Электр және магнетизм
Сипаттама: Жалпы физика курсының бағдарламасына сәйкес электрлік және магниттік өрістердің негізгі сипаттамалары; оларды есептеуге мүмкіндік беретін заңдар, сондай-ақ табиғаттың бірлігі мен электрлік және магниттік құбылыстардың өзара байланысын растайтын құбылыстар баяндалады. Зерттелетін құбылыстардың физикалық мәнін және олардың тұжырымдамалары мен заңдылықтарын, классикалық және қазіргі заманғы физика арасындағы қатынастарды, белгілі бір физикалық түсініктер мен заңдардың қолданылу шекараларын қарастыруға ерекше назар аударылады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Молекулалық физика және термодинамика
- Молекулалық физика және термодинамика
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 15 |
Зертханалық жұмыстар | 15 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Курстың негізгі мақсаты электр және магнетизм туралы классикалық және заманауи ғылымның теориялық негіздерін оқып-білу, осы ғылымның негізгі түсініктері мен заңдарының мәнін ашу, студенттің бойында заманауи физикалық және ғылыми көзқарас қалыптастыру.
Міндет
- Пәннің міндеттеріне студенттердің осы принциптерді (заңдарды) қолдануға мүмкіндік беретін электродинамика заңдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру кіреді, олар сол салаларда мамандандырылған. Студенттерді заманауи электр өлшеу құралдарымен жұмыс істеуге, эксперименттік зерттеулер жүргізуге, өлшеу нәтижелерін өңдеуге үйрету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- классикалық және қазіргі электродинамиканың физикалық теорияларының негізгі ережелері және олар базаланатын эксперименталды фактілер; классикалық және қазіргі электродинамиканың іргелі ұғымдары, заңдары мен модельдері; электрлік және магниттік жүйелерді зерттеу және есептеу әдістері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Табиғаттағы және техникадағы физикалық құбылыстарды түсіндіру үшін электродинамика заңдарын қолдану, сапалық және сандық физикалық есептерді шешу; Математикалық талдау әдістерін пайдалана отырып, курстың негізгі бөлімдері бойынша типтік есептерді шешу; физикалық шамаларды өлшеуді жүргізу, эксперимент нәтижелерін түсіндіру және өңдеу. оқу және анықтамалық әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу; кәсіби қызмет мәселелерін талдау және шешу кезінде физикалық заңдарды қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- ойлау мәдениетін білу, ақпаратты жинақтау, талдау, қабылдау, мақсатқа жету жолдарын таңдау қабілеті; ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды, дәлелді және анық құра білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- әріптестермен кооперацияға, ұжымда жұмыс істеуге дайын болу; кәсіби қызметте пәннің негізгі заңдарын қолдануға, теориялық және Эксперименталды зерттеу әдістерін қолдануға дайын болу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- курстың мәселелері бойынша ақпаратты іздеу және алмасу әдістерімен; типтік физикалық есептерді шешу әдістерімен; физикалық өлшеулерді жүргізу әдістерімен; физикалық эксперимент жүргізу кезіндегі қателікті дұрыс бағалау әдістерімен.
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - виртуалды зертханалық жұмысты қолдану; - іздеу-зерттеулік (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу есептерін шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Коллоквиум | 0-100 |
Жеке тапсырмалар | ||
Зертханалық жұмыстарды орындау және қорғау | ||
Аралық бақылау 1 | ||
2 рейтинг | Аралық бақылау 2 | 0-100 |
Коллоквиум | ||
Жеке тапсырмалар | ||
Зертханалық жұмыстарды орындау және қорғау | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Электр зарядтарының өзара әсері
- Электр өрісінің жұмысы
- Электростатикалық өрістегі өткізгіштер
- Электростатикалық өрістегі диэлектриктер
- Электр зарядтарының әсерлесу энергиясы
- Электр тогының жалпы сипаттамасы және бар болу шарттары
- Бөгде күштер
- Газдардағы электр тогы және плазмадағы электр тогы
- Магнит индукциясының векторы
- Ампер күші
- Магнетиктер
- Электрмагниттік индукцияның негізгі заңы
- Ұзын соленоидтың индуктивтілігі
- Электрмагниттік индукция құбылысын Фарадей және Максвелл тұрғысынан түсіндіру
- Тербелмелі контур
Негізгі әдебиет
- 1. Иродов И.Е. Электромагнетизм. Основные законы. –М.: Физматлит, 2000. 2. Иродов И.В. Задачи по общему курсу физики. –М.: Физматлит, 2001. 3. Плотников А.Л. Телелекции по физике. – ВКГТУ, 2010 4. Трофимова Т.И. Курс физики. –М.: Высшая школа, 2003. 4. Методические указания к лабораторным работам по физике. –Усть-Каменогорск: УКСДИ, 1989-2005. 5. Новодворская Е.М., Дмитриев Э.М. Методика проведения упражнений по фи-зике во втузе. –М.: Высшая школа, 1981. 6. Трофимова Т.И., Павлова З.Г. Сборник задач по курсу физики с решениями. –М.: Высшая школа, 2003. Примечание: указанные списки основной и дополнительной литературы имеются в фонде библиотеки университета.
Қосымша әдебиеттер
- 7. Геворкян Р.Г., Шеппель В.В. Курс общей физики. –М.: Высшая школа, 1992. 8. Калашников С.Г. Электричество. –М.: Наука, 1985. 9. Чертов А.Г., Воробьев А.А. Задачник по физике. –М.: Высшая школа, 1982. 10. Трофимова Т.И., Павлова З.Г. Сборник задач по курсу физики с решениями. –М.: Высшая школа, 2003. 11. Новодворская Е.М., Дмитриев Э.М. Методика проведения упражнений по физике во вузе. –М.: Высшая школа, 1981.