Инженерлік геодезия негіздері

Асылханова Жанна Александровна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курс студенттерді құрылыс нысандарын дәл орналастыру үшін қажетті инженерлік геодезия негіздерімен таныстырады. Теориялық ережелер де, практикалық әдістер де зерттеледі: геодезиялық түсірілімдерден бастап жергілікті жерлерде жобалық шешімдерді шығаруға дейін. Нәтижесінде студенттер заманауи құралдарды қолдана отырып, типтік инженерлік-геодезиялық тапсырмаларды орындай алады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Геодезияның негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Құрылыстарды және техникалық жабдықтарды іздестіру, жобалау, құру және эксплуатациялау кезіндегі инженерлік-геодезиялық жұмыстардың әдістері мен технологиясын, жалпы қағидалары мен теориясын оқу.
Міндет
  • Азаматтық және өнеркәсіптік ғимараттардың құрылысын геодезиялық қамтамасыз ету кезіндегі бөлу және басқа да жұмыстарының түрлерін орындау, инженерлік-геодезиялық торларды жобалау әдістерін игеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Геодезиялық өлшеулер үшін қолданылатын геодезиялық аспаптарын, ақпаратты автоматтандырылған өндеу кезінде есептеуіш техникасын және құралдарын білу, олардың нәтижелерін математикалық өңдеуді білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Заманауи технологияларды қолданып экономика объектілерін геодезиялық қамтамасыз ету кезіндегі геодезиялық жұмыстардың заманауи әдістерін және тәсілдерін қолдану қабілеті.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Ақпаратты сараптау, әртүрлі геодезиялық өлшеулер өндірісінің әдістері туралы дәйекті қорытындылар жасау және дәйекті пайымдауды айту.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Ұжымда ұйымдастыру-басқару функцияларын орындауға қабілеті.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Заманауи геодезиялық аспаптармен, геодезиялық жұмыстарды орындау кезінде компьютерлік технологиялармен жұмыс істеу дағдылары.
Оқыту әдістері

Құрылыс салынған аумақтар үшін түсірілім негіздемесін құру ерекшеліктері. Жерасты коммуникацияларын түсіру. Атқарушылық түсірулер.

Мемлекеттік геодезиялық желі пункттерін алдын ала тексеру.

ГЛОНАСС/GPS спутниктік жүйелерін пайдалана отырып, қалалық геодезиялық желілерді қайта құру

