білуді үйрету, яғни: - инновациялар маркетингi басқару процесі ретінде - инновациялық маркетингi пәні, принциптері мен әдістері;
Міндет
  • - инновациялық маркетингi мәні, мақсаттары және міндеттері; - инновациялық маркетингi теориялық негізі мен дамуы; - басқару еңбегі мен басқару қызметінің табиғатын түсіну;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Жаратылыстану ғылымдары облыстық базалық білімдерін меңгіру (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) тәртібі, мәдени ойлау және ой-өрісіті кеңейту үшін жеке жоғарғы білімді қалыптастыру
  • нарық әлеуетін талдай білу, жаңа тауарларды жылжытуды ұйымдастыру инновациялар маркетингін басқару процесінде ақпараттың рөлдері мен мағыналарын түсіну
  • инновациялар маркетингі саласындағы кәсіби функцияларды іске асыруға байланысты мақсаттар қою және міндеттерді тұжырымдау
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қазақстан экономиканың заманауи басқарма талабына сәйкес, тәжірбиелік дағдылары мен теориялық білімін меңгеру.
  • нарық ойыншыларын зерттеу үшін маркетингтік құралдарды қолдану дағдыларын меңгеру
  • инновациялық және дәстүрлі нарықтардың тартымдылығы мен экономикалық тиімділігін талдау әдістерін меңгеру
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Бизнес-үрдісінің басқару үшін ақпаратты қолдану мен сапалы әдістемелік талдау үшін және сандықты қолдану қабілеті
  • бойынша нақты маркетингтік зерттеулер жүргізу ол бойынша қысқаша есеп берумен қызықтыратын проблема
  • нақты маркетинг кешенін әзірлеу тауарға немесе қызметке
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • басқару тиімділігін шығару нұсқасын негіздеу және жетілдіру; басқару қызметі саласы төңірегінде экономикалық арнайы әдістердің ақпараттарын талдау және негізін қолдану
  • маркетингтік зерттеу жүргізу мақсатында коммуникациялық дағдыларды меңгеру
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Кәсіби қызмете осы білімдеріне суйене алу мен қоғам және ойлау, табиғи даму заңын түсінеді және біледі
  • бойынша нақты маркетингтік зерттеулер жүргізу ол бойынша қысқаша есеп берумен қызықтыратын проблема
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді:: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: жетекші (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - нарықтағы әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Есепті шешу және кейс тапсырмалар орындау 0-100
Есепті шешу және кейс тапсырмалар орындау
Есепті шешу және кейс тапсырмалар орындау
Есепті шешу және кейс тапсырмалар орындау
Есепті шешу және кейс тапсырмалар орындау
Есепті шешу және кейс тапсырмалар орындау
Есепті шешу және кейс тапсырмалар орындау
2  рейтинг Тест шешу 0-100
Есепті шешу және кейс тапсырмалар орындау
Есепті шешу
Есепті шешу және кейс тапсырмалар орындау
Есепті шешу
Есепті шешу және кейс тапсырмалар орындау
Есепті шешу және кейс тапсырмалар орындау
қорытынды тапсырмалар мен шешу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Дәрістің негізгі тақырыптары мен практикалық мәселелер бойынша сауалнама Курстың теориялық мазмұны толық игерілді, бос орындарсыз игерілген материалмен жұмыс істеудің қажетті практикалық дағдылары қалыптастырылды, оқу бағдарламасында көзделген барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы жоғары деңгейде 100 балл санымен бағаланды. Теоретическое содержание курса освоено полностью, без пробелов, некоторые практические навыки работы с освоенным материалом сформированы недостаточно, все предусмотренные программой обучения учебные задания выполнены, качество выполнения ни одного из них не оценено минимальным числом баллов, некоторые виды заданий выполнены с ошибками. Теоретическое содержание курса освоено частично, но пробелы не носят существенного характера, необходимые практические навыки работы с освоенным материалом в основном сформированы, большинство предусмотренных программой обучения учебных заданий выполнено, некоторые из выполненных заданий, возможно, содержат ошибки Теоретическое содержание курса не освоено, необходимые практические навыки работы не сформированы, выполненные учебные задания содержат грубые ошибки, дополнительная самостоятельная работа над материалом курса не приведет к существенному повышению качества выполнения учебных заданий.
Ситуациялық есептерді, кейстерді шешу задание выполнено 100 % объеме задание выполнено 85 % задание выполнено 65 % задания не выполнено
жеке тапсмырмалар және тест шешу тест выполнен на 100-90 % тест выполнен на 70-85% тест выполнен на 65-50% тест выполнен ниже 50%
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Маркетингтің концепциялары және теориялық негіздері
  • Маркетинг ортасы
  • Маркетингтік зерттеулер
  • Нарықты сегменттеу
  • Тауар нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлығы
  • Маркетинг жүйесіндегі тауар
  • Марктингтегі тауар саясаты
  • Маркетингтің баға саясаты
  • Маркетинг жүйесіндегі тарату саясаты
  • Маркетингтегі коммуникациялық саясат
  • Маркетинг жүйесіндегі жарнама
  • Маркетингті жоспарлау және бақылау
  • Маркетингтегі стратегиялық жоспарлау
  • Халықаралық маркетинг
  • Қызметтер және бейкоммерциялық әрекеттер маркетингі
Негізгі әдебиет
  • Гранецкий В.Н., Рахимбердинова М.У. Маркетинг - УК-ВКГТУ .
  • Верстакова Ю.В, Симоненко Е.С. Управление маркетингом. Теория и практика_Уч. Пособие, 2008 -432с
  • Котлерт Ф. Маркетинг менеджмент – СПб.: Питер, 2011. – 304 с.
  • П. Моррис Маркетинг по джунглям бизнеса - М.: Из-во Махаон, 2012 - 104с.
  • Голубков Е.П. Основы маркетинга. Учебнтк - М.:МИздательство "Финпресс" 1999 - 656с.
  • Котлер, Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер ; ред. пер. с англ. В. Б. Бобров ; ред. Е. М. Пенькова. - М. : Прогресс, 2015. - 668 с. : ил. - Б. ц.
Қосымша әдебиеттер
  • Мочадо Р. Маркетинг для малых предприятий. – СПб: Питер Паблишинг, 2005. – 288с.
  • Панкрухин А.Л. Маркетинг. – М.: Издательство «Омега-Л», 2017. - 656с.
  • Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: Настольная книга по исследованию рынка: Учебное пособие / Под ред. В.Е.Хруцкого. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Финансы и статистика, 2014.
  • Эванс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг. - М.: Экономика, 2010. – 336с.