Сандық әдістер
Сипаттама: Бұл пәнді оқыту есептеу әдістері және оларды түрлі есептерді шешуде қолдануға байланысты білім негіздерін игеруге мүмкіндік береді. Есептеу техникасының құралдарын қолдана отырып оқытылатын әдістердің алгоритмдері іске асырылады және есептеу нәтижелері интрепретацияланады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Қарапайым дифференциалдық теңдеулер
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Пәнді оқытудың мақсаты адамның түрлі қызметтік іс-әрекетінде кездесетін есептерді шешудің алгоритмдері туралы білім негіздерін игеру және оларды кейіннен ЭЕМ-да іске асыру дағдыларын қалыптастыру
Міндет
- Пәнді оқытудың міндеттеріне есептеу процедураларының тәсілдері мен дағдыларын игеру, есепті шешудің тиімді әдісін таңдай алу және алынған нәтиженің дәлдігін бағалау жатады.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Білу керек: - алгебраның, анализдің және дифференциалдық теңдеулердің негізгі есептерін шешудің есептеу әдістерін; - сандық әдістерді құрудың түрлі тәсілдерін; - есептеу алгоритмдерінің жинақтық критерийлерін сандық әдістердің жинақтық жылдамдығын бағалау тәсілдерін әртүрлі сандық әдістердің жуықтау қателігін бағалау тәсілдерін; - әдістің математикалық және практикалық интерпретациясын.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Кәсіби мәселелерді шешуде математика аппараттарын және сан-теоретикалық әдістерді қолдану дұрыс.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Табысты кәсіби қызмет үшін математиканы терең білу қажеттілігін нақты түсіну. Криптографиялық жүйелерді құруда сандық-теориялық әдістерді қолдануға болатындығы туралы түсінік.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Логикалық шынайы, дәлелді және нақты түрде ауызша және жазбаша сөйлеу тілін оқыту тілінде құрастырады, кәсіби мәтіндерді дайындайды және редакциялайды, жеке және белгілі ғылыми нәтижелеріңізді жария етеді, пікірталастар өткізеді
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Қолданбалы проблемаларды шешудің тиімді алгоритмдерін жасау дағдыларын қалыптастыру; Математикалық әдістер мен құралдардың кәсіби жұмысында қолдануға дайындықты қалыптастыру
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - Ақпараттық-коммуникациялық технология; - Сыни ойлауды дамыту; - Жобалау технологиясы; - кіріктірілген оқыту технологиясы; - деңгейлік дифференциация технологиясы; - дәстүрлі технологиялар (дәріс, зертханалық сабақтар);
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Сандық әдістерге кіріспе
- Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйелерін тура шешу әдістері
- Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйелерін шешудегі итерациялық әдістері
- Сызықтық емес теңдеулерді шешу, кезеңдері
- Қарапайым итерация әдісі
- Функцияны интерполяцялау
- Сплайндармен интерполяциялау
- Сандық интегралдау
- Сандық дифференциалдау
- Коши есебін шығарудың көп қадамдық әдістері
- Көп қадамдық айырымдық әдістер
- Шеттік есептерді шығарудың ақырлы айырымдар әдісі
- Ату әдісі (баллистикалық әдіс)
- Математикалық физика теңдеулерін шешудің сандық әдістері
- Эллипстік теңдеулер
Негізгі әдебиет
- Вержбицкий В. М. Основы численных методов: учебник для вузов – М.: Высш. шк., 2009. – 840 с.
- Самарский А. А. Введение в численные методы. Учебное пособие для вузов. 3-е изд., стер. – СПб.: Издательство «Лань», 2009. – 288 с.
- Киреев В.И., Пантелеев А.В. Численные методы в примерах и задачах – М.: Высш. шк., 2008. – 480 с. 4 Турганбаев Е.М., Рахметуллина С.Ж. Численные методы. Учебное пособие – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2013. – 100 с.
- Турганбаев Е.М., Рахметуллина С.Ж. Численные методы. Учебное пособие – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2013. – 100 с.
- Бахвалов Н., Корнев А., Чижонков Е. Численные методы. Решения задач и упражнения – ДРОФА, 2009. – 400 с.
- Марчук Г.И. Методы вычислительной математики: Учеб. пособие. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. – Наука. Гл. ред. физ.-мат. лит., 1989. – 608 с.
- Копченова Н.В., Марон И.А. Вычислительная математика в примерах и задачах: Учеб. пособие для втузов. – М. – Наука. Гл. ред. физ.-мат. лит., 1972. – 368 с.
- Какенова О.С., Калижанова А.У., Айткулова Ж.С., Кашаганова Г.Б. Вычислительные методы с прменением ЭВМ: Методические указания. – А. – Издательский центр КазНТУ, 2002. – 90 с.
- Воробьева Г.Н., Данилова А.Н. Практикум по вычислительной математике. – М. –Высшая школа. 1990. – 205 с.
- Бахвалов, Н.С. Численные методы в задачах и упражнениях: Учебное пособие / Н.С. Бахвалов, А.В. Лапин, Е.В. Чижонков. - М.: Бином, 2015. - 240 c.
- Вабищевич, П.Н. Численные методы: Вычислительный практикум / П.Н. Вабищевич. - М.: Ленанд, 2016. - 320 c.
- Ерохин, Б.Т. Численные методы: Учебное пособие / Б.Т. Ерохин. - СПб.: Лань КПТ, 2016. - 256 c.
Қосымша әдебиеттер
- Зарипов, Р.С. Численные методы анализа. Приближение функций, дифференциальные и интегральные уравнения: Учебное пособие / Р.С. Зарипов, Е.Р. Валяева. - СПб.: Лань П, 2016. - 400 c.
- Зорин, Л.Н. Численные методы анализа и линейной алгебры. Использование Matlab и Scilab: Учебное пособие / Л.Н. Зорин. - СПб.: Лань, 2016. - 328 c.
- Калиткин, Н.Н. Численные методы / Н.Н. Калиткин. - СПб.: BHV, 2014. - 592 c.
- Квасов, Б.И. Численные методы анализа и линейной алгебры. Использование Matlab и Scilab: Учебное пособие / Б.И. Квасов. - СПб.: Лань, 2016. - 328 c.
- Киреев, В.И. Численные методы в примерах и задачах: Учебное пособие / В.И. Киреев, А.В. Пантелеев. - СПб.: Лань, 2015. - 448 c.
- Кнут, Д.Э. Искусство программирования. В 3-х т. Т. 2. Получисленные алгоритмы (методы) / Д.Э. Кнут. - М.: Вильямс, 2013. - 832 c.
- Козловский, В. Численные методы. Курс лекций: Учебное пособие / В. Козловский, Э. Козловская, Н. Савруков. - СПб.: Лань П, 2016. - 208 c.
- Колдаев, В.Д. Численные методы и программирование: Учебное пособие / В.Д. Колдаев; Под ред. Л.Г. Гагарина. - М.: ИД ФОРУМ, НИЦ ИНФРА-М, 2013. - 336 c.