Инженерлік білім беруге кіріспе
Сипаттама: Пән оқу орнының тарихы мен өмірі, оқу процесін ұйымдастыру және оқу пәндерінің өзара байланысы туралы негізгі мәліметтерді, зерттелетін мамандық туралы жалпы мәліметтерді, машина жасау өндірісінің маманына қойылатын негізгі талаптарды, мамандық бойынша жұмысшы мамандықтарының негізгі түрлерін қалыптастырады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Физика. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | диф.сынақ |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- студенттердің болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсінуге мүмкіндік беретін және кәсіби қызметті орындауға Жоғары мотивацияны қамтамасыз ететін білім алуы
Міндет
- Инженерлік және инженерлік білім, инженерлік объект және пән туралы ұғымдарды зерттеу. Кәсіптік цикл пәндерін оқуға және оқу және өндірістік практикадан өтуге бастапқы дайындық беру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Кәсіби маманның стандартты міндеттерін шешуге қажетті ұғымдар, терминдер мен анықтамалар қолдану арқылы ақпараттық және библиографиялық мәдениетке негізделген іс-шаралар ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың негізгі талаптарын ескере отырып қауіпсіздік, оның ішінде: материалдардың қасиеттері, материалдардың беріктігі мен икемділігі туралы ұғымдар; машина жасау бұйымдарына арналған бастапқы материалдарға қойылатын талаптар; жіктелуі және ерекшеліктері технологиялық процестерін; кітапханалық, библиографиялық және ақпараттық қазіргі заманғы ғылым мен техниканы дамытудың негізгі бағыттары, оларды ғылыми тарапынан бағалау техниканы дамытудың негізгі заңдылықтары; энергия үнемдеу іс-шараларының құрылымы және өндірістегі энергияны үнемдеудің негізгі принциптері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Білім беру бағдарламасының пәндерін кейіннен зерделеу кезінде объектіні, инженерлік білім беру пәнін білуді және құзыреттілікті, білімді, іскерлікті және дағдыларды түсінуді қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Болашақ кәсіби қызмет үшін оқу пәндерін терең оқу және практикалық дағдыларды игеру қажеттілігі туралы пайымдауды қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Білім мен дағдыларды табысты іске асыру үшін коммуникативті қабілеттерді дамыту
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- кейіннен магистратура мен докторантурада білім алу үшін зерттелетін мәселелерді өз бетінше зерделеу дағдыларын игеру
Оқыту әдістері
Мультимедиялық өнімдер мен технологиялар арқылы интерактивті өзара әрекеттесу әдістерін тарта отырып, классикалық білім беру технологиялары
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Есептеу-графикалық өзіндік жұмыс 1 | 0-100 |
Есептеу-графикалық өзіндік жұмыс 2 | ||
Қорытынды бақылау | диф.сынақ | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бағалау критерийлері-студенттерді ағымдағы, аралық және қорытынды бағалау жүргізілетін силлабуста нақты белгіленген параметрлер. | Білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын 100-90-ға орындау% | 89-70 оқушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % | 70-50 білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % | СРО тапсырмаларын орындау 50-ден кем % |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Инженерия туралы түсінік
- Инженерияның нысаны мен мәні туралы түсінік
- Инженерлік білім туралы түсінік
- Инженерлік білім берудің мақсаты мен міндеттері
- Оқыту процесінде алынған құзыреттіліктер, білім, білік және дағды
- Университеттегі оқу процесінің құрылымы мен кезеңдері
- Өндірістік қызметтің ерекшеліктері және жоғары білімі бар мамандарға қойылатын кәсіби талаптар Мамандық сипаттамасы
- Оқу материалын игеруге қойылатын талаптар және академиялық үлгерімді бақылау
- Өнеркәсіптік инженердің қызмет түрлері
- Білім алушының ғылыми-зерттеу жұмысы
- Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының теориялық зерттелуі, олардың мақсаттары мен міндеттері
- Эксперименттік зерттеулер, олардың мақсаттары мен міндеттері
Негізгі әдебиет
- 6В07112 "Механика және металл өңдеу" Білім беру бағдарламасы
- ШҚМТУ академиялық күнтізбесі (ағымдағы оқу жылына)
- Жоғары оқу орындарында білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, аралық және қорытынды аттестаттауды жүргізудің үлгілік қағидалары
- Капаева С. Д. Кесу теориясы : 050712 "Машина жасау" мамандығының күндізгі және сыртқы бӛлімдегі студенттеріне тәжірибелік жұмыстарға арналған әдістемелік нұсқаулар / С. Д. Капаева ; Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі; ШҚГТУ. - Ӛскемен : ШҚМТУ, 2006. - 50 б. - Библиогр.: б.49 . - 170.00 т. Имеются экземпляры в отделах: всего 10 : КХ (5), ЧЗ (5).
- Шакирова Т. М. Газ және электрмен пісіру : оқу құралы / Т. М. Шакирова, А. Ә. Маметсупиев. - 2-басылым. - Астана : "Фолиант" баспасы, 2011. - 167 б. : сур. - (Кәсіптік білім).
- Дудкин М. В. Сызықтық ӛлшеулер : лабораторлық жұмысқа арналған оқуәдістімелік нұсқау / М. В. Дудкин, Ш. С. Шәкәрімов, Қ. Қ. Қомбаев. - Ӛскемен : ШҚМТУ, 2007. - 58 б. - Библиогр.: б.58 . - 200 т.
Қосымша әдебиеттер
- 1. ШҚМТУ білім алушыларына арналған ІШКІ ТӘРТІП ЕРЕЖЕЛЕРІ.Д. Серікбаева 2. ШҚМТУ студенттерінің Академиялық адалдық кодексі. Д. Серікбаева