Математика 3
Сипаттама: Пән кешенді айнымалы функциялардың теориясын қамтиды, Кешенді жазықтықта берілген функцияларды зерттейді. Операциялық есептеу элементтері және оның тұрақты коэффициентті қарапайым сызықты дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді интегралдауға қосымшалары. Фурье Қатары.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Математика 2
- Математика. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 45 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Жоғары оқу орнында математиканы оқытудың мақсаты: студенттерді қолданбалы мәселелерді шешуге қажетті математикалық ақпараттың негіздерімен таныстыру, студенттердің логикалық және алгоритмдік ой жүйесін, қабілетін дамыту, математикалық әдебиеттерді және оның қолданбаларын өз бетімен оқып үйрену машығын қалыптастыру болып табылады, және студенттерге келесі мүмкіндіктерді беру болып табылады: * математикалық біліміңіз бен дағдыларыңызды сенімділік беретін және қанағат пен ләззат беретін етіп дамытуы; * мәселелерді логикалық талдау қабілетін дамытуы; * жағдайдың математикалық түрде қашан және қалай ұсынылатынын тану, тиісті факторларды анықтау және түсіндіру және мәселені шешу үшін қолайлы математикалық әдісті таңдау.
Міндет
- Пәннің міндеттері студенттерге келесі мүмкіндік беру болып табылады: -математикалық білімдері мен дағдыларын сенімділік беретін және қанағат пен ләззат беретін етіп дамыту
- -математикалық принциптерді түсінуді және математиканы логикалық және дәйекті пән ретінде түсінуді дамыту
- - бірқатар математикалық дағдыларды, әсіресе математика қосымшаларын қолдануға мүмкіндік беретін дағдыларды игеру күнделікті жағдайлар мен олар оқи алатын басқа пәндер контекстінде;
- -мәселелерді логикалық талдау қабілетін дамыту;
- -математиканы немесе онымен байланысты пәндерді одан әрі зерттеу үшін қажетті математикалық дайындықты игеріп алу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Кешенді талдау мен операциялық есептеу теориясының негізгі ұғымдарының формулалары мен қасиеттерін, символикасын, сондай-ақ операциялық есептеу әдістерін қолдана отырып, технологиялық процестердің қолданбалы есептерін шешу әдістерін біледі.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Пәнді оқу кезінде алынған білім қолданбалы есептерді шешуде, әртүрлі есептердің математикалық модельдерін құрастыруда сәтті қолданылады.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Техника мен технологияның әртүрлі салаларынан қолданбалы есептерді шешудің математикалық модельдері мен әдістері туралы түсінікке ие; негіздеумен математикалық әдісті таңдауды дәлелдейді.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Командадағы техника саласындағы проблемаларды математикалық әдістермен шешуде, өз көзқарасын дұрыс қорғауда, жаңа шешімдерді ұсынуда қабілетті. Зерттеу үшін математикадан отандық және шетелдік тәжірибені талдауды, ғылыми-техникалық ақпаратты жүйелі түрде жинауды жүзеге асыра алады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Кешенді талдау теориясының элементтерін, операциялық есептеулерді қолдана отырып, білімді математикалық түрде дұрыс ұсына алады.
- Қолданбалы есептердің математикалық моделін құру үшін математикалық ақпаратты ұсынудың аналитикалық тәсілдерін меңгерген.
