Ғылыми зерттеулердің әдістері
Сипаттама: Бұл курстың мақсаты докторанттарда нақты қолданбалы есептерді шешуде математикалық модельдерді әзірлеу және оларды компьютерлік технологиялар құралдарымен жүзеге асыру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, жүйелеу және жалпылау негізінде зерттеу қызметін жүргізу қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Талдау, сандық және жуықтау теориясы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 75 |
СӨЖ | 30 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Пәннің мақсаты - докторанттардың ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістері туралы ой -пікірлерін қалыптастыруға ықпал ету, ғылыми құзыреттіліктерін қалыптастыру және өздерінің ғылыми зерттеулерін ұйымдастыру мен зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметінде қолдануға дайындау
Міндет
- Освоение методологических основ научного познания и творчества
- Получение знаний в области подобия и моделирования физических процессов, вычислительного эксперимента
- овладение методикой постановки оптимального эксперимента и обработки результатов измерений
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- должен знать особенности выбора направления научного исследования и этапы его осуществления;
- должен знать задачи и методы теоретических исследований;
- должен понимать классификацию, типы и задачи экспериментальных исследований;
- должен понимать информационное обеспечение научных исследований;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- анализировать тенденции современной науки, определять перспективные направления научных исследований в предметной сфере профессиональной деятельности, состав исследовательских работ, определяющие их факторы
- использовать экспериментальные и теоретические методы исследования в профессиональной деятельности
- адаптировать современные достижения науки и наукоёмких технологий к образовательному и самообразовательному процессу;
- работать с естественнонаучной литературой разного уровня (научно-популярные издания, периодические журналы), в том числе на иностранных языках.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- уметь формировать суждения о современных методах и научного исследования в предметной сфере;
- уметь формировать суждения о способах осмысления и критического анализа научной информации;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- уметь рассуждать о направлениях научного исследования;
- уметь рассуждать о информационном обеспечении научных исследований.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- развивать навыки совершенствования и развития своего научного потенциала;
- способность изучать современные методы научного исследования в предметной сфере.
Оқыту әдістері
- лекции и онлайн-лекции, лабораторные занятия с применением слайдов и других средств мультимедиа.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Задание 1. Теоретическое исследования по теме диссертации | 0-100 |
Задание 2. Организация процесса проведения исследования по теме диссертации | ||
Задание 3. Методы фрактального и мультифрактального анализа | ||
2 рейтинг | Задание 4. Основные понятия математического планирования эксперимента | 0-100 |
Задание 5. Планирование эксперимента с независимыми количественными факторами. Планирование эксперимента с качественными факторами. | ||
Задание 6. Экспериментальное исследования по теме исследования | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Предмет, задачи и функции учебной дисциплины «Методы научного исследования» в становлении докторанта как исследователя
- Школы и направления современной методологии
- Методы науки и их роль в поиске истины
- Методы формальной логики и их роль в научном исследовании
- Гипотетико-дедуктивный путь познания познания
- Абдукция и поиск объяснительных гипотез
- Методы анализа и построения теории
- Методы и функции научного объяснения
- Методы и функции понимания
- Философские методы в сфере подготовки научного исследования
Негізгі әдебиет
- Овчаров, А. О. Актуальные проблемы современных научных исследований: методология, экономика, статистика: сборник статей / А.О. Овчаров. М.: Директ-Медиа, 2021. – 143 с. То же [Электронный ресурс]. - URL: http://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=215311
- Рузавин, Г. И. Методология научного познания. Учебное пособие. М., Изд.: Юнити-Дана, 2020. // http://biblioclub.ru
- Кожухар, В. М. Основы научных исследований [Электронный ресурс] : Учебное пособие / В. М. Кожухар. - М.: Дашков и К, 2020. - 216 с. - ISBN 978-5-394-01711-7. http://www.znanium.com/catalog.php?bookinfo=415587 ЭБС Знаниум
Қосымша әдебиеттер
- Основы научных исследований: Учебное пособие/В.М. Кожухар.-М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К0», 2018.-216 с. ISBN 978-5-394-00346-2
- Князев А.С. Прогноз: Научные методы [Текст] / А. С. Князев, Д. А. Князев. - М., 2006. – 564 с.