Жоспарлау және салу кезіндегі геодезиялық жұмыстар қалалар

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық жұмыстар 0-100
Студенттің өздік жұмысы
Аралық бақылау жұмысы 1
2  рейтинг Зертханалық жұмыстар 0-100
Студенттің өздік жұмысы
Аралық бақылау жұмысы 2
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Аралық бақылау және емтихан жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергенін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді күшті теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, логикалық және дәйекті түрде мәнін, құбылыстары мен процестерін түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді ол таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, тіпті мұғалім түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады
Зертханалық жұмыстар қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, практикалық жұмысты толық көлемде орындады; жауапта барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, жаңа жағдайда білімді қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал-сынықтар, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады. "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшілік жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай беріледі; бір қателік немесе екіден көп емес кемшілік жіберілді, білім алушы оларды дербес немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады. жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде Бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды
Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) Өздік жұмыс толығымен берілген тақыпқа сай. Жұмыс толығымен тиянақты орындалған және құрылымы барлық қажетті сұрақтарға жауап береді. Қабылданған ресми әдістемелерге сәйкес безендірілген. Есептік - графискалық бөлім стандарттарға сай безендірілген. Тапсыру барысында студент толығымен тақырыпты баяндап, қосымша сұрақтарға кідіріссіз жауап береді Жұмыс тақырыпқа сай, толығымен орындалған. Барлық безендіру және рәсімдеу талаптарына жұмыс сай келеді. Бір-екі қателікке рұқсат беріледі. Студент орындалған жұмысты қорғай алады, жұмыс мәнін және мақсатын түсінеді, тек қосымша сұрақтарға бірден жауап бермеуі мүмкін Жұмысты толық орындамады, бірақ жалпы бағыты мен мәні берілген тапсырмаға сай. Рәсімдеу бойынша олқылықтар және дөрекі қателер бар. Қосымша сұрақтарға жауап бере алмайды Жұмыстың тақырыбы қате, толықтай орындалмаған не болмаса мүлдем орындалмаған. Қосымша сұрақтарға жауап бере алмайды. Теориялық алған білімді қоллдана алмайды
Дәріс материалымен жұмыс және сұрақтарға жауаптар (ауызша және жазбаша) Жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді Теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, мәнін, құбылыстары мен процестерін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалім өз бетінше немесе кішкене түзетумен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді Үстірт теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентацияның реттілігін білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, тіпті мұғалім түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабақтарға жауап беруден бас тартады.
Аралық бақылау тапсырмаларына жауап Теориялық материалдың мазмұны бойынша құрастырылған бақылау сынақтарының 90-100 пайызына дұрыс жауап беру арқылы материалды толық меңгеру демонстрациясы максималды білім сапасына жақын ұпайлар санында бағаланды Курстың теориялық мазмұны толығымен игерілгенімен, олқылықтарсыз, кейбір тесттер қателіктермен орындалады, дұрыс жауаптардың пайызы 70-89 орындалады Теориялық материалдың мазмұны ішінара игерілген, олқылықтар бар, оқу бағдарламасында қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалады, орындалған тапсырмаларда дұрыс жауаптар 50-69 пайыз болуы мүмкін Курстың теориялық мазмұны игерілмеген, тест тапсырмаларының сапасы төмен, осы тестілер бойынша дұрыс жауаптардың пайызы 49-дан төмен.
Қорытынды бақылау Бақылау сынақтарының 90-100 пайызына немесе теориялық материалдың мазмұны бойынша құрастырылған сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы материалды толық меңгеру демонстрациясы максималды білім сапасына жақын ұпайлар санында бағаланды Курстың теориялық мазмұны толығымен игерілгенімен, олқылықсыз, кейбір тесттер немесе сұрақтар қателіктермен орындалады, дұрыс жауаптардың пайызы 70-89 құрайды Теориялық материалдың мазмұны ішінара игерілген, олқылықтар бар, оқу бағдарламасында қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалады, орындалған тапсырмаларда дұрыс жауаптар 50-69 пайыз болуы мүмкін Курстың теориялық мазмұны игерілмеген, тест тапсырмаларының немесе сұрақтардың сапасы төмен, осы тестілер бойынша дұрыс жауаптардың пайызы 49-дан төмен.
