Виртуалды шындық технологиясына кіріспе

Корабай Улан Алтынбекулы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл курста біз Unity, Unreal Engine, CryEngine3, Blender, субстанцияны өңдеуді үйренеміз, BP және DR үшін жабдықтарды конфигурациялаймыз, Android Studio, Python, Java, C, C # кітапханалары мен сценарийлерін жүктейміз. Java-да бағдарламалау процестері. Қозғалтқыштарда қолдану үшін C тілдерінің негіздері. Панорамалар және сфералар 360. 3D, VR, AR турларының негіздері. zBrush

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • VR, AR қосымшаларын жасауға мамандар даярлау
Міндет
  • VR, AR қосымшаларын ұйымдастырудың және жұмыс істеудің негізгі қағидаларын оқып білу, негізгі компоненттер мен модульдердің мақсаты мен сипаттамалары.
  • VR, AR қосымшалары, навигациялық модульдер, интерактивті мәліметтер алмасу формалары, графикалық мазмұн үшін OOP құрылымын жобалау дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Курстың соңында студенттер дайын компоненттерден қосымшалар жасай алады. Болашақта пайдалану үшін әртүрлі модульдер мен компоненттерді жасаңыз.