Орман питомниктері

Асангалиев Елибек Атрауович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Студенттерде орман шаруашылығы негізінде немесе нақты орман-экологиялық және шаруашылық-экономикалық жағдайларда жасанды орман өсіру үшін арнайы орман питомниктерінде негізгі орман құраушы ағаш және бұта тұқымдыларының стандартты отырғызу материалдарын өсіру саласында теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастырады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Дендрология

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • "Орман питомниктері" пәнін оқытудың мақсаты 5В080700 – "Орман ресурстары және орман шаруашылығы" мамандығы бойынша арнайы питомниктерде отырғызу материалдарын өсіру саласында кең профильді орман шаруашылығы мамандарын кәсіби даярлау болып табылады.
Міндет
  • Орман өсіру ісінің теориялық негіздері мен агротехникалық тәсілдерін меңгеру
  • освоить теоретические основы и агротехнические приемы выращивания основных видов посадочного материала;
  • освоить технику инвентаризации и технической приемки лесных питомников;
  • обрести навыки разработки проекта лесного питомника (графические материалы, экономические расчеты).
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Пәнді оқу барысында 5В080700 – "Орман ресурстары және орман шаруашылығы" мамандығы бойынша болашақ ауыл шаруашылығы бакалавры білуі керек: 1) орман отырғызу материалының биологиялық ерекшеліктерін; 2) отырғызу материалын өсірудің теориялық негіздерін; 3) орман питомниктерін жобалау негіздерін.
  • теоретические основы выращивания посадочного материала;
  • основы проектирования лесных питомников.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Орман дақылдарының төзімділігі мен өнімділігін арттыру үшін орманды жасанды өсірудің жаңа агротехникалық тәсілдерін әзірлеу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Эстетикалық және санитарлық-гигиеналық жоғары төзімді, ұзақ мерзімді жасыл желектерді құру (шу деңгейін төмендету, микроклиматты жақсарту, зиянды өнеркәсіптік шығарындыларды ұстау және жұту, ауру тудыратын бактерияларды және т. б. жою) өнеркәсіптік (урбандалған) ортаның қасиеттері
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Студенттер: 1) орман өсіруді қамтамасыз ететін орман шаруашылығы іс-шараларын биологиялық сауатты және тиімді жүргізуге, оның табиғи жаңаруына ықпал етуге; 2) қажетті тұқым құрамы мен жоғары сападағы жасанды екпелер құруға; 3) қысқа мерзімде сүрек және орманның басқа да бағалы өнімдерін алуға; 4) орман шаруашылығы саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруға; 5) Орман шаруашылығы саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруға; 6) орман шаруашылығы саласындағы мемлекеттік бақылауды
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Студенттер: 1) орман тұқымдарының егу сапасын анықтау; 2) орман тұқымдарының сапасы бойынша құжаттарды рәсімдеу; 3) орман питомнигі жобасын құру; 4) отырғызу материалын өсіру агротехникасын жасау дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқыту әдістері

ДОТ, ZOOM, Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларды оқыту кезінде пәнді табысты меңгеру үшін келесі бейімделген білім беру технологиялары қолданылуы мүмкін: - қашықтықтан оқыту; - жеке бағытталған (мысалы, тірек-қимыл аппараты бұзылған студенттер үшін экрандағы пернетақтаны және ақпаратты енгізудің балама құрылғыларын пайдалану; есту қабілеті нашар студенттер компьютерлік техниканы, аудио жабдықтарды, видео жабдықтарды, электронды тақтаны оқитын оқу аудиториясына арналған жабдықтар); - пәнге бағытталған (мақсатты қалыптастыру процесі, яғни мақсаттар оқушылардың іс-әрекетінде көрінетін олардың нәтижелері арқылы қалыптасады); - оқу материалын жасауға көмектесу үшін ұйымдастырылған студенттермен қосымша жеке кеңестер мен сабақтар өткізу

технологии учебно-исследовательской деятельности;

коммуникативные технологии (дискуссия, пресс-конференция, мозговой штурм, учебные дебаты и другие активные формы и методы);

игровые технологии, в рамках которых обучающиеся участвуют в деловых, ролевых, имитационных играх;

информационно-коммуникационные (в том числе дистанционные образовательные) технологии.

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе
  • Көшет жадығаты жэне орман питомниктері туралы ортақ мэліметтер
  • Отырғызатын ана туралы жалпы мәліметтер- але және ағаш питомниктері
  • Питомниктердің түрлері
  • Питомниктер аумағын ұйымдастыру принциптері
  • Питомниктің ұйымдастыру-шаруашылық жоспары
  • Питомник аумағын ұйымдастыру
  • Орман питомниктеріндегі ауыспалы егіс
  • Орман питомниктерінде топырақ өңдеу
  • Орман питомниктерінде топырақ тыңайтқышы
  • Питомниктің себу бөлімшесі
Негізгі әдебиет
  • Байтулин И.О. Создание лесного питомника и технология выращивания посадочного материала. – Костанай: Костанайполиграфия, 2009. – 48 с.
  • Г.Н. Редько, М. Мерзленко, Н.А. Бабич, Ю. Данилов Лесные культуры и защитное лесоразведение, Академия, 2008. – 400 с.
  • Байзаков С.Б., Медведев А.Н., Искаков С.И., Муканов Б.М. Лесные культуры в Ка-захстане (книга первая): Алматы. КазНАУ. Изд-во «Агроуниверситет», 2007.
  • Маркова И. А. Лесные культуры : М. : Издательский центр «Академия», 2011. — 400 с.
  • Правила проведения инвентаризации лесных культур, питомников, площадей с проведенными мерами содействия естественному возобновлению леса и оставленных под естественное заращивание в государственном лесном фонде. https://zakon.uchet.kz/rus/docs/V1200008095
Қосымша әдебиеттер
  • Медведев Л.Н. Лесные питомники в Казахстане. Учебное пособие. — Алматы: Изд-во Казахского Государственного Агроуниверситета, 1997. — 70 с.
  • Маркова, И.А. Лесные культуры. Агротехника выращивания посадочного материала в лесных питомниках таежной зоны: Учебное пособие [Текст] / И.А. Маркова, А.В. Жигунов // СПб.: СПбГЛТА, 2007. – 88с.
  • Редько, Г.И. Лесные культуры: Учебное пособие [Текст] / Г.И. Редько, М.Д. Мерзленко, Н.А. Бабич // СПб.: СПбГЛТА, 2005. – 556с.
  • Козубов Г.М. Лесное хозяйство и лесные ресурсы РК [Текст] / Г.М. Козубов, А.И. Таскаев. - М.: 2000. - 508 с.