Дене шынықтыру
Даумов Болатбек Айшабекович
Сипаттама: Студенттердің кәсіби дайындығының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады , оның маңыздылығы рухани және дене күшін үйлестіру, денсаулық, дене және психикалық әл-ауқаты, дене бітімінің жетілуі сияқты жалпыадамзаттық қасиеттерді қалыптастыру арқылы көрінеді. Пән арнайы жүйеленген біліміне, қызығушылықтарына, ынталандыруын, мүмкіндік студенттердің қажеттіліктерін тұрақты физикалық жетілдіру және өзін-өзі тәрбиелеуге қалыптастырады.
Кредиттер саны: 8
Пререквизиты:
- Дене шынықтыру. Мектеп курсы
- Дене шынықтыру. Мектеп курсы
- Дене шынықтыру. Мектеп курсы
- Дене шынықтыру. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 60 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 15 |
диф.сынақ | |
Қорытынды бақылау нысаны | диф.сынақ |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Шығармашылық |
Компонент: Міндетті компонент
Цикл: Жалпы білімдік пәндер
Мақсат
- Дене шынықтыруды, денсаулықты нығайтуды, жоғары шығармашылық және кәсіби белсенділікке дайындықты қамтамасыз ететін білім, практикалық дағдылар жүйесін меңгеру.
Міндет
- Дене шынықтыруға мотивациялық-құндылық қатынасты қалыптастыру, салауатты өмір салтына, физикалық өзін - өзі жетілдіру мен өзін-өзі тәрбиелеуге, дене шынықтыру мен спортпен тұрақты айналысуға қажеттілікті қалыптастыру; - денсаулықты, психикалық саулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін практикалық дағдылар мен дағдылар жүйесін меңгеру. Жеке тұлғаның психофизикалық қабілеттерін, қасиеттері мен қасиеттерін дамыту және жетілдіру, дене шынықтырудағы өзін-өзі анықтау. Студенттің болашақ мамандыққа психофизикалық дайындығын анықтайтын жалпы және кәсіптік-қолданбалы дене дайындығын қамтамасыз ету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Дене шынықтыру және салауатты өмір салтының негіздерін білу. Жеке тұлғаның дамуындағы және оны кәсіби қызметке дайындаудағы дене шынықтырудың әлеуметтік рөлін түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Дене шынықтыру құралдарын қолдану, дене шынықтыру мен спорттық қызметтің жеке және ұжымдық тәжірибесін алу үшін спорттық және кәсіптік-қолданбалы дене шынықтыру дайындығын пайдалану. Дене белсенділігін реттей білу, оқу кезеңінде дене шынықтыру мен функционалдық дайындықтың қажетті деңгейін сақтай білу, дене шынықтыру құралдарын белсенді демалысты ұйымдастыру, жалпы және кәсіптік аурулардың алдын алу, жарақаттанудың алдын алу үшін пайдалана білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Пайымдауларды егжей-тегжейлі негіздеу, анықтамалар беру, дәлелдер келтіру мүмкіндігі.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Студенттерде коммуникативтік мәдениетті қалыптастыруға, дамытушы білім беру ортасын, психологиялық-педагогикалық диагностика жүйесін құруға, сондай-ақ оқу процесінің танымдық тиімділігіне ықпал ететін арнайы курстар, тренингтер, арнайы семинарлар және іскерлік қарым-қатынастың басқа да нысандарын өткізуге бағытталған психологиялық-педагогикалық цикл мен педагогикалық практика пәндерін интеграциялау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Өзінің функционалдық және қозғалыс мүмкіндіктерін арттыру, жеке және кәсіби мақсаттарға қол жеткізу үшін дене шынықтыру-спорт қызметін пайдаланудың жеке тәжірибесін алу.
Оқыту әдістері
Денсаулық сақтау технологиялары; 2) Ойын технологиясы; 3) коммуникативтік технологиялар; 4) проблемалық-модульдік оқыту технологиялары: 5) іздестіру-зерттеу (оқу процесінде студенттердің дербес зерттеу қызметі).
