Инженерлік білім беруге кіріспе
Сипаттама: «Сәулетші» және «дизайнер» мамандықтарының қалыптасуы, сәулет-дизайндық білім берудің ерекшеліктері және қазіргі жағдайда кәсіби қызметтің мәні қарастырылады. Ежелгі сәулетшілердің іргелі еңбектері зерттеліп, реттік жүйенің модульдік құрылысының әдіснамасы мен негізгі принциптері игерілді.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Черчение
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | диф.сынақ |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- 1. Кәсіптік білім беру процесінде сәулеттік жобалау әдістемесінің бастапқы кезеңдерін меңгеру
Міндет
- -жоба бойынша жұмыстың негізгі кезеңдерімен танысу; - ежелгі туындылар мысалында әлемдік сәулет өнерінің үлгілерін зерделеу - Қайта өрлеу дәуірінің шеберлері - Виньола мен Палладионың зерттеулері негізіндегі тәртіп жүйесінің пропорцияларын талдау; - «Тапсырыстар» тақырыбы бойынша графикалық жұмысты орындау; - графикалық дағдыларды жетілдіру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- -антикалық сәулет өнерінің тектоникалық жүйесін білу және түсіну; - бұйрық бөліктерінің пропорционалдық байланыстарын түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- - үйлесімді композиция құру үшін бұйрық бөліктерінің пропорционалдық қатынастары туралы алған білімдерін қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- -оқылатын материал бойынша өзіндік пікір қалыптастыру; -компоненттер арасындағы пропорционалдық байланысты талдау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- - әзірленетін материалдың тақырыбын талқылау, тәжірибе алмасу мүмкіндігі; -қазіргі заманғы коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, мәдени-тілдік қарым-қатынасты жүзеге асыру мүмкіндігі
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- - оқытылатын пән бойынша ақпаратты жинау және жүйелеу қабілеті; - есептерді шешу кезінде арнайы дереккөздерді таңдау үшін оқу-әдістемелік әдебиеттерді қолдану және өз бетінше талдау; - мәтіндік және иллюстрациялық материалға салыстырмалы, композициялық немесе хронологиялық талдау жасай білу.
Оқыту әдістері
-оқытудың арнайы белсенді түрлерін қолдану – әңгімелесу, слайдтар мен көрнекі құралдарды көрсету, ой қозғау; -берілген шарттармен әртүрлі жағдайларды дамыту сценарийлерін құру; -оқу процесі кезінде студенттердің өз бетінше ізденуі; - тәрбие мәселелерін шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Тақырып 1, 2, Виньола және Палладио бойынша тапсырыстар пропорцияларының негізгі айырмашылықтары. Пропорциялардың реті бойынша модуль. Көпшілік арасында ордер. | 0-100 |
Тақырып 3. Архитектуралық ақаулар | ||
Тақырып 4. Сәулетші шрифтінің құрылысы. | ||
2 рейтинг | Тақырып 7. Планшеттің орналасуы бойынша кеңестер. 12x8cm пішіміндегі орналасу опциялары. | 0-100 |
Тақырып 8. Планшеттің орналасуы. | ||
Тақырып 11,12. Планшеттегі тапсырыстарды салу. | ||
Тақырып 13, 14. Сурет салу. Ою-өрнектерді бөлшектеу, сызу. | ||
Қорытынды бақылау | диф.сынақ | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
практикалық жаттығулар | 1. Тапсырмалар 90 - 100%, тақырыпқа сәйкес және айтарлықтай қатесіз орындалды. 2.Тапсырмаларды орындау кезінде дербестік пен шығармашылық көрінеді. 3. Ұсынылған графиканың жоғары деңгейі. 4. Мұғалімнің жетекшілігімен және тұрақты кеңестерімен жұмыс аяқталды | 1. Практикалық жұмыс. Тапсырманың тақырыбына сәйкес жұмыс 80-90% орындалды, мүмкін кейбір қателер мен қателер түзетілуі мүмкін. 2.Тапсырмаларды орындау кезінде дербестік пен шығармашылық көрінеді. 3. Тапсырмалар графиканың жақсы деңгейінде орындалды. 4. Тапсырмалар басшылықпен және жүйелі түрде орындалады | 1. Жалпы алғанда тақырыпқа сәйкес практикалық тапсырмалар орындалды. 2. орындалған тапсырманың көлемі толық емес, 50-70%, елеулі дәлсіздіктер мен ішінара түзетуге жататын қателер 3. Графиканың орташа деңгейі. 4. Сабаққа келмеумен және оқытушымен тұрақты емес кеңес берумен жұмыс аяқталды | 1. Тәжірибелік тапсырмалар тақырыпқа сәйкес келмейді, түзетілмейтін елеулі қателермен толтырылады, толық емес, 50%-дан төмен 3. Жұмыс өте төмен графикалық деңгейде орындалады. 4. Жұмыс мұғалімнің кеңесінсіз жүргізілді. |