Оқыту әдістері
интерактивті оқыту технологиялары;
компьютерлік оқыту технологиялары;
оқу есептерінің шешімдерін табу;
оқу процесі кезінде студенттердің өзіндік зерттеу жұмыстары.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | ЖҮТ 1 | 0-100 |
Өздік жұмыс 1 | ||
ЖҮТ 2 | ||
Аралық бақылау 1 | ||
2 рейтинг | ЖҮТ 3 | 0-100 |
Өздік жұмыс 2 | ||
ЖҮТ 4 | ||
Аралық бақылау 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бақылау сұрақтары бойынша сұхбат (коллоквиум) | жүйелі теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді және нақтылау сұрақтарына жылдам жауап бере алады. | күшті теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді, бірақ сонымен бірге өз бетінше немесе болмашы қателермен түзететін болмашы қателіктер жібереді. мұғалімнің түзетуі | Таяз теориялық білімін көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар қалыптасқан дағдыларды көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасау және мысалдар келтіру қабілеті жеткіліксіз, монологтық сөйлеуде, терминологияда, логикалық және баяндау жүйелілігін жеткіліксіз меңгереді, түзету арқылы ғана түзетілетін қателер жібереді. мұғалім. | Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдау дағдыларының қалыптаспағанын көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасауды және мысалдар келтіруді білмейді, монологтық сөйлеуді нашар меңгереді, терминологияны білмейді, логикалық және жүйелілік жетіспеушілігін көрсетеді презентация, мұғалімнің түзетуімен де түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабақта жауап беруден бас тартады |
ЖҮТ (жеке үй тапсырмасы) немесе жазбаша жұмыс/емтихан | талап етілетін әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және дәл толтырады; қателік талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарға нақты анықтама беріп, түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдануды біледі; оқытылатын және бұрын оқытылатын материал арасында, сондай-ақ басқа пәндерді оқуда алған материалмен байланыс орната алады. | «5» деген баға талаптарын орындады, бірақ 2-3 кемшілік жіберді. Студенттің сұрақтарға жауабы 5 жауап беруге қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ білімді жаңа жағдайда қолданбай, бұрын оқыған материалмен және басқа пәндерді оқуда меңгерген материалмен байланысын қолданбай беріледі; Бір қате немесе екіден көп кемшілік жіберілсе, оқушы оны өз бетінше немесе мұғалімнің азғантай көмегі арқылы түзете алады. | жұмысты толық орындамаған, бірақ дұрыс нәтижелер мен қорытындыларды алуға мүмкіндік беретін практикалық жұмыс көлемінің 50%-дан кем емес; Жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде студент сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта курс сұрақтарын меңгеруде бағдарламалық материалды одан әрі меңгеруге кедергі келтірмейтін кейбір мәселелер туындайды; бір өрескел қатеден және екі олқылықтан артық емес. | жұмысты толық аяқтамады немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 балл алу үшін қажет мөлшерден көп қателер мен кемшіліктер жіберді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Комплекс сандар ұғымы және оларға қолданылатын амалдар
- ККомплекс сандардың геометриялық кескіні, модулі мен аргумент ұғымы, тригонометриялық және көрсеткіштік формалары
- Комплекс сандарды дәрежелеу, олардың түбілерін табу
- Комплекс айнымалы функциялар
- Комплекс айнымалы функцияларды дифференциалдау
- Комплекс айнымалы функцияларды интегралдау
- Комплекс облыстағы қатарлар
- Функция нөлдері
- Функция шегермесі
- Белгілі бір интегралдарды есептеуге арналған шегерімдер қосымшасы
- Операциялық есептеулер
- Лаплас түрлендіруінің қасиеттері
- Кері Лаплас түрлендіруі
- Сызықты дифференциалдық теңдеулер шешудің операциялық әдісі
- Сызықты дифференциалдық жүйелерді шешудің операциялық әдісі
Негізгі әдебиет
- Краснов М.Л. и др. Функции комплексного переменного. Операционное и счисление. Теория устойчивости. – М.: Наука, 2013.
- Лунц Г.Л., Эльсгольц Л.Э. Функции комплексного переменного. – СПб.: Изд-во «Лань», 2012.
- Пантелеев А.В., Якимова А.С. Теория функций комплексного переменного и операционное исчисление в примерах и задачах. – М.: Высшая школа, 2014.
- Эйдерман В.Я. Основы теории функций комплексного переменного и операционного исчисления. – М.: Физматлит, 2013.
- Ефимов А.В. и др. Сборник задач по математике для втузов. В 4-х частях. Ч.3. – М.: Физматлит, 2012.
Қосымша әдебиеттер
- Мухамедова Р.О.,Тыныбекова С.Д., Специальные разделы математики. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2015.