Машина жасау өндірісінің технологиялык процесстері

Кабдуллина Динара Сайлаубековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Машина жасау және басқа техника саласындағы өндірістерде жиі қолданылатын қара және түсті металл негізді қорытпаларды (болат, шойын және жез, қола, силумин, дуралюминий) өндіру тәсілдері, оларды термиялық, механикалық өңдеу түрлері қаралып, металл емес материалдар. Негізгі конструкциялық материалдарды технологиялық өңдеу (құю, пісіру, қысыммен өңдеу, кесіп өңдеу) тәсілдері арқылы әртүрлі тетіктер мен бұйымдарға қажетті пішіндер беру жолдары.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Инженерлік білім беруге кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Курсты оқуда машина жасау және басқа техника саласындағы өндірістерде жиі қолданылатын қара және түсті металл негізді қорытпаларды (болат, шойын және жез, қола, силумин, дуралюмигний) өндіру тәсілдері, оларды термиялық, механикалық өңдеу түрлері қаралып, металл емес материалдар жайында жалпы мәлімет беріледі. Негізгі конструкциялық материалдарды технологиялық өңдеу (құю, пісіру, қысыммен өңдеу, кесіп өңдеу) тәсілдері арқылы әртүрлі тетіктер мен бұйымдарға қажетті пішіндер беру жолдары қарастырылады.
Міндет
  • Материалдардың құрылуы мен қасиеттері арасындағы байланысты, дайындамалардың қалып түзілуі мен машина бөлшектерінің негізгі технологиялық тәсілдері туралы білім беру сонымен қатар конструкциялық материалдарды талдау принціпін оқыту, конструкциялық материалдарды өңдеу және балқытып құю, қысыммен өңдеу, пісіру, кесу және басқа әдістерімен өңдеу арқылы пішінің өзгертіп дайындамалар мен бөлшектерді жасау технологиясымен білімгерлерді таныстыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Көміртекті және легірленген болаттарды, түсті металдар негізді конструкциялық қорытпаларды таңбалау принциптерін жетік білу; металл мен қорытпаларды құю өндірісінің жетістіктерін, пісіріп өңдеу түрлерін, әртүрлі температурада қысыммен өңдеу жолдарын, кескіш білдектердің атқаратын жұмыстарын білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қазіргі кезендегі өндіріс мүмкіншіліктерімен, конструкциялық материалдарды алудың, өңдеудің және беріктендірудің әр түрлі технологиялық әдістерін жетілдіру және даму перспективаларымен таныстыру, конструкциялық материалдарды дұрыс таңдап алып әр түрлі әдістермен өңдеу үшін осы пәннің білімін пайдаланады.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Машина жасау және басқа техникалық салаларда қолданылатын конструкциялық материалдарды пайдалана білу, олардың технологиялық өңдеу тәсілдерінің ерекшеліктерін есепке ала отырып, жұмыс атқару сенімділігін қамтамасыз етуге көңіл бөлу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Әртүрлі технологиялық процестердегі химиялық реакциялардың қалдығына сәйкес стехиометриялық, материалдық, электрондық көрсеткіштерін құра білу; машина жасау саласында пайдаланатын қазіргі заманғы технологиялық жаңалықтарды игеруге қабілетті; қойылған талаптарға сәйкес конструкциялық материалды тиімді өңдеу жолдарын табу; өндірістік жағдайларда туындайтын мәселелерге өзінің кәсіби тұрғысынан шешім таба білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Пәннің негізгі ережелерін өзі жұмыс атқаратын бағытына сәйкестеу; Физикалық-химиялық процестердің бағытын бағалау; тепе-теңдіктегі фазаларды бағалау арқылы қойған мәселені шешу үшін технологиялық процестердің тәсілін таңдай білу; конструкциялық материалдарды тиімді пайдалануға және технологиялық қасиеттерін талдауға қабілетті.
Оқыту әдістері

– интенсификация процесса понимания, усвоения и творческого применения знаний при решении практических задач; – повышение уровня мотивации и вовлеченности участников в решение обсуждаемых проблем, что дает эмоциональный толчок к последующей поисковой активности участников, побуждает их к конкретным действиям, процесс обучения становится более осмысленным; – формирование способности мыслить неординарно, по-своему видеть проблемную ситуацию, пути выхода из нее.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг СРО-1 0-100
Выполнение практических работ 1-4
2  рейтинг СРО-2 0-100
Выполнение практических работ 5-6
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тема 1
  • Тема 2
  • Тема 3
  • Тема 4
  • Тема 5
Негізгі әдебиет
  • 3.1Основная литература 3.1.1 Технология конструкционных материалов. /Под ред. А.М. Дальского – М.: Машиностроение, 2009. 3.1.2 Технология конструкционных материалов. /Под ред. Г.А. Прейса – Киев: Высшая школа, 2001. 3.1.3 Технология металлов и сварка. /Под ред. П.И. Полухина – М.: Высшая школа, 2007. . 3.2 Дополнительная литература 3.2.1 Лахтин Ю.М. и др. Материаловедение. – М.: Машиностроение, 1990, 528 с.: с ил. 3.2.2 Резание конструкционных материалов, режущие инструменты и станки./Под ред. П.Г. Петруха – М.: Машиностроение, 2004. 3.2.3 Бицоев Г.Д. Технологические процессы машиностроительного производства: Методические указания по выполнению лабораторных работ для студентов машиностроительных, механических, электромеханических, приборостроительных специальностей. / ВКГТУ. - Усть-Каменогорск, 2007. - 122 с. 32.2.4Учебные слайды, плакаты, модели в соответствии с требованиями дисциплины.
Қосымша әдебиеттер
  • 5.2.1 Лахтин Ю.М. и др. Материаловедение. – М.: Машиностроение, 1990, 528 с.: с ил. 5.2.2 Резание конструкционных материалов, режущие инструменты и станки./Под ред. П.Г. Петруха – М.: Машиностроение, 2004. 5.2.3 Капаева С.Д.. Технологические процессы машиностроительного производства: Методические указания по выполнению лабораторных работ для студентов машиностроительных, механических, электромеханических, приборостроительных специальностей. / ВКГТУ. - Усть-Каменогорск, 2020. - 122 с. 5.2.4 Учебные слайды, плакаты, модели в соответствии с требованиями дисциплины.