Электрлік-технологиялық машиналар және жабдықтар

Торгулова Жанерке Максутовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл пән негізгі мәселелерді және электр техникасын дамыту перспективаларын зерттейді; электротехникалық машиналар мен жабдықтар классификациясы; электротехнологиялық машиналар мен қондырғылардың жобалау және жұмыс режимдері: электротехнологиялық қондырғыларды жылыту және балқыту; ғарыштық жылытуға арналған электротехникалық жабдықтар; материалдарды лазерлік өңдеу; электр жабдығын жабу жабдығы; ұнтақ металлургиясы; вакуумдық электротехникалық қондырғылар; электр дәнекерлеуді орнату.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Электр жабдықтары және электр жетегі

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • қажетті электр техникалық құрылғыларды таңдауға мүмкіндік беретін электр технологиялық машиналар мен электр жабдықтары, электр жетегі саласындағы теориялық және практикалық негіздерді меңгерген білікті маманды дайындау.
Міндет
  • Студенттер электрэнергияны тұтынушыларды қамтамасыз ету тұжырымдамасын, электрмеханика және электр техникалық жабдықтар жүйесінің құрылымын, оның әр түрлі буындары арасындағы қарым-қатынасты түсінуі, халық шаруашылығының әр түрлі салаларында электрэнергиясын тұтынушылардың құрамы туралы түсінік алуы тиіс.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - электр және электромеханикалық жабдықтар мен машиналар элементтерінің техникалық сипаттамалары. - электр және электромеханикалық жабдықтарды таңбалау. - электр және электромеханикалық жабдықтарды пайдалану ережесі. - электр қауіпсіздігі ережелері.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - техникалық әдебиетті қолдану; - электр және электромеханикалық жабдықтардың мен машиналардың техникалық сипаттамаларын есептеу;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Электр жабдықтардың жұмыс режиміне есеп жүргізе білу және олардың қосылу ұзақтылықтарын анықтай білу; әртүрлі жұмыс режиміндегі өндірістік механизмдердің қуаттарын есептеу және есептеу нәтижесі бойынша электр қозғалтқыштарын таңдай білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Электр қондырғылардың, станоктар мен механизмдер сұлбаларындағы параметрлерді есептей білу және оларды басқару және қорғау электр аппараттарын дұрыс таңдай білу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - электр және электромеханикалық жабдықтармен жұмыс; - атқарушы тетіктермен жұмыс;
Оқыту әдістері

Оқытудың кредиттік технологиясы жағдайында сабақтар негізінен белсенді және шығармашылық нысандарда жүргізілуге тиіс. Білім алушыларды білімді іздеуге және басқаруға тартуға, мәселелерді өз бетінше шешу тәжірибесін алуға ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістер мен технологиялар арасында мыналарды атап өткен жөн:  проблемалық және жобалық - бағытталған оқыту технологиясы; оқу-зерттеу қызметінің технологиясы.; коммуникативтік технологиялар (пікірталас, баспасөз конференциясы, ми шабуылы, оқу пікірталастары және басқа да белсенді формалар мен әдістер); кейс әдісі (жағдайды талдау); білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологияларының; -ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Ауызша сауалдама 0-100
Тәжірибелік тапсырма 1
Тәжірибелік тапсырма 2
Аралық бақылау
Дәріс конспектісі
2  рейтинг Тәжірибелік тапсырма 1 0-100
Тәжірибелік тапсырма 2
Аралық бақылау
Дәріс конспектісі
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Электротехнологиялық қондырғылар мен машиналар туралы жалпы мәліметтер
  • Электротермиялық қондырғылар
  • Электрохимиялық және электрофизикалық қондырғылар
  • Электромеханикалық қондырғылар
  • Электрокинетикалық қондырғылар
  • Жалпы өндірістік қондырғылардың электр жабдықтары Жалпы ақпарат
  • Компрессорлық қондырғылардың электр жабдықтары
  • Көтергіш және тасымалдау машиналары туралы жалпы мәліметтер
  • Конвейерлердің электр жабдықтары, жалпы мәліметтер
  • Көтерме крандардың электр жабдықтары
  • Металл өңдеу станоктарының электр жабдықтары
  • Фрезерлік, тегістеу және модульдік станоктар
Негізгі әдебиет
  • 1. Шеховцов В.П. Электрическое и электромеханическое оборудование: Учебник. -М.: ФОРУМ: ИНФРА –М. 2015, 407с 2 Миронов Ю.В. Электрооборудование и электроснабжение электротехнологических установок. Учебное пособие. Издательство: ИНФРА-М. 2019. 3 Киреева Э.А. Электроснабжение и электрооборудованине цехов промышленных предприятий. Изд-во Кнорус, 2018 4. Рождествина, А.А. Электроснабжение и электрооборудование цехов промышленных предприятий (для бакалавров) / А.А. Рождествина. - М.: КноРус, 2013. - 368 c. 5 Соколова Е.М. Электрическое и электромеханическое оборудование. Общепромышленные механизмы и бытовая техника : .-М.: «Академия», 2011
Қосымша әдебиеттер
  • 1.Электротехнологические установки. Электродуговые печи: Учеб.пособие / Т. Ф. Малахова; М-во образования Рос. Федерации. Гос. Учреждение Кузбас. гос. техн. ун-т Кемерово, 2012. 2.Мукажанов В.Н.. Плазменно-дуговые технологические установки. Учебное пособие /Алматы: АИЭС, 2010. - 80с 3 Капунцов Ю.Д. Электрический привод промышленных и бытовых установок Учебное пособие. Изд-во МЭИ, 2011, 223с 4 Суворин А.В. Электротехнологические установки. Учебное пособие – Красноярск: Сиб.федер. универ. 2011, 376с 5 Щеклеина И.Л. Электротехнологические установки: Учебное пособие. Екактеринбург. Изд-во Рос.гос.проф. пед. ун-та, 2015 6 Анчарова, Т.В. Электроснабжение и электрооборудование.: Учебник / Т.В. Анчарова, М.А. Рашевская, Е.Д. Стебунова. - М.: Форум, 2015. - 48 c.