Виртуалды шындық технологиясына кіріспе
Корабай Улан Алтынбекулы
Сипаттама: Бұл курста біз Unity, Unreal Engine, CryEngine3, Blender, субстанцияны өңдеуді үйренеміз, BP және DR үшін жабдықтарды конфигурациялаймыз, Android Studio, Python, Java, C, C # кітапханалары мен сценарийлерін жүктейміз. Java-да бағдарламалау процестері. Қозғалтқыштарда қолдану үшін C тілдерінің негіздері. Панорамалар және сфералар 360. 3D, VR, AR турларының негіздері. zBrush
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- VR, AR қосымшаларын жасауға мамандар даярлау
Міндет
- VR, AR қосымшаларын ұйымдастырудың және жұмыс істеудің негізгі қағидаларын оқып білу, негізгі компоненттер мен модульдердің мақсаты мен сипаттамалары.
- VR, AR қосымшалары, навигациялық модульдер, интерактивті мәліметтер алмасу формалары, графикалық мазмұн үшін OOP құрылымын жобалау дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Курстың соңында студенттер дайын компоненттерден қосымшалар жасай алады. Болашақта пайдалану үшін әртүрлі модульдер мен компоненттерді жасаңыз.