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Сабаққа қатысу, білімді, моториканы және дағдыларды игеру, білім алушылардың дене шынықтыру-сауықтыру және жаттығу бағдарламаларын іске асыру тәжірибесін қалыптастыру. | 0-100 |
Спорт түрлері бойынша бақылау нормативтерін тапсыру. | ||
2 рейтинг | Сабаққа қатысу, білімді, моториканы және дағдыларды игеру, білім алушылардың дене шынықтыру-сауықтыру және жаттығу бағдарламаларын іске асыру тәжірибесін қалыптастыру. | 0-100 |
Спорт түрлері бойынша бақылау нормативтерін тапсыру. | ||
Қорытынды бақылау | диф.сынақ | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Практикалық сабақтардың тақырыптары
- Арнайы жүгіру жаттығуларының техникасын үйрену
- Орнынан ұзындыққа секіру техникасын үйрету
- Төмен старттан жүгіру, бастапқы үдеткіш, қашықтықтан жүгіру және аяқтау техникасын жетілдіру
- СБУ техникасын жетілдіру
- Жоғары бастама
- Вираж бойынша жүгіру техникасын жетілдіру
- Орнынан ұзындыққа секіру техникасын жетілдіру
- Бақылау нормативтерін қабылдау: Жүгіру - 100 м
- Баскетбол туралы теориялық ақпарат
- Ойын ережелері: төрешінің жест-ишарасы
- Сақинаны орнынан және қозғалыста лақтыруды үйрену
- Допсыз және допсыз финт жаттығулары
- Допты қағу, ұстап алу, жабу, ұру техникасын үйрету
- Секіру техникасын үйрету
- Бақылау нормативтерін қабылдау: 1
- Шаңғы жаттығуларын үйрету
- Негізгі тірекке түсу техникасын үйрету
- Ауыспалы екі сатылы жүріс техникасын жетілдіру
- Шаңғымен тежеу әдістерін үйрету
- Бір мезгілде бір қадамдық техниканы оқыту
- Шаңғы жарысы бойынша бақылау нормативтерін қабылдау: Ұлдар-5000 м
- Волейбол туралы теориялық ақпарат
- Азықтандыру түрін жетілдіру
- Тікелей соққылар мен соққыларды аудармамен жетілдіру
- Жалғыз блоктауды үйрену
- Жалпы төзімділікті дамыту (кросс)
- Төмен старттан 100 м-ге жүгіру техникасын жетілдіру
- Қысқа қашықтыққа жүгіруде арнайы төзімділікті дамыту
- Орнынан ұзындыққа секіру техникасын жетілдіру
- Президенттік тест тапсыру: Жүгіру - 100 м
Негізгі әдебиет
- Багнетова Е. А. Гигиена физического воспитания и спорта. Курс лекций. — М.: Феникс, 2016. — 256 c. 2.Вайнер Э. Н. Валеология: учебник для вузов. Издательство «Флинта», 2016. - 449 с. 3. Вопросы физического воспитания студентов. Выпуск 29. — Издательство Санкт-Петербургского университета, 2015. — 212 c. 4. Жданкина Е.Ф., Добрынин И.М. Лыжная подготовка студентов в вузе: учеб. Пособие. — Екатеринбург: Изд-во Урал. университета, 2015. — 126с. 5. Жилкин А.И., Кузьмин В.С., Сидорчук Е.В. Легкая атлетика; Академия - Москва, 2015. - 464 c. 6. Захарова Л.В., Люлина Н.В., Кудрявцев М.Д. Физическая культура. Учебник. – Красноярск: СФУ 2017. – 143с. 7. Качашкин, В. М. Методика физического воспитания. — М.: Просвещение, 2015. — 304 c. 8. Кикотя В.Я., Барчукова И.С. Физическая культура и физическая подготовка: Учебник — М.: ЮНИТИ, 2016. — 431 c. 9. Литвинов С.А. Физическое воспитание в вузе. Поурочные планы: учебное пособие. – М.: Издательский дом Академии Естествознания, 2016. – 362 с. 10. Ломан Вольфганг. Бег, прыжки, метания. — М.: Физкультура и спорт, 2015. — 160 c. 11. Манжелей, И.В. Инновации в физическом воспитании: учебное пособие. - Москва: Директ-Меди , 2015 - 144 с. 12. Манжелей И.В. Педагогические модели физического воспитания: учебное пособие.-М.-Берлин-Директ-Медиа, 2015.-199с. 13. Щанкин А.А., Николаев В.С. Двигательная активность и здоровье человека: (теоретико-методические основы оздоровительной физической тренировки): учебное пособие., Директ-Медиа. - 2015.-80с. 14. Ямалетдинова Г.А. Педагогика физической культуры и спорта: курс лекций : [учеб. пособие] / ; Министерство образования и науки Российской Федерации — Екатеринбург: Урал. университета, 2014. — 244 с.
Қосымша әдебиеттер
- Бишаева А.А. Профессионально - оздоровительная физическая культура студента (для бакалавров)/ А.А. Бишаева.-М.: КноРус,2017.-160 с. 2. Галецкая Л.Н. Физическая культура студентов специального учебного отделения: Учебное пособие. - М.: Инфра-М, 2015.- 472 с. 3. Г.В. Герцов, С.Е. Войнова, А.А. Германова. Теория и методика обучения базовым видам спорта: Легкая атлетика: учебник-М.: Издательский центр «Академия», 2014.-288 с. 4. Максачук Е.П. Актуализация формирования спортивной культуры личности молодого поколения. -М.: Спутник, 2016.-104 с. 5. Решетников Н.В. Физическая культура: Учебник. - М.: Академия,2018.-228 с.