Заманауи веб-технологиялары
Сипаттама: Пән студенттерді заманауи JavaScript бағдарламалау тілін пайдалана отырып, веб-қосымшаларды әзірлеу саласында теориялық және практикалық оқытуға арналған, соның ішінде код теруді жақсарту үшін TypeScript-ті зерттеу, сонымен қатар React, Angular және Vue сияқты танымал фреймворктар мен кітапханаларды меңгеру. . Сондай-ақ студенттер Python және Node.js көмегімен веб-қосымшалардың серверлік жағын әзірлеуді үйренеді. Олар API құру, сұраныстарды өңдеу, MySQL деректер базасымен жұмыс істеу және клиент-сервер байланысы негіздерін үйренеді.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- W3C технологияларға кіріспе
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- «Заманауи веб-технологиялар» пәнін оқытудың мақсаты - заманауи PHP бағдарламалау тілін, MySQL мәліметтер базасын басқару жүйесін, HTML белгілеу тілін, CSS-тің каскадтық стильдерін, сонымен қатар қазіргі даму орталарын қолдана отырып, веб-қосымшаларды құруда студенттерге теориялық және практикалық дайындық.
Міндет
- Веб-қосымшаларды дамыту ерекшеліктері туралы білy
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- PHP тілінің синтаксистік және басқару құрылымдарының негіздерін түсіну
- Веб-қосымшаларды және статикалық және динамикалық сайттар мен порталдарды құрудың заманауи құралдарын құрудың негізгі түсініктерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- PHP технологияларын қолдана отырып, серверде статикалық және динамикалық веб-парақтарды жасау дағдыларына ие болу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Веб-қосымшаларды жобалау негіздерінде сауатты болу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Веб қосымшаларын жасауға байланысты практикалық және ғылыми конференциялар мен семинарларға қатысу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Ғылыми-зерттеу жұмысы және жоғары оқу орнынан кейінгі оқыту
Оқыту әдістері
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар: 1) белсенді және интерактивті әдістерді қолдана отырып сабақты құрылымдау: –мақсатты тұжырымдау; - мақсатқа жету үшін қажетті әрекеттер алгоритмін құру; - сабақты әдістемелік қамтамасыз ету; - қойылған мақсатты қол жеткізілген нәтижелермен салыстыру арқылы нәтижелерді талдау; 2) фронталды жұмыс барысында интерактивті оқыту: жаңа жағдайларда бұрын алынған теориялық білімді белсенді түрде жаңғырту; кері байланысты қолдану; 3) проблемалық оқыту; 4) оқытудың инновациялық әдістері: имитациялық (ойын және тренинг); имитациялық емес (дискуссиялар, ізденістік практикалық жұмыстар, өзіндік жұмыс)
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Зертханалық жұмыс 1 | 0-100 |
Зертханалық жұмыс 2 | ||
Зертханалық жұмыс 3 | ||
1 Аралық тестілеу | ||
2 рейтинг | Зертханалық жұмыс 4 | 0-100 |
Зертханалық жұмыс 5 | ||
Зертханалық жұмыс 6 | ||
2 Аралық тестілеу | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Клиент-сервер технологиялары Web
- Клиент жағында жұмыс істейтін сценарийлер мен қосымшалар
- Perl және PHP сценарийлік тілдері
- РНР-ға кіріспе
- РНР объектілері мен класстары
- Жолдармен жұмыс істеу
- Деректер қоры және ДББЖ
- РНР және MySQL өзара әрекеттесуі
- Cессиялардың көмегімен рұқсатты авторизациялау
- Тұрақты өрнектер
- Әлеуметтік желілерге арналған қосымша әзірлеу
- Серверлі веб-қосымшалар
- Серверлі веб-қосымшалар
- Серверлі веб-қосымшалар
- ASP
Негізгі әдебиет
- М Зандстра «PHP. Объекты, шаблоны и методики программирования», 3е изд, Вильямс, 2016;
- Дж. Локхарт, «Современный PHP. Новые возможности и передовой опыт», ДМК Пресс, 2017;
Қосымша әдебиеттер
- А. Маркин, С. Шкарин, «Основы Web-программирования на PHP», Диалог МИФИ, 2018.