HUAWEI. Деректерді жіберу желілері
Сипаттама: Курс желілік қызметтердің конфигурациялары, желілік қауіпсіздік негіздері туралы түсінік береді. Сондай-ақ, курста алынған білім Huawei жабдығын қолдана отырып, кез-келген күрделі желіні жобалауға және құруға мүмкіндік береді. Бұл курста байланыс дегеніміз-деректер желісі арқылы жүзеге асырылатын байланыс. Бұл курста байланыс пен деректер желісіне, ақпаратты беру процесіне, желілік құрылғыларға және олардың функцияларына, желі түрлеріне және типтік желілерге қатысты ұғымдар сипатталған.
Кредиттер саны: 8
Пререквизиты:
- Инженерлік білім беруге кіріспе
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 45 |
СӨЖО | 45 |
СӨЖ | 120 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Студенттерге коммуникациялардың негізі мен желілер және олардың қызметтері туралы, сонымен қатар ақпаратты желі арқылы тарату негіздері туралы жүйелі ақпарат беру.
Міндет
- байланыс және деректерді беру желілеріне қатысты ұғымдарды білу
- ақпаратты беру процесін сипаттай білу
- желілер мен топологияның әртүрлі түрлерін білу
- знать понятия, относящиеся к проектированию сети и работе сетевых инженеров
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Ақпаратты тарату желілеріне арналған Huawei шешімдерін түсіну.
- Коммутациялық стек технологияларының қалай жұмыс істейтінін түсіну
- Желілік құрылғылар арқылы деректер пакеттерін қайта жіберудің толық үрдісін түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Байланыс желілеріндегі өзара әрекеттесу деңгейлерін түсіндіру үшін желілік протоколдар моделін пайдалану
- Huawei құрылғыларын басқару және конфигурациялау
- Желі сенімділігінің негізгі конфигурацияларын орната алу
- Желілік құрылғылар үшін негізгі қауіпсіздік мүмкіндіктерін конфигурациялай алу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Сұрақтарды дұрыс тұжырымдау және желілік технологиялармен байланысты тақырыптар бойынша кәсіби диалогтар құру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Кәсіпорын және ұйым қызметкерлерінің желілік пайдаланушыларының дағдыларын оқыту процесін ұйымдастыру бойынша коммуникациялық қабілеттерін дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Желіаралық қатынастарды ұйымдастару қабілеттілігі
- Заманауи желілік жабдықтарды басқару мүмкіндігі.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Huawei VRP және оны конфигурациялау негіздері | 0-100 |
Өзара байланысты IP желісін жасау | ||
OSPF бағыттау | ||
Коммутацияланған Ethernet желісін құру. | ||
STP ағашын жалғаушы протоколы | ||
Ethernet сілтемелерін біріктіру | ||
VLAN желілері арасындағы байланыс | ||
ACL орнату. | ||
2 рейтинг | 1 аралық бақылау | 0-100 |
NAT орнату. | ||
FTP орнату. | ||
WLAN құру және IPv6 желісін жасау | ||
DHCP конфигурациялау | ||
Желіні программалау және автоматтандыру негіздері | ||
2 аралық бақылау | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бақылау сұрақтары бойынша сұхбат | Жүйелі теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін және нақтылау сұрақтарына жылдам жауап беру қабілетін көрсетеді. | Күшті теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді, бірақ сонымен бірге өз бетінше немесе болмашы қателермен түзететін болмашы қателіктер жібереді. мұғалімнің түзетуі | Теориялық білімі таяз, құбылыстар мен процестерді талдау дағдылары нашар дамыған, дәлелді қорытындылар жасау және мысалдар келтіру қабілеті жеткіліксіз, монологтық сөйлеуде, терминологияда, логика мен баяндау жүйелілігінде жеткіліксіз еркіндік көрсетеді, қателер жібереді, оларды түзету арқылы ғана түзетуге болады. | Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдау дағдыларының қалыптаспағанын көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасауды және мысалдар келтіруді білмейді, монологтық сөйлеуді нашар меңгергенін көрсетеді, терминологияны білмейді, логика мен жүйеліліктің жоқтығын көрсетеді. презентация, мұғалімнің түзетуімен де түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабақта жауап беруден бас тартады |
Практикалық жұмыс | Қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, жұмысты толық көлемде орындады; есеп талаптарға сәйкес жасалған; қателік талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарға нақты анықтама беріп, түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдануды біледі; оқытылатын және бұрын оқытылатын материал арасында, сондай-ақ басқа пәндерді оқуда алған материалмен байланыс орната алады. | Жұмысты «5» деген бағаға талапқа сай орындады, бірақ 2-3 кемшілік болды. Студенттің сұрақтарға жауабы 5 жауап беруге қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ білімді жаңа жағдайда қолданбай, бұрын оқыған материалмен және басқа пәндерді оқуда меңгерген материалмен байланысын қолданбай беріледі; Бір қате немесе екіден көп кемшілік жіберілсе, оқушы оны өз бетінше немесе мұғалімнің азғантай көмегі арқылы түзете алады. | Жұмысты толық емес, бірақ дұрыс нәтижелер мен қорытындыларды алуға мүмкіндік беретін көлемнің 50% кем емес орындады; Жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде студент сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта курс сұрақтарын меңгеруде бағдарламалық материалды одан әрі меңгеруге кедергі келтірмейтін кейбір мәселелер туындайды; бір өрескел қатеден және екі олқылықтан артық емес. | Жұмыс толық аяқталмады немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 балл алу үшін қажет мөлшерден көп қателер мен кемшіліктер жіберді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды. |
Аралық бақылау | Межелік тест: 18-20 ұпай – білімін жоғары деңгейде көрсетті | Межелік тест: 14-17 ұпай – базалық деңгейде білімін көрсетті | Межелік тест: 13-10 ұпай – қанағаттанарлық деңгейде білімін көрсетті | Межелік тест: 0-9 балл – білім игерілмеген болып саналады |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Деректерді тарату желілері
- Анықтамалық желі моделі
- HUAWEI VRP негіздері
- Желілік деңгей протоколдары
- ІP маршрутизациясының негіздері
- OSPF негіздері
- Ethernet коммутациясының негіздері
- VLAN принциптері және конфигурациясы
- Желі қауіпсіздігі және желіге қол жеткізу негіздері
- Негізгі желі қызметтерін конфигурациялау
Негізгі әдебиет
- 1. HCIA-Datacom сертификаттау зертханасының нұсқаулығы, v1.0, Huawei Technologies Co., Ltd., 2020 ж. 2. https://e.huawei.com/en/talent/outPage/#/sxz-course/home?courseId=tpDnx8BSoUVoUNyOKHI5UTQi-oc