Инженерлік білім беруге кіріспе

Букунова Альмира Шошановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән студенттерді экологиямен, қоршаған ортаны қорғаумен және тұрақты дамумен байланысты мәселелерді шешуде инженерлік тәсілдің негіздерімен таныстыруға бағытталған. Курс табиғатты қорғау және табиғи ресурстарды тиімді пайдалану контекстіндегі инженерлік шешімдердің рөлін түсіну үшін қажетті білім мен дағдыларды қамтамасыз етеді.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Математика. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны диф.сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • "Инженерлік білімге кіріспе" пәнін меңгеру мақсаты: және олардың адам мен табиғатқа теріс әсері; қауіптілік көздерін және қауіп-қатердің әсер ету аймақтарын талдаудың базистік негіздерін адамды қорғаудың жолдары мен тәсілдері туралы түсінік; ортаның теріс әсерін сәйкестендіру табиғи және антропогендік тіршілік ету
Міндет
  • "Инженерлік білімге кіріспе" пәнінің міндеттері: - студенттерде табиғи орта компоненттерін нормативтен тыс техногендік әсерлерден қорғаудың теориялық және әдіснамалық негіздерінің біртұтастығы; өндірістік орта жағдайында, оның ішінде төтенше жағдай кезінде адам қауіпсіздігі туралы түсінік қалдыру; - ҚР қолданыстағы заңнамасы шеңберінде жағдайларды қалыпқа келтіру жолдарын таңдау;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Оқыту нәтижесінде "адам-өндірістік орта-табиғи орта"жүйесінің қауіптілігін анықтауға және жай-күйінің дамуын болжауға мүмкіндік болады. Адам мен қоршаған ортаны антропогендік әсерден қорғау тәсілдері мен техникасын; тыныс-тіршіліктің қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен техникасын жобалау
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Оқыту нәтижесінде алынған теориялық білімді практикада қолданады: нақты қалыптасқан жағдайды және адамның немесе биосфера элементінің жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, негізделген шешімдер қабылдау және нақты жағдайда іс-қимыл жоспарын жасау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Оқыту нәтижесінде жалпы өмір қауіпсіздігі мен нақты жағдай үшін дамудың жай-күйін талдауға қабілетті болады. Жағдайды жақсарту, тәуекелдерді азайту жоспарын әзірлеу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Оқыту нәтижесінде ақпаратты әрі қарай пайдалану үшін қабылдайды және өңдейді, идеяларды қалыптастырады, күнделікті өмірде және төтенше жағдайларда жеке қауіпсіздікті қамтамасыз етудің жеке тәсілдерін модельдейді
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Оқыту нәтижесінде оқытылған пән саласындағы жаңа ақпарат дербес дамитын және өңделетін болады.
Оқыту әдістері

Контексттік оқыту технологиясы-кәсіп контекстінде оқыту (дайындық бағыты мен бейінінің ерекшелігін ескеретін оқу тапсырмаларында іске асырылады). Интерактивті оқыту технологиясы (білім алушылардың өзара іс-қимылын, кері байланыстың белсенді нысандарын пайдалануды көздейтін оқу тапсырмалары нысанында іске асырылады). Электрондық оқыту технологиясы (электрондық кітапхана жүйесінің ресурстарын пайдалану кезінде, автоматтандырылған тестілеуді өткізу кезінде ШҚТУ электрондық білім беру ортасының көмегімен іске асырылады).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Дәріс конспектісі 0-100
Аралық бақылау
Тәжірибелік жұмыстар
2  рейтинг Дәріс конспектісі 0-100
Аралық бақылау
Тәжірибелік жұмыстар
Қорытынды бақылау диф.сынақ 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық (семинарлық) сабақтарда жұмыс істеу қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, жаңа жағдайда білімді қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқып-үйрену кезінде материалмен байланыс орната алады. "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшілік жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай берілген; бір қателік немесе екіден көп емес кемшілік жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кемінде 50%, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде студент сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды әрі қарай игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жеке проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Практикалық (семинарлық) сабақтарда жұмыс істеу қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай беріледі; бір қателік немесе екіден көп емес кемшіліктер жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады. жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды
Ответ на тесты рубежного контроля
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1 тақырып
  • 2 тақырып
  • 3 тақырып
  • 4 тақырып
  • 5 тақырып
  • 6 тақырып
  • 7 тақырып
  • 8 тақырып
  • 9 тақырып
  • 10 тақырып
  • 11 тақырып
  • 12 тақырып
  • 13 тақырып
  • 14 тақырып
  • 15 тақырып
Негізгі әдебиет
  • 1. Экологический кодекс РК. Кодекс Республики Казахстан от 2 января 2021 года № 400-VI ЗРК.
  • 2. Трудовой кодекс Республики Казахстан. Кодекс Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года № 414-V ЗРК.
  • 3. О гражданской защите. Закон Республики Казахстан от 11 апреля 2014 года № 188-V 3PK.
  • 4. Закон Республики Казахстан Закон Республики Казахстан от 27 июля 2007 года №319-III «Об образовании»
  • 5. Тимофеева С.С. Методы и технологии оценки производственных рисков : практические работы для магистрантов по направлению 280700 «Техносферная безопасность». – Иркутск : Изд-во ИрГТУ, 2014. – 177 с.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Ветошкин А.Г. Процессы инженерной защиты окружающей среды (теоретические основы). Учебное пособие. – Пенза: Изд-во Пенз. гос. ун-та, 2004. - с.
  • 2. Ветошкин А.Г. Теоретические основы защиты окружающей среды. Учебное пособие. – Пенза: Изд-во ПГАСА, 2002. - с.:
  • 3. Расчет и проектирование систем обеспечения безопасности: практические работы и методические указания к выполнению / Тимофеева С.С., Цветкун Н.В.. - Иркутск: Изд-во ИрГТУ, 2015.- 84с.
  • 4. Об утверждении Инструкции по определению категории объекта, оказывающего негативное воздействие на окружающую среду. Приказ Министра экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 13 июля 2021 года № 246.
  • 5. Ларионов, Н. М. Промышленная экология : учебник и практикум для вузов / Н. М. Ларионов, А. С. Рябышенков. — 4-е изд., перераб. и доп. — Москва : Издательство Юрайт, 2023. — 472 с.
  • 6. Безопасность жизнедеятельности: Учебник / под ред. проф. Э.А. Арустамова. - М.: Издательско-торговая корпорация "Дашков и Ко", 2006. - 476 с.
  • 7. Безопасность жизнедеятельности : учебник / В. Ю. Микрюков. — М.: ФОРУМ, 2008. — 464 с. — (Профессиональное образование).