Іргелі және қолданбалы экономика негіздері
Пестунова Галина Борисовна
Сипаттама: Курс экономиканы екі көзқарас тұрғысынан зерттеуге арналған: экономикалық ғылым тұрғысынан және нарықтық қатынастар субъектілерінің өндірістік-шаруашылық қызметі тұрғысынан. Болашақ басшылар мен менеджерлер жұмыстың экономикалық әдістерін меңгеруі қажет, өйткені кез келген шешімді қабылдау болжамды нәтижелердің экономикалық тиімділігін ғылыми бағалауға негізделген балама шешімдердің ішінен бірден-бір дұрыс нұсқаны таңдауды көздейді.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Экономика негіздері. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Жалпы білімдік пәндер
Мақсат
- Шектеулі ресурстармен қажеттіліктерді қанағаттандыру мақсатында экономикалық жүйенің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, материалдық тауарлар мен қызметтерді өндіру, бөлу, айырбастау және тұтынудағы адамдардың мінез-құлқын қарастыру.
Міндет
- жүйе ретінде экономиканың жан-жақты көрінісін қалыптастыру;
- экономикалық дамуды сипаттайтын негізгі ұғымдардың, категориялардың, заңдардың толық бейнесін алу;
- экономикалық қызметтің кез-келген саласында қолданылатын әдістерді, талдау әдістерін, құралдарды тәуелсіз қолдану үшін экономикалық процестерді зерттеу әдістемесін игеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- қазіргі бизнестің даму тенденциялары туралы біледі
- негізгі құбылыстардың мәнін және экономиканы және өндірісті басқару саласындағы өзекті мәселелерді, оның ішінде қоршаған ортаның жай-күйін, кәсіпорындар мен жалпы экономиканы басқарудағы шетелдік тәжірибені түсінеді
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- макро және микро деңгейлерде өзара байланысты экономикалық процестерді, құбылыстарды талдайды, проблемаларды анықтайды
- оларды шешу жолдары мен әдістерін ұсынады және күтілетін нәтижелерді бағалайды
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- экономикалық ойлау мен логикаға ие,
- экономика саласындағы практикалық мәселелер мен тапсырмаларды кәсіби түрде шеше алады
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация дағдылары
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- оқу үрдісінде алған білімдерін іс жүзінде қолдана білу дағдыларын көрсетеді
Оқыту әдістері
интерактивті дәріс (слайд-лекция немесе видео-дәріс түріндегі материалдарды көрсетумен дәріс-визуализация)
семинарлар (әңгіме, әңгіме, түсіндіру, хабарлама, репортаж, эссе)
тәжірибелік сабақтар (проблемаларды шешу, тестілеу, іскери ойындар, тренингтер)
бақылау сабақтары (сауалнама, тестілеу, бақылау)
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Ауызша сұрау | 0-100 |
Ауызша сұрау | ||
Есеп беру | ||
Бақылау жұмысы | ||
Тестілеу | ||
2 рейтинг | Бақылау жұмысы | 0-100 |
Бизнес-жоспар есебі | ||
Тестілеу | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Экономикалық теорияның пәні мен әдісі
- Әлеуметтік өндіріс негіздері
- Меншік қатынастары және олардың экономикадағы рөлі
- Әлеуметтік басқарудың формалары
- Сұраныс пен ұсыныс теориясының негіздері
- Бәсекелестік, бәсекелестік нарық түрлері
- Кәсіпкерлік қызмет, оның негізгі түрлері мен формалары
- Кәсіпорынның инновациялық-инвестициялық қызметі
- Кәсіпорын капиталының (қорларының) айналымы және айналымы
- Кәсіпорынның шығындары мен кірістері
- Факторлық нарықтар және факторлық кірісті қалыптастыру Функционалды бөлу және факторлық кірісті қалыптастыру теориясының негіздері
- Ұлттық экономика жүйе ретінде
- Циклдік экономикалық даму және экономикалық өсу
- Жұмыссыздық пен инфляция экономикалық тұрақсыздықтың көрінісі ретінде
- Мемлекеттік реттеу: мәні, мақсаттары, құралдары
Негізгі әдебиет
- 1. Журавлева Г.П., Экономическая теория. Микроэкономика. - М.: ИНФРА-М, 2017г, 440с.
- 2. Маховикова Г.А. Микроэкономика: учебник и практикум для прикладного бакалавриата / Г.А.Маховикова. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Издательство Юрайт, 2015. - 281 с.
- 3. Лукманова, И.Г. Микроэкономика: Учебник для бакалавров / И.Г. Лукманова, Е.В. Нежникова, М.В. Чаруева и др. - М.: АСВ, 2013. - 292 c.
- 4. Чеканский, А.Н. Микроэкономика. Промежуточный уровень: Учебник / А.Н. Чеканский, Н.Л. Фролова. - М.: Проспект, 2016. - 688 c.
- 5. Гусейнов, Р.М. Макроэкономика: Учебное пособие для бакалавров / Р.М. Гусейнов, В.А. Семенихина. - М.: Омега-Л, 2014. - 254 c.
- 6. Вымятнина, Ю.В. Макроэкономика в 2 ч. часть 2: Учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / Ю.В. Вымятнина, К.Ю. Борисов, М.А. Пахнин. - Люберцы: Юрайт, 2016. - 198 c.
- 7. Бланшар, О. Макроэкономика: Учебник / О. Бланшар. - М.: ГУ ВШЭ, 2015. - 653 c.
- 8. Экономическая теория. Макроэкономика -1, 2. Метаэкономика. Экономика трансформаций: Учебник / Г.П. Журавлева. - М.: Дашков и К, 2016. - 920 c.
- 9. Абрамс Р. Бизнес-план на 100%.Стратегия и тактика эффективного бизнеса / Р. Абрамс. — М.: Альпина Паблишер, 2019. — 486 c. Баринов В.А. Бизнес-планирование: Учебное пособие / В.А. Баринов. — М.: Форум, 2018. — 144 c.
- 10. Розанова, Н.М. Макроэкономика. продвинутый курс в 2 ч. Часть 1: Учебник для магистратуры / Н.М. Розанова. - Люберцы: Юрайт, 2016. - 283 c.
- 11. Баринов В.А. Бизнес-планирование: Учебное пособие / В.А. Баринов. — М.: Форум, 2018. — 144 c.
Қосымша әдебиеттер
- 1. Тиссен, Е.В. Микроэкономика: Индивидуальное поведение и стратегическое взаимодействие участников рынка: Учебное пособие / Е.В. Тиссен, И.А. Борисов. - М.: Флинта, 2016. - 92 c.
- 2. Киреев, А.П. Международная Микроэкономика: Учебник / А.П. Киреев. - М.: МО, 2013. - 72 c.
- 3. Кузнецов, Б.Т. Макроэкономика: Учебное пособие / Б.Т. Кузнецов. - М.: ЮНИТИ, 2014. - 463 c.
- 4. Мэнкью, Н. Макроэкономика. / Н. Мэнкью. - СПб.: Питер, 2013. - 560 c.
- 5. Поляков, В.В. Макроэкономика (для бакалавров) / В.В. Поляков, Р.К. Щенин. - М.: КноРус, 2013. - 320 c.
- 6. Алиев В.С. Бизнес-планирование с использованием программы Project Expert (полный курс): Учебное пособие / В.С. Алиев, Д.В. Чистов. — М.: Инфра-М, 2018. — 64 c.