Курстық жоба "Өте жақсы" баға студент дәйекті түрде қойылады, курстық жобада жүйелі теориялық білімді көрсетеді, геодезиялық желілерді жобалаудың жалпы алгоритмін біледі, жұмыстағы формулалармен теориялық түсіндірмелерді сауатты баяндайды, өндірістік жұмыстардың мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, курстық жұмыстың барысын белгіленген стандартта, орындалған бөлімдер бойынша егжей-тегжейлі сипаттайды, нақты дәлелдермен қорытынды жасайды, жетістіктерді ескере отырып, қойылған сұрақтарға жауап береді. Курстық жоба бойынша "4" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ сызбалары бар есептің нәтижелерінен 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ инженерлік геодезиядағы жаңа әдістемелерді, даму барысын есепке алмай, геодезияға байланысты пәндерді зерделеу кезінде бұрын зерделенген материалмен және зерделенген материалмен байланысты пайдаланбай беріледі; бір қателік жіберілді немесе білім алушы өз бетінше немесе аздаған көмекпен түзете алатын екі кемшіліктен аспайды оқытушы Курстық жобаны толық орындамады, бірақ курстық жобаның кем дегенде 50% - ы дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; КП орындау барысында желілерді жобалаудың әр түрлі әдістерінің кем дегенде бірінде қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. Курстық жобаның толық орындалмауы немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі қажетті КП-дан дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Бағдарламаның талаптарына сәйкес сұрақтарға жауап беру кезінде негізгі білім мен дағдылардың жоқтығын көрсетеді; 3 бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу)
  • берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру
  • ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар)
  • іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі)
  • - қашықтықтан білім беру; - жеке бағдарланған (мысалы, тірек-қимыл аппараты бұзылған білім алушылар үшін экрандық пернетақтаны және ақпаратты енгізудің баламалы құрылғыларын пайдалану; есту қабілеті бұзылған студенттер компьютерлік техникамен, аудиотехникамен, бейнетехникамен, электрондық тақтамен оқытылатын оқу аудиториясын жабдықтау); - пәнге бағытталған (мақсат қою процесі, яғни мақсаттар білім алушылардың іс-әрекеттерінде көрсетілген олардың нәтижелері арқылы қалыптасады); - оқу материалын игеруге көмек көрсету үшін ұйымдастырылған білім алушылармен қосымша жеке консультациялар мен сабақтар өткізу
  • Инженерлік-геодезиялық ізденістер
  • Жоспарлы негіздеменің инженерлік-геодезиялық желілері
  • Инженерлік-геодезиялық желілерді бекітуге арналған белгілер
  • Жоспарлы геодезиялық желілерді құру әдістері
  • Триангуляция, трилатрация, полигонометрия желілерін құру жобаларын бағалау
  • Инженерлік-геодезиялық тірек желілері
  • Биік тірек желілері
  • Бөлу жұмыстары
  • Топографиялық түсірілімдер
  • Геодезиялық ірі масштабты жоспарлар
Негізгі әдебиет
  • Қолдaнбaлы геодезия: Оқу құрaлы. 1-бөлім / В.В. Авакян: Х.М. Кaсымкaновa, Г.К. Джaнгуловa; әл-Фaрaби aтындaғы Қaзaқ ұлттық университеті. - Алматы: Қaзaқ университеті, 2017. - 248б.
  • Багратуни Г. В. Инженерная геодезия: Учебник для вузов/Багратуни Г. В., Ганьшин В. И., Данилевич Б. Б. и др. 3-е изд., перераб. и доп. М., Недра, 2018. — 344 с.
  • Горбунова В. А. Инженерная геодезия: учеб. пособие : для студентов направления подготовки бакалавров 270800 Строительство, профиль Автомобильные дороги / В. А. Горбунова. – Электрон. дан. – Кемерово: КузГТУ, 2018. – 346 с.
  • Авакян В. В. Прикладная геодезия. Геодезическое обеспечение строительного производства. Учебное пособие. – М.: Академический проект, 2017. – 588 с.
  • Бектанов Б.Қ. Геодезия: Оқулық. – Алматы: New book, 2021. – 434 бет.
Қосымша әдебиеттер
  • Инженерная геодезия : курс лекций / составители Г. И. Кузьмин, А. В. Филатова. — Самара : Самарский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2014. — 140 c. — ISBN 978-5-9585-0579-1. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/29785.html (дата обращения: 28.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Маринин, Е. И. Инженерная геодезия : курс лекций / Е. И. Маринин. — Самара : Самарский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2014. — 80 c. — ISBN 978-5-9585-0575-3. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/29786.html (дата обращения: 28.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Кочетова, Э. Ф. Инженерная геодезия : методические указания по выполнению лабораторных работ / Э. Ф. Кочетова. — Нижний Новгород : Нижегородский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2010. — 54 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/15994.html (дата обращения: 28.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
  • Кочетова, Э. Ф. Инженерная геодезия : учебное пособие / Э. Ф. Кочетова. — Нижний Новгород : Нижегородский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2012. — 153 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/15995.html (дата обращения: 28.09.2023). — Режим доступа: для авторизир. пользователей