Электр энергетикадағы материалдар
Сипаттама: «Электроэнергетикадағы материалдар» электротехникалық жабдықтарды жобалау кезінде, электр энергетикасы саласында қолданылатын өнімдер мен жүйелердің жұмысын бағалау кезінде материалдардың құрылымы мен олардың қасиеттері саласындағы негізгі білім мен идеяларды алуға арналған.
Кредиттер саны: 4
Пререквизиты:
- Физика
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 45 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Электр құрылғыларын жобалау мен пайдалану кезінде пайдаланылатын материалдардың қасиеттерімен таныстыру
Міндет
- дененің құрылымы және техниканың әр түрлі саласындағы (электр техникасы, энергетика және радиотехника) қолданысын анықтайтын негізгі макроскопия арасындағы өзара байланыс; заманауи электртехникалық материалдардың наменклатурасын оқып үйрену, олардың негізгі қасиеттерін анықтау; әр түрлі электртехникалық қондырғыларды құрастыру кезінде, оларды қолдану аймағын ескере отырып, материал таңдаудың әдістерін үйрену
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Пәнді оқып үйренгеннен кейін студент дененің элетр техникасында ары қарай қолданыс табатын материалдардың құрылымдары мен қасиеттерін анықтауды; заманауи электр техникалық материалдардың қасиеттері мен қолданыс аймағын білуді игеруі тиіс. Энергожүйенің сенімділігі дұрыс таңдау жасалған электр техникалық материалға тікелей қатысы бар екендігін түсінуі тиіс.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Пәнді оқып үйренгеннен кейін студент дененің элетр техникасында ары қарай қолданыс табатын материалдардың құрылымдары мен қасиеттерін заманауи электр техникалық қондырғыларда қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- "Электр энергетикасындағы материалдар" курсын оқып үйренгеннен кейін студен өз бетінше материал таңдау барысында туындаған сұрақтарға жауап бере алады және материалды қолдану барысында пайда болған мәселелерді шеше алады
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- алғырлық, ұйымшылдық, қоғаммен жұмыс істей білу қабілеттілігі
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Пәнді оқып-үйренгеннен кейін студент өз бетінше жоспар бойынша берілген тапсырмаларды, жеке тапсырмаларды орындай алады. Мақал жазуға дағдыланады.
Оқыту әдістері
Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында сабақтар негізінен белсенді және шығармашылық формада жүргізілуі керек. Студенттердің білімді іздеуге және басқаруға, проблемаларды өз бетінше шешуде тәжірибе жинауға қатысуға ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістер мен технологиялардың ішінде мыналарды бөліп көрсетуге болады: - проблемалық және жобалық-бағдарланған оқыту технологиясы; - білім беру ғылыми-зерттеу қызметінің технологиясы; - коммуникациялық технологиялар (пікірталас, пресс-конференция, «шабуыл», «пікірсайыс» және басқа белсенді нысандар мен әдістер); - жағдай әдісі (жағдайды талдау); - студенттер іскерлік, рөлдік, симуляциялық ойындарға қатысатын ойын технологиясы; ақпараттық және коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан оқыту) технологиялар.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Дәріс конспекті, 1-7 тақырыптар | 0-100 |
СОӨЖ 1 | ||
СОӨЖ 2 | ||
Өздік үй тапсырмасы 1 | ||
Аралық тестілеу 1 | ||
2 рейтинг | Дәріс конспекті, 8-15 тақырыптар | 0-100 |
СОӨЖ 3 | ||
СОӨЖ 4 | ||
Өздік үй тапсырмасы 2 | ||
Аралық тестілеу 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе
- Электротехникалық материалдардың жіктелуі
- Негізгі сипаттамалары және электр энергетикасында материалдарды қолдану салалары
- Диэлектриктердің механикалық, химиялық және жылулық қасиеттері
- Диэлектрлік материалдардағы физикалық процестер
- Өткізгіш материалдар және олардың негізгі қасиеттері
- Өткізгіштігі жоғары материалдар
- Балқу температурасы орташа металдар мен балқымалар
- Өлшеу құралдарындағы резисторларға арналған кедергісі жоғары балқымалар
- Металдардағы беттік әсер
- Жартылай өткізгіш материалдар
- Қарапайым жартылай өткізгіштер
- Магнитті материалдар
- Ферромагнетиктер табиғаты
- Жұмсақ магнитті және Қатты магнитті материалдар
Негізгі әдебиет
- 1. 1. Л.П.Богородицкий, В.В. Пасынков, Б.М. Тареев, Электротехнические Материалы// 2-е изд. –Л.: Энергоатомиздат, 1985. -304 с. 2. И.И.Алиев, С.Г. Колганова. Электротехнические материалы и изделия// Справочник. –М.: Academia, 2005 –270 с. 3. С.М.Коробейников. Диэлектрические материалы//Учебное пособие, Новосибирск, НГТУ, 2000, 67 с. (http://etm.power.nstu/trud/index 4. Справочник по электротехническим материалам: в 3-х т. //Под ред. Ю.В.Корицкого и др. - 3-е изд., перераб. - М.: Энергоатомиздат. 5. И.Г.Неизвестный, Н.Б. Придачин. Физика поверхности полупроводников: В 2-х ч.// Лекции /Новосиб. гос. техн. ун-т. - Новосибирск, 1994. - Ч. 1. - 184 с.
Қосымша әдебиеттер
- 1. 6. К.Х. Бекмагамбетова. Электротехническое материаловедение//Алматы: «Ғылым»,2000.-256 с 7. В.В.Пасынков, В.С. Сорокин. Материалы электронной техники//М.: Высшая школа, 1990.-306 с. 8. Б.Л. Антипов, В.С.Сорокин, В.А.Терехов. Материалы электронной техники.Задачи и вопросы//М.: Высшая школа, 1990.-208 с. 9. А.С. Серебряков. Электротехническое материаловедение. Электроизоляционные материалы//–М.: Маршрут, 2005. –280 с