Машина жасаудағы цифрлық егіздерді дамыту негіздері
Сипаттама: Пән инженерлік және инженерлік білім туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Нысан мен инженерия пәні зерттелуде. Толықтырылған шындықтың негізгі әдістері мен әдістерін түсіну және түсіну және оларды басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолдану
Кредиттер саны: 6
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Пәнді оқу барысында білім алушылар білім беру процесінің құрылымы мен кезеңдерімен, сабақтардың, практикалардың түрлері мен нысандарымен, аралық және қорытынды бақылауды ұйымдастырумен танысады. Виртуалдандыру және бұлтты технологиялар, қолданбалы шешімдер қабылдауды қолдау жүйелерін әзірлеу және пайдалану және цифрлық егіздер саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады
Міндет
- Студенттерде Микропроцессорлық техниканы, заманауи PLM, CAD/Самсистемаларды ,ттехнологияларды, жасанды интеллект, нейрондық желіні басқару және ақпаратты өңдеу әдістері негізінде заманауи логикалық контроллерлерді бағдарламалауды, сондай-ақ қолдану дағдылары мен дағдыларын қолдана отырып, әртүрлі мақсаттағы өндірісті автоматтандыру, роботтандыру және механикаландыру салаларында өнеркәсіптегі кәсіби қызметтің өтпелі түрлері үшін білім қалыптастыру тәжірибеде алынған білім
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Студент техникалық, өндірістік, киберфизикалық, антропогендік, Әлеуметтік және табиғи жүйелердің ақылды модельдері мен цифрлық қосарларын құру туралы білім алады.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Студент жобаны әзірлеуде білімді оны жүзеге асырудың балама нұсқаларын талдауды ескере отырып пайдаланады
- Проблемалық жағдайды шешу бойынша іс-қимыл жоспарын әзірлеу әдістемелерін және негіздемелерін пайдаланады
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Машина жасау саласындағы жағдайларды талдау және өнеркәсіптің жаңа өнімін оңтайландыру үшін базалық білімді қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Тиімді қарым-қатынас жасай білу, түсініспеушіліктер мен қақтығыстардан аулақ болу, күрделі мәселелердің шешімін тезірек табу және нәтижелі жұмыс істеу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Қарым-қатынас дағдылары, көшбасшылық қасиеттер, оқу қабілеті, оқуға деген ынта, шығармашылық және қораптан тыс ойлау қабілеті
Оқыту әдістері
Дуалды білім беру-Теориялық оқыту мен өндірістегі практикалық дағдылардың байланысы
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | өзіндік жұмыс 1 | 0-100 |
2 рейтинг | өзіндік жұмыс 2 | 0-100 |
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бағалау критерийлері-студенттерді ағымдағы, аралық және қорытынды бағалау жүргізілетін силлабуста нақты белгіленген параметрлер. | Білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын 100-90-ға орындау % | 89-70 оқушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % | 70-50 білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % | СРО тапсырмаларын орындау 50-ден кем % |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Тақырып 1
- Тақырып 2
- Тақырып 3
- Тақырып 4
- Тақырып 5
- Тақырып 6
- Тақырып 7
- Тақырып 8
- Тақырып 9
Негізгі әдебиет
- Качанова, Тамара Леонидовна. Информационная технология решения стратегических проблем [Текст] : монография / Т.Л.Качанова, Б.Ф.Фомин, 2002. 75 с.
- Пенский, О. Г. Математические модели цифровых двойников : учебное пособие / О. Г. Пенский. — Пермь : Пермский государственный национальный исследовательский университет, 2019. — 156 c. — ISBN 978-5-7944-3267-1. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/118930.html (дата обращения: 14.05.2025). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Инновационное проектирование цифрового производства в машиностроении : лабораторный практикум / С. Г. Селиванов, А. Ф. Шайхулова, С. Н. Поезжалова, А. И. Яхин. — Москва, Вологда : Инфра-Инженерия, 2022. — 240 c. — ISBN 978-5-9729-0921-6. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/124212.html (дата обращения: 14.05.2025). — Режим доступа: для авторизир. пользователей