Физиканы оқытудағы инновациялық технологиялар

Баятанова Ляйла Болаткановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәннің мазмұны бейіндік мектепте физиканы оқытуда инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде оқытудың үлгілері мен әдістерін, оқу-есептеу экспериментінің технологияларын, математикалық бағдарламалық кешендерді, дидактикалық ойындарды қолдану мүмкіндіктерін зерттейді.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Электр және магнетизм

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • студенттерді мемлекеттік тапсырысқа сәйкес келетін қазіргі қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес келетін мектеп оқушыларында тәрбиелік әсерлердің пайда болуына ықпал ететін оқыту технологияларымен таныстыру.
Міндет
  • - студенттерді инновациялық оқыту технологияларының ерекшеліктерімен таныстыру; - физиканы оқытуда инновациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін көрсету; - сабақта және сабақтан тыс жұмыста технологияны қолдануды үйрету, оның нәтижесі мектеп оқушыларында жаңа тәрбиелік әсерлердің пайда болуы. - түрлі инновациялық технологиялардың тиімділігін талдау үшін студенттерді шығармашылық іс-әрекетке баулу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • әр түрлі тапсырмаларды орындай отырып, жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасаңыз, сонымен қатар бастама көтеріңіз; - қажетті ақпаратты іздеу және талдау, мәселені тұжырымдау, мүмкін шектеулерді анықтау және оны шешудің әртүрлі нұсқаларын ұсыну; - өз пайымдауларыңызды негіздеу және іздеу мен зерттеудің дұрыс әдістерін таңдау; - ауызша және жазбаша есептер құрастыру, әр түрлі дайындық деңгейіндегі аудиторияларда жұмыс нәтижелерін таныстыру және қорғау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • умение работать в коллективе, способность ориентироваться в потоке новой научно-технической информации, осваивать новые передовые технологии и участвовать в создании их, быть готовым к географической и социальной мобильности в условиях нарастающего динамизма перемен и неопределенностей.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
Оқыту әдістері

1. Лекционно-семинарско-зачетная система 2. Исследовательские методы 3. Информационно-коммуникационные технологии

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Коллоквиум 0-100
Жеке тапсырмалар
Зертханалық жұмыстарды орындау және қорғау
Аралық бақылау 1
2  рейтинг Аралық бақылау 2 0-100
Коллоквиум
Жеке тапсырмалар
Зертханалық жұмыстарды орындау және қорғау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Физика сабақтарында заманауи білім беру технологияларын қолдану
  • Физика сабақтарындағы ақпараттық білім беру технологиялары
  • Физика сабақтарында проблемалық оқыту
  • Физика сабақтарында оқытудың интерактивті әдісі
  • Lapbook Технологиясы
  • Инновациялық технологияларды қолдана отырып физика сабақтарында оқу мотивациясын қалыптастыру
  • Физика сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып оқушылардың жобалық қызметі
  • Сабақты жобалау үшін жаңа педагогикалық құралдарды жасауға мүмкіндік беретін заманауи технологиялар
Негізгі әдебиет
  • 1. Коржуев, А. В. Современная теория обучения: общенаучная интерпретация : учебное пособие для вузов и системы последипломного профессионального образования преподавателей / А. В. Коржуев, В. А. Попков. — 2-е изд. — Москва : Академический Проект, 2020. — 185 c. — ISBN 978-5-8291-2737-4. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/94868.html. - ЭБС «IPRbooks», по паролю.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Березин, Н. Ю. Театр физического эксперимента: в 2 частях. Ч.2. Новая форма организации образовательного процесса : учебное пособие / Н. Ю. Березин, Н. Ю. Петров. — Новосибирск : Новосибирский государственный технический университет, 2020. — 102 c. — ISBN 978-5-7782-4122-0 (ч.2), 978-5-7782-3315-7. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/98741.html. - ЭБС «IPRbooks», по паролю.. 2. Инновационные технологии как фактор реализации компетентностного подхода в образовании : монография / Н. В. Буренкова, Т. В. Данилова, М. С. Сидорина [и др.]. — Саратов : Ай Пи Ар Медиа, 2019. — 220 c. — ISBN 978-5-4497-0446-7. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/92379.html. — Режим доступа: для авторизир. пользователей. 3. Маслова, Т. А. Воспитание в обучении. Эмоционально-ценностный аспект образования школьников : учебное-методическое пособие / Т. А. Маслова. — Саратов : Вузовское образование, 2019. — 207 c. — ISBN 978-5-4487-0523-6. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/85785.html. — Режим доступа: для авторизир. пользователей. 4. Шевырёва, Т. В. Технологии образования лиц с умственной отсталостью в 6 предметной области «Естествознание» : учебно-методическое пособие / Т. В. Шевырёва, Е. Н. Соломина. — Москва : Московский педагогический государственный университет, 2019. — 188 c. — ISBN 978-5-4263-0759-9. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/92897.html. — Режим доступа: для авторизир. пользователей.