Орталық Азия геологиясы

Сипаттама: Бұл пәннің курсында мақсаттары мен міндеттері, негізгі ұғымдар, нысаналар, Орталық Азияның геологиялық құрылымын зерттеудің заманауи әдістері, Орталық Азия аймақтың елдерінің минерагениясының мәселелерін зерттеу әдістемесі, пайдалы қазбалардың негізгі типтерінің қалыптасу жағдайлары мен орналасу заңдылықтары беріледі.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Қазақстанның пайдалы қазбалар кенорындары

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 75
СӨЖ 30
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Орталық-Азия аймақтарының негізгі мәселелерін білім мен меңгеру, пайдалы қазбаның негізгі түрлерін орналастыру заңдылықтары және құрылым шарттары.
Міндет
  • Генетикалық кен орындарының түрлері туралы білім беру, жасы, генезисі және кен орындарының кеңістікте орналасуы, Орталық Азиядағы ең ірі кенорындарының негізгі түрлерінің минералогиялық құрылымы мыс, алтын, мырыш, уран және т.б.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Генетикалық кен орындары туралы жалпы ақпарат, жасы, генезисі және кен орындарының кеңістікте орналасуы, Орталық Азиядағы ең ірі кенорындарының негізгі түрлерінің минералогиялық мыс, алтын, мырыш, уран және т.б құрамы
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Алған білімі мен түсінігін ғылыми жобада пайдалану мақалалар мен оқу-әдістемелік құралдар жазу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Орталық Азия минерагениясы аймағындағы ғылыми зерттеудің өңдеу дағдыларын білу және зерттеу нәтижесі бойынша қорытынды жасау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Копшілікке және шетел журналдарымен жұмыс жасау үшін шет тілдерін жақсы білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Геология және металогения аудандарында білімдерін үздіксіз жетілдіру, металогения аудандарында білімдерін үздіксіз жетілдіру, металогения саласындағы негізгі ғылыми жетістіктерді жариялауды жүзеге асыру
Оқыту әдістері

использование методов интерактивного усвоения знаний: обсуждение, дебаты и т.д.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 0-100
2  рейтинг 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Общие черты геологического строения Центральной Азии
  • Глобальные металлогенические провинции Центральной Азии
  • Минерагеническое районирование Центральной Азии
  • Современные методы изучения геологического строения Центральной Азии
  • Металлогеническое районирование Российской части Центральной Азии
  • Основные рудные провинции российской части Центральной Азии
  • Основные рудные провинции монгольской части Центральной Азии
  • Металлогеническое районирование Казахстана
  • Основные рудные провинции китайской части Центральной Азии
Негізгі әдебиет
  • 1 Акылбеков С. А., Ужкенов Б. С., Щелчков Е. М. Резервы развития минерально-сырьевой базы твердых полезных ископаемых/ Геология Казахстана. – Алматы, 2008. С. 121-125. 2 Беспаев Х.А.,Полянский Н.В.,Ганженко и др.Геология и металлогения Юго-Западного Алтая :(в пределах территории Казахстана и Китая) .-Алматы: Ғылым,1997.-288 с 3 Armstrong JT (1995) CITZAF: a package of correction programs for the quantitative electron microbeam X-ray analysis of thick polished materials, thin films, and particles. Microbeam Anal 4:177–200 4 Baker T, Pollard PJ, Mustard R, Mark G, Graham JL (2005) A comparison of granite-related tin, tungsten, and gold-bismuth deposits: implications for exploration. SEG Newsletter 61: 5–17 5 Ballentine CJ, Burnard PG (2002) Production, release and transport of noble gases in the continental crust. In: Porcelli et al (eds) Noble gases in geochemistry and cosmochemistry. Reviews in Mineral. and Geochem. 47. The Mineralogical Society of America, Washington, pp 481–538 6 Ballentine CJ, Burgess R, Marty B (2002) Tracing fluid origin, transport and interaction in the crust. In: Porcelli et al (eds) Noble gases in geochemistry and cosmochemistry. Reviews in Mineral. and Geochem. 47. The Mineralogical Society of America, Washington, pp 539–60 .
Қосымша әдебиеттер