сараланған несие | Тақырыпқа сәйкес аудиториялық және өзіндік жұмыстың барлық көлемі берілген тапсырмалар сауатты және тамаша графикалық деңгейде орындалған | Тақырып бойынша аудиториялық және өзіндік жұмыстың барлық көлемі ұсынылған. Тапсырмалар жақсы графикалық деңгейде орындалды. түзетуді қажет ететін шағын қателер бар | Тақырып бойынша аудиториялық және өзіндік жұмыстың барлық көлемі ұсынылған. Тапсырмалар жақсы графикалық деңгейде орындалды. түзетілмейтін елеулі қателер бар | Семестрдегі жұмыстың толық көлемі көрсетілмейді. Тапсырмалар төмен графикалық деңгейде орындалды, түзетілмейтін қателер болды |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Тақырып 1
- Тақырып 2
- Тақырып 4
- Тақырып 5
- Тақырып 6
- ақырып 8
- Тақырып 10, 11
- Тақырып 12
- Тақырып 13
- Тақырып 14
- Тақырып 15
Негізгі әдебиет
- 1. Да Виньола, Джакомо Бароццио Правило пяти ордеров архитектуры [Текст] : редкая книга / Джакомо Бароццио Да Виньола ; пер. А. Г. Габричевский ; комм. Г. Н. Емелеьянова. - М. : Всесоюз. акад. архитектуры, 1939. - 168 с. [Электронный ресурс].- режим доступа:http://lib.ektu.kz/CGI/irbis64r_15/cgiirbis_64.exe?LNG=&C21COM=S&I21DBN=RF&P21DBN=RF&S21FMT=fullwebr&S21ALL=&FT_REQUEST=%D0%92%D0%B8%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%BB%D0%B0%2E%20%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%B0%20%D0%BF%D1%8F%D1%82%D0%B8%20%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B2&FT_PREFIX=K%3D&Z21ID=&S21STN=1&S21REF=3&S21CNR=10 2. Палладио, Андреа. Четыре книги об архитектуре / А. Палладио ; под ред. А. Г. Габричевского; пер.с итал. И. В. Жолтовского. - М. : Архитектура-С, 2007. - 142 с. : рис. - ISBN 978-5-9647-0080-7 : 10550 т.[Электронный ресурс].- Режим доступа:http://lib.ektu.kz/CGI/irbis64r_15/cgiirbis_64.exe?LNG=&C21COM=S&I21DBN=BOOCU&P21DBN=BOOCU&S21FMT=fullwebr&S21ALL=%28%3C%2E%3EA%3D%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BE%24%3C%2E%3E%29&FT_REQUEST=&FT_PREFIX=&Z21ID=&S21STN=1&S21REF=1&S21CNR=10 3. Драчева, Л. В. Архитектурные ордера : метод. пособие по выпол. курсовой работы для студ. 1 курса спец. 050420 "Архитектура", 050421 "Дизайн" / Л.В.Драчева ; Мин-во образования и науки РК, Восточно-Каз. гос. техн. ун-т им. Д. Серикбаева. - Усть-Каменогорск : ВКГТУ, 2004. - 63 c. : рис. - Библиогр.: с.35 . - 90 т. [Электронный ресурс] .-Режим доступа:http://lib.ektu.kz/CGI/irbis64r_15/cgiirbis_64.exe 4.Бархин, Борис Григорьевич. Методика архитектурного проектирования : Учеб.-метод. пособие для ВУЗов / Б.Г. Бархин. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Стройиздат, 1982. - Библиогр.: с.219-222 . -Предм. указ.: с. 222-223. - 65.34 т [Электронный ресурс].- Режим доступа:http://lib.ektu.kz/CGI/irbis64r_15/cgiirbis_64.exe 5.. Н.Л. Павлов. Архитектура. Введение в профессию. М., Изд. "Архитектура-С", 2019
Қосымша әдебиеттер
- 1.Иконников А., Степанов Г., “Основы архитектурной композиции”. - М: Искусство, 1981. 2.Араухо И. “Основы композиции”. - М.: Высшая школа, 1982. 3. Под общей редакцией А.А.Тица. Основы архитектурной композиции и проектирования. Изд. "Вища школа"Киев, 